Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Kolejny stukający motor K24a3

VII k24a3 stukanie klekot

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
199 odpowiedzi w tym temacie

#31 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 855 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:07, 18.07.2017

z ciekawości orientujecie się ile mniej więcej kosztuje kpl panewek na korbowody do K24A3 lub K20Z2? Do tego pewnie jeszcze uszczelka. 


  • 0

#32 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 289 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:CL9 -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:08, 18.07.2017

180zł komplet panewek KING na korby, rzeczywiście siąść i płakać z wydatków, lepiej jechać na stukającej panewce i stanąć w środku pola i płakać....  Najpierw trzeba tam zajrzeć chociaż bo na razie gdybamy. Nie pojechałbym nigdzie ze stukającą panewką.


  • 0

#33 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1126 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:46, 18.07.2017

Dla K24A3  2003-2008

36 Nm+ 120 stopni

Wymienić śruby jeśli różnica pomiędzy średnicą A  a średnicą B wynosi więcej niż 0,1 mm

Pomiar A 20 mm od dolnej części łba śruby

Pomiar B 35 mm od dolnej części łba śruby

miska olejowa 6 Nm i 12 Nm

śruba wału  25 Nm +90 stopni

Pamiętaj że musisz zdemontować kasetę z pompą oleju i wałkami.Nie pomyl się z łańcuchem i znakami.Dobrze pomyśl za nim zaczniesz rozbierać.Poznacz sobie żeby później nie było kłopotu.W jednym położeniu wału wszystkich panewek nie sprawdzisz dokładnie


  • 0

#34 scorpio33

scorpio33
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:oświęcim
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:20, 18.07.2017

Dzieki backdraft za rzeczowe rady. Silni podczas jazdy praktycznie nie stuka pod obciazeniem ale jak zdaze zrobic i dojda panewki to zrobie. Zaryzykowalbym jazde i pewnie bym objechal tylko szkoda mi zajechac walu o ile jest jeszcze dobry. Jeszcze zostaje mi Jazz zony no ale tym jechac troche ujowo ☺ zamowilem panewki glyco, dadza rade?
P.s sorki za brak polskich znakow z telefonu pisane
  • 0

#35 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1126 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:30, 18.07.2017

Glyco jest ok.Najpierw trzeba było wyjąć oryginał i sprawdzić jakie są numery i oznaczenie

Skoro w oleju masz ,,błyszczące,, zanieczyszczenia to się  musiało coś  stać.Jak zlejesz olej to włóż do niego magnes .Zobaczysz czy się przykleją czy nie. 


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 11:03, 18.07.2017

  • 0

#36 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 720 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H23
  • Wersja:ES
  • KM:~200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:03, 18.07.2017

No najlepiej brać OEM  w kolorach ale na takich też powinien polatać.


  • 0

vtecyo.jpg


#37 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1126 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:22, 18.07.2017

Tak jak wspomniałeś OEM to najlepsze rozwiązanie z odpowiednim pasowaniem.Zakładałem GLYCO do różnych samochodów i złego słowa nie mogę o nich powiedzieć.Honda to specyficzny samochód.Wiele grup selekcyjnych.W większości aut Europejskich ten problem nie występuje.Osobiście sprawdziłbym luz po założeniu nowych panewek ,,paskami,, 


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 11:25, 18.07.2017

  • 0

#38 scorpio33

scorpio33
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:oświęcim
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:12, 19.07.2017

Okazuje się że jest problem z tymi panewkami Glyco, praktycznie nikt ich nie ma choć widnieją na stanie sklepów online, innych zresztą też nie ma w polskich sklepach, ktos ma namiar gdzie można dostać? 

Obejrzałem ESM i tam stoi żeby podnosić silnik do góry żeby zdjąć miskę a zdaje się że czytałem gdzieś jak pisałeś @backdraft998 żeby opuścić sanki. Który sposób łatwiejszy?


  • 0

#39 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 289 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:CL9 -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:25, 19.07.2017

Pytaj tu http://jdmshop.eu/cz...racing-CR4542XP


  • 0

#40 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1126 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:36, 20.07.2017

Musisz opuścić sanki .Chociaż prawą stronę po poluzowaniu całych sanek
  • 0

#41 scorpio33

scorpio33
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:oświęcim
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:46, 24.07.2017

Panewki na drugim cylindrze

26ea0883ba8d0765med.jpg

Reszta w miarę ok ale już widać na niektórych zmęczenie więc poszedł cały komplet nowy. Stukanie ucichło


  • 0

#42 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 289 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:CL9 -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:55, 24.07.2017

Brawo za decyzje szybkiego otworzenia silnika. Moim zdaniem pojeździ jeszcze bardzo długo. Panewka wyraźnie zużyta ale nie jakos tragicznie wiec bedzie zyc pacjent. Teraz można spokojnie jechac na urlop;)
  • 0

#43 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 720 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H23
  • Wersja:ES
  • KM:~200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:31, 24.07.2017

A jak wał, było widać jakikolwiek ślad?


  • 0

vtecyo.jpg


#44 scorpio33

scorpio33
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:oświęcim
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:06, 25.07.2017

A jak wał, było widać jakikolwiek ślad?

Wał jak lustro, mam nadzieję że jeszcze pożyje


  • 0

#45 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4265 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 08:14, 25.07.2017

..i jakie te nowe panewki ?
  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, k24a3 stukanie klekot

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq