z ciekawości orientujecie się ile mniej więcej kosztuje kpl panewek na korbowody do K24A3 lub K20Z2? Do tego pewnie jeszcze uszczelka.
Kolejny stukający motor K24a3
#31
Napisano 09:07, 18.07.2017
#32
Napisano 09:08, 18.07.2017
180zł komplet panewek KING na korby, rzeczywiście siąść i płakać z wydatków, lepiej jechać na stukającej panewce i stanąć w środku pola i płakać.... Najpierw trzeba tam zajrzeć chociaż bo na razie gdybamy. Nie pojechałbym nigdzie ze stukającą panewką.
#33
Napisano 09:46, 18.07.2017
Dla K24A3 2003-2008
36 Nm+ 120 stopni
Wymienić śruby jeśli różnica pomiędzy średnicą A a średnicą B wynosi więcej niż 0,1 mm
Pomiar A 20 mm od dolnej części łba śruby
Pomiar B 35 mm od dolnej części łba śruby
miska olejowa 6 Nm i 12 Nm
śruba wału 25 Nm +90 stopni
Pamiętaj że musisz zdemontować kasetę z pompą oleju i wałkami.Nie pomyl się z łańcuchem i znakami.Dobrze pomyśl za nim zaczniesz rozbierać.Poznacz sobie żeby później nie było kłopotu.W jednym położeniu wału wszystkich panewek nie sprawdzisz dokładnie
#34
Napisano 10:20, 18.07.2017
P.s sorki za brak polskich znakow z telefonu pisane
#35
Napisano 10:30, 18.07.2017
Glyco jest ok.Najpierw trzeba było wyjąć oryginał i sprawdzić jakie są numery i oznaczenie
Skoro w oleju masz ,,błyszczące,, zanieczyszczenia to się musiało coś stać.Jak zlejesz olej to włóż do niego magnes .Zobaczysz czy się przykleją czy nie.
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 11:03, 18.07.2017
#36
Napisano 11:03, 18.07.2017
No najlepiej brać OEM w kolorach ale na takich też powinien polatać.
#37
Napisano 11:22, 18.07.2017
Tak jak wspomniałeś OEM to najlepsze rozwiązanie z odpowiednim pasowaniem.Zakładałem GLYCO do różnych samochodów i złego słowa nie mogę o nich powiedzieć.Honda to specyficzny samochód.Wiele grup selekcyjnych.W większości aut Europejskich ten problem nie występuje.Osobiście sprawdziłbym luz po założeniu nowych panewek ,,paskami,,
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 11:25, 18.07.2017
#38
Napisano 13:12, 19.07.2017
Okazuje się że jest problem z tymi panewkami Glyco, praktycznie nikt ich nie ma choć widnieją na stanie sklepów online, innych zresztą też nie ma w polskich sklepach, ktos ma namiar gdzie można dostać?
Obejrzałem ESM i tam stoi żeby podnosić silnik do góry żeby zdjąć miskę a zdaje się że czytałem gdzieś jak pisałeś @backdraft998 żeby opuścić sanki. Który sposób łatwiejszy?
#40
Napisano 23:36, 20.07.2017
#42
Napisano 18:55, 24.07.2017
#43
Napisano 20:31, 24.07.2017
A jak wał, było widać jakikolwiek ślad?
#44
Napisano 05:06, 25.07.2017
A jak wał, było widać jakikolwiek ślad?
Wał jak lustro, mam nadzieję że jeszcze pożyje
#45
Napisano 08:14, 25.07.2017
MOJA SATYNOWA DWURURKA
....prawda was jeszcze zadziwi...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, k24a3 stukanie klekot
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 cze 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 lis 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 lis 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 kwi 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 sie 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych