#31
Napisano 12:14, 29.01.2018
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
#32
Napisano 14:40, 29.01.2018
inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie
regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW
opinie ====> tu kliknij
#33
Napisano 14:51, 29.01.2018
na przestrzeni tylu lat w 2 szt 8 gena K24Z3 miałem juz przypadek z wyszczypanym wałkiem.
tel. 603 36 sześć sześć 46 lub gg 4490471
regulacja zaworów wymiana oleju regeneracja zacisków wymiana tarcz klocków pomiar bicia tarcz - pomoc przedzakupowa pełna diagnostyka HDS Opinie <<<--- KLik
wszystkie nowe i używane części do Twojej Hondy - zapraszam
przekładki silników 6 7 i 8 gen
#34
Napisano 15:00, 29.01.2018
Potwierdzam to co mówi Sacrum.. Często zagładam do zaworów.. I w 8genie jeszcze się nie spotkałem..
Znalazłem człowieka przez OLX ( jakaś archiwalna aukcja coś sprzedawał do Accord 8 ) z którym się skontaktowałem i okazało się po rozmowie że też wymieniał wałek rozrządu przy jakimś śmiesznym przebiegu poniżej 100 tys km. Mówił że ktoś z forum accordklubpolska pomagał mu znaleźć używany wałek ( chyba mówił o Wołku ale wspominał też chyba o Tobie że pomagałeś ). Więc ja na pewno nie jestem pierwszym przypadkiem któremu się wytarł wałek rozrządu w 8 gen. Problem nie jest tak powszechny jak VII gen 2.0 przedlift co nie oznacza że go nie ma.
na przestrzeni tylu lat w 2 szt 8 gena K24Z3 miałem juz przypadek z wyszczypanym wałkiem.
Wydechowym ?
#35
Napisano 10:02, 19.06.2018
w moim niestety też wytarty wałek wydechowy. z tego co widziałem na zdjęciach przeżarta jest zewnetrzna powłoka klapek
#36
Napisano 10:09, 19.06.2018
w moim niestety też wytarty wałek wydechowy. z tego co widziałem na zdjęciach przeżarta jest zewnetrzna powłoka klapek
Standard w 8 gen i wg mnie to jest wada fabryczna.
Honda nie przyznaje się do tego podobnie jak nie przyznaje się do swoich błędów w najnowszym Civic Type R ( zgrzytające biegi )
....a jaki masz przebieg ?
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 10:11, 19.06.2018
#37
Napisano 13:56, 19.06.2018
Olej 5W50 jest niezgodny z instrukcją, może to on miał wpływ na przedwczesne zużycie. Z tego co mi wiadomo to 5w50 spisuje się dobrze ale tylko w turbo i tylko w lecie w starej d-seri w civicach.
#38
Napisano 14:02, 19.06.2018
Olej 5W50 jest niezgodny z instrukcją, może to on miał wpływ na przedwczesne zużycie. Z tego co mi wiadomo to 5w50 spisuje się dobrze ale tylko w turbo i tylko w lecie w starej d-seri w civicach.
W VII gen jeździłem na Shell 10W60 full syntetyk przez kilka lat i nigdy wałek rozrządu się nie wytarł więc to na pewno nie jest wina oleju. Auto już było zalane takim olejem i przy takim zostałem.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 14:03, 19.06.2018
#39
Napisano 17:27, 19.06.2018
hej ,
jeżeli to tylko wałek wydechowy to możliwe ze jest jakiś problem z Temperatura ?,
podobno modele od VIN:
JHMCL7***3C207758
JHMCM1***3C201246
JHMRN3***3C202964
SHSRD8***3U118460
SHHEV1***3U001577
maja poprawione walki , czyli teoretycznie może być tu problem z TC i Olejem , nie wiem czy ssący i wydechowy ze względu na swoje położenie maja identyczne TC pracy ale tu właśnie szukał bym przyczyny i jak Autor zaznacza ze to już kolejny zużyty walem to daje sporo do myślenia
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
3 światło stopNapisany przez pawelzszu , 07 mar 2022 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
przyciski na kierownicy wariująNapisany przez siara_nh , 19 cze 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Czynnik bez olejuNapisany przez King_TM76 , 18 cze 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bi-ksenon - problem z przesłonąNapisany przez mlody2v8 , 14 cze 2018 VIII, biksenon, bi ksenon |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Problem z turbiną - mechanik z WrocławiaNapisany przez rzuber , 12 cze 2018 VIII, turbina turbosprężarka VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych