Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

wadliwe wałki rozrządu 2.4 K24Z3

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#31 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2289 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 20
Super

Napisano 12:14, 29.01.2018

Twój jest awaryjny i masz mega kumulacje zdarzeń. Ciekaw jestem opinii Twojego mechanika tzn on widuje powycierane wałki w 8g czy to K czy R seria. Jakaś mega kumulacja znowu. Na forum póki co nie ma 'plagi' czy nawet info. Sam przerobiłem już dużo Acc 8g, Civa ufo nic podobnego nie widziałem.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#32 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 3640 postów
  • Skąd:WI/WOT
  • Silnik:1.4
  • Wersja:Super
  • KM:~100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 99
Super

Napisano 14:40, 29.01.2018

Potwierdzam to co mówi Sacrum.. Często zagładam do zaworów.. I w 8genie jeszcze się nie spotkałem..
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#33 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 5174 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombiwar
Reputacja: 70
Super

Napisano 14:51, 29.01.2018

na przestrzeni tylu lat w 2 szt 8 gena K24Z3 miałem juz przypadek z wyszczypanym wałkiem.


  • 0

tel. 603 36 sześć sześć 46 lub gg 4490471
regulacja zaworów wymiana oleju regeneracja zacisków wymiana tarcz klocków pomiar bicia tarcz - pomoc przedzakupowa pełna diagnostyka HDS Opinie <<<--- KLik
wszystkie nowe i używane części do Twojej Hondy - zapraszam   

przekładki silników 6 7 i 8 gen


#34 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 811 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: -2
Neutralna

Napisano 15:00, 29.01.2018

Potwierdzam to co mówi Sacrum.. Często zagładam do zaworów.. I w 8genie jeszcze się nie spotkałem..

 

Znalazłem człowieka przez  OLX ( jakaś archiwalna aukcja coś sprzedawał do Accord 8  )  z którym się skontaktowałem i okazało się po rozmowie że też wymieniał wałek rozrządu przy jakimś śmiesznym przebiegu poniżej 100 tys km. Mówił że ktoś z forum accordklubpolska pomagał mu znaleźć używany wałek ( chyba mówił o Wołku ale wspominał też chyba o Tobie że pomagałeś ). Więc ja na pewno nie jestem pierwszym przypadkiem któremu się wytarł wałek rozrządu w 8 gen.  Problem nie jest tak powszechny jak VII gen 2.0 przedlift co nie oznacza że go nie ma.


na przestrzeni tylu lat w 2 szt 8 gena K24Z3 miałem juz przypadek z wyszczypanym wałkiem.

 

Wydechowym ?


  • 0

#35 vidocq

vidocq
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:02, 19.06.2018

w moim niestety też wytarty wałek wydechowy. z tego co widziałem na zdjęciach przeżarta jest zewnetrzna powłoka klapek


  • 0

#36 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 811 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: -2
Neutralna

Napisano 10:09, 19.06.2018

w moim niestety też wytarty wałek wydechowy. z tego co widziałem na zdjęciach przeżarta jest zewnetrzna powłoka klapek

 

Standard w 8 gen i wg mnie to jest wada fabryczna.

Honda nie przyznaje się do tego podobnie jak nie przyznaje się do swoich błędów w najnowszym Civic Type R ( zgrzytające biegi )

 

....a jaki masz przebieg ?


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 10:11, 19.06.2018

  • 0

#37 gkill

gkill
  • Klubowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:56, 19.06.2018

Olej 5W50 jest niezgodny z instrukcją, może to on miał wpływ na przedwczesne zużycie. Z tego co mi wiadomo to 5w50 spisuje się dobrze ale tylko w turbo i tylko w lecie w starej d-seri w civicach.


  • 0

#38 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 811 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: -2
Neutralna

Napisano 14:02, 19.06.2018

Olej 5W50 jest niezgodny z instrukcją, może to on miał wpływ na przedwczesne zużycie. Z tego co mi wiadomo to 5w50 spisuje się dobrze ale tylko w turbo i tylko w lecie w starej d-seri w civicach.

 

W VII gen jeździłem na Shell 10W60 full syntetyk przez kilka lat i nigdy wałek rozrządu się nie wytarł więc to na pewno nie jest wina oleju. Auto już było zalane takim olejem i przy takim zostałem.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 14:03, 19.06.2018

  • 0

#39 ELVIS

ELVIS
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:HH
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:LIMO
Reputacja: -3
Neutralna

Napisano 17:27, 19.06.2018

hej ,

jeżeli to tylko wałek wydechowy to możliwe ze jest jakiś problem z Temperatura ???,

podobno modele od VIN:

JHMCL7***3C207758
JHMCM1***3C201246
JHMRN3***3C202964
SHSRD8***3U118460
SHHEV1***3U001577

maja poprawione walki , czyli teoretycznie może być tu problem z TC i Olejem , nie wiem czy ssący i wydechowy ze względu na swoje położenie maja identyczne TC pracy  ale tu właśnie szukał bym przyczyny i jak Autor zaznacza ze to już kolejny zużyty walem to daje sporo do myślenia


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq