Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

wadliwe wałki rozrządu 2.4 K24Z3

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#16 Burzowy

Burzowy
  • Klubowicz
  • 138 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:26, 19.12.2017

Czyli lipa
  • 0

#17 accord034

accord034
  • Administrator
  • 2930 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 10:06, 21.12.2017

A to to wszystkie krzywki się wytarły czy tylko jedna?
  • 0

#18 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 811 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: -2
Neutralna

Napisano 10:59, 21.12.2017

A to to wszystkie krzywki się wytarły czy tylko jedna?

 

W fabrycznym wałku rozrządu który był prawdopodobnie od nowości wytarte były wszystkie krzywki, były wżery.

Po wymianie na drugi oryginalny używany z małym przebiegiem wytarła się jedna krzywka po 23 tys km, w zasadzie ta jedna krzywka się wręcz kruszy, reszta krzywek w idealnym stanie.

 

Problem dotyczy u mnie tylko i wyłącznie wałka wydechowego, ssący jest w idealnym stanie.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 11:00, 21.12.2017

  • 0

#19 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 3640 postów
  • Skąd:WI/WOT
  • Silnik:1.4
  • Wersja:Super
  • KM:~100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 99
Super

Napisano 11:02, 21.12.2017

Mógłbyś wrzucić foto jak mocno się wytarlo..?

Coś masz niefart z tym autem..
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#20 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 432 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:50, 21.12.2017

Może złe na to patrzysz i wałek nie jest przyczyna tylko skutkiem. Mam na myśli ze jak Ci dwa poszły to coś innego w silniku jest nie tak.

Nie zaglebialem się w rozrząd aż tak ale może mocowanie nie gra, albo zawór który krzywka popycha jakiś szorstki/brudny i wyciera. Nie pamietam jak jest z chłodzeniem ale może jakiś kanalik olejowy przypinany. W każdym razie rozejrzyj się dookoła na wszystko co ma styk z wałkiem.
  • 0

#21 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 811 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: -2
Neutralna

Napisano 21:02, 27.01.2018

Wczoraj wymieniałem już drugi raz wałek wydechowy tego "super niezawodnego" samochodu.

 

______________________________________________________________

 

Zdjęcia starego wałka wydechowego K24Z3 który się wytarł po 20 tys km:

walek

wytarta krzywka

Całkowity przebieg wałka poniżej 150 tys km.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 21:03, 27.01.2018

  • 0

#22 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4265 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 21:20, 27.01.2018

Oleju nie podejrzewam. ...ale fakt masz pecha do tego samochodu
  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#23 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1126 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:38, 28.01.2018

Honda Polska milczy?Może trzeba opisać przypadek załączyć zdjęcia i im wysłać
  • 0

#24 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4265 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 19:15, 28.01.2018

..a jaki olej ?
  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#25 marcint_82

marcint_82
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:Kutno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SEDAN/CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:11, 28.01.2018

Wczoraj wymieniałem już drugi raz wałek wydechowy tego "super niezawodnego" samochodu.

 

______________________________________________________________

 

Zdjęcia starego wałka wydechowego K24Z3 który się wytarł po 20 tys km:

walek

wytarta krzywka

Całkowity przebieg wałka poniżej 150 tys km.

jako laik zapytam jakie są objawy wytartego wałka i ewentualne konsekwencje finansowe ?


  • 0

#26 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 811 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: -2
Neutralna

Napisano 20:37, 28.01.2018

Honda Polska milczy?Może trzeba opisać przypadek załączyć zdjęcia i im wysłać

 

Honda Polska uznała że mój przypadek jest odosobniony :)


..a jaki olej ?

 

Valvoline 5W50 pełen syntetyk


jako laik zapytam jakie są objawy wytartego wałka i ewentualne konsekwencje finansowe ?

 

Objawów nie miałem żadnych. Wytarty wałek wyjdzie zawsze podczas regulacji zaworów.

Nowy wałek Honda OEM chyba coś około 2500 zł. Używkę ciężko kupić a jak mi się udało już ją znaleźć to po około 20 tys km jest znowu do wymiany.


  • 0

#27 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4265 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:46, 28.01.2018

Jak mocno się wytrze przed regulacją powinno już zacząć postukiwać z klawiatury
  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#28 tarjei86

tarjei86
  • Klubowicz
  • 4788 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 09:15, 29.01.2018

A może to nie wina walka, a np. Zaworów na tych wytartych krzywkach? Może sprężynki coś szwankuja, albo mocowanie coś źle trzyma?

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
  • 0

#29 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 198 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:54, 29.01.2018

Ostro :/ 

Gdzie kupiłeś ten samochód i od kogo? Bardzo dziwny zbieg kilku wad i usterek w akurat tym jednym egzemplarzu.  


  • 0

#30 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 811 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: -2
Neutralna

Napisano 10:57, 29.01.2018

A może to nie wina walka, a np. Zaworów na tych wytartych krzywkach? Może sprężynki coś szwankuja, albo mocowanie coś źle trzyma?

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka

 

Mechanik sprawdzał i wszystko jest ok. Mówił że miał już przypadki wytartych wałków w 8 gen zarówno 2.0 jak i 2.4.


Ostro :/

Gdzie kupiłeś ten samochód i od kogo? Bardzo dziwny zbieg kilku wad i usterek w akurat tym jednym egzemplarzu.  

 

Kupiłem od drugiego właściciela salon polska. Poprzednia 7 gen też kupiłem salon polska i też się psuło w niej wszystko ale tam przynajmniej nie miałem problemów z silnikiem ale za to walczyłem cały czas z drganiami przy przyśpieszaniu :)

 

To NIE SĄ bezawaryjne samochody tylko psują się jak każde inne.  Miałem kiedyś Fiata i miałem z nim mniej problemów niż Hondą :)


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 11:00, 29.01.2018

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq