Orientuje się ktoś z szanownego forum czy kolektor ssący z k24 jest taki sam jak w k20a6?
Czy jeśli inny jest sens założenia go do k20a6 ?, lub czy ktoś próbował coś takiego zrobić z jakim ewentualnie skutkiem?
Pozdr.
PAweł
Napisano 15:32, 26.01.2018
Orientuje się ktoś z szanownego forum czy kolektor ssący z k24 jest taki sam jak w k20a6?
Czy jeśli inny jest sens założenia go do k20a6 ?, lub czy ktoś próbował coś takiego zrobić z jakim ewentualnie skutkiem?
Pozdr.
PAweł
Moje CL7 -> http://www.accordklu...wa/#entry797221
Napisano 18:00, 26.01.2018
Podobno k20z2 montowany w polifcie został zmodyfikowany aby uzyskać większy moment w zakresie niskich obrotów
Napisano 18:32, 26.01.2018
Ooo widzisz o tym nie słyszałem , jakieś źródło ewentualnie?
Użytkownik PabloWschowa edytował ten post 18:42, 26.01.2018
Moje CL7 -> http://www.accordklu...wa/#entry797221
Napisano 20:35, 26.01.2018
http://asia.vtec.net...K20Z/index.html
Jeśli w Acco też jest ta zmiana, to dotyczy rezonatora
Użytkownik pawlik118 edytował ten post 20:36, 26.01.2018
Napisano 22:23, 26.01.2018
Napisano 07:25, 27.01.2018
O wielkie dzięki za posta , poza mykiem ze spasowaniem przepustnicy na linke do kolektora z k24 reszta podchodzi pnp ? Jestem ciekawy właśnie takiego zabiegu pewnie mocy z tego nie będzie ale może momentu coś jeszcze dojdzie.
Rożnica na foto jest dość znaczna jeśli chodzi o wielkość.... jeśli dobrze rozumuje przekłada się to na jego pojemność, w po liftowym dodano ta czarną bańka czemuś konkretnemu ma służyć ? To coś ala rezonator?
Użytkownik PabloWschowa edytował ten post 07:37, 27.01.2018
Moje CL7 -> http://www.accordklu...wa/#entry797221
Napisano 10:40, 27.01.2018
Napisano 13:39, 28.01.2018
to do poliftowego K20z2 jest sens ładować taki z k24?
Napisano 14:25, 28.01.2018
Napisano 10:41, 18.02.2018
to do poliftowego K20z2 jest sens ładować taki z k24?
Napisano 11:30, 18.02.2018
Trzeba by zmierzyć oba kolektory na hamowni wtedy by zobaczył ich charakterystykę. Z drugiej strony na ulicy moze byc co innego. W każdym razie jak mówię my w k20z2 włożyliśmy przednia część ssaka razem z przepustnica od k24a3 reset kompa (świrowały obroty) i poszło, kierowca mówi ze idzie lepiej.
przepustnica jest inna w 2.4 niz k20z2 ?
mam cały kolektor razem z wewnętrzną częscią dawać 3 uszczelki termo jest sens czy wystarczą dwie?
Napisano 12:57, 18.02.2018
Napisano 14:54, 18.02.2018
Czyli wg Ciebie bez odcinania dostępu płynu do kolektora warto dać tylko ta wewnętrzna w połowie kolektora? I nie dawać już tej miedzy blokiem a kolektorem? Do tego odciąć grzanie przepustnicy.
Moje CL7 -> http://www.accordklu...wa/#entry797221
Napisano 17:50, 18.02.2018
Napisano 21:14, 21.02.2018
wychodzi na to że przepustnice są takie same w polifcie w 2.0 i 2.4 obie maja po 63mm po zewnętrzej a przy wejściu do kolektora 60mm
czyli tutaj zeby cos więcej ugrac to trzeba by zmieniac na od civica typeR tam jest chyba ten kolektor RSP lub od Acury
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 Jun 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 Nov 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 Nov 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 Apr 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 Aug 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych