Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Kolejny stukający motor K24a3

VII k24a3 stukanie klekot

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
199 odpowiedzi w tym temacie

#16 piootrRz

piootrRz
  • Klubowicz
  • 706 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:executive-S ☺
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:03, 10.07.2017

Panowie w k24 tłoki są kute więc im raczej nic nie dolega .
  • 0

#17 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 795 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:58, 10.07.2017

Mi bardziej to przypomina luz na sworzniu tłoka ale nie sprawdzisz bez zdjęcia głowicy.

BTW wpisałem w allegro... i coś po taniości wyskoczyło, zaskakująco tanio

http://allegro.pl/tl...6863515326.html

300tyś mało się wydaje.... według opinii serwisu w którym robię Hondy te silniki spokojnie 500tyś i więcej robią... Zresztą grzebałem kiedyś po forum USA i tam mają w większości naloty po 600-800tyś


zeby nie bylo ze mam skrecony licznik Accord w rodzinie od wyjazdu z salonu znam go od dnia wyjazdu z jkk Katowice.
  • 0

#18 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 289 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:CL9 -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:29, 10.07.2017

Tego nie powiedziałem ale różnie bywa i silnik silnikowi nie równy. Trzeba podjechac do doświadczonego mechanika i to najlepiej od Hond.
  • 0

#19 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:32, 10.07.2017

I najlepiej jak najszybciej ,żeby bałaganu sobie nie narobić.


  • 0

#20 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4265 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 21:53, 10.07.2017

Niestety w większości nie wiemy też co przeszły od wyjazdu z salonu .
Może ktoś kiedyś raz przeciągnął go na niskim stanie oleju .
itd itp.
  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#21 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 795 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:02, 10.07.2017

jazdy ze zbyt niskim stanem oleju  nie wykluczę :) niemniej na pewno nie skręcony i do 340 tysi latał bez klekania :).......


Użytkownik lakatus edytował ten post 22:05, 10.07.2017

  • 0

#22 Szawel

Szawel
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2,4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:30, 15.07.2017

Miałem podobne objawy kiedyś w Galancie i niestety okazało się że to była panewka
  • 0

#23 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:19, 15.07.2017

Jak będziesz wiedział co tak klepie,to daj znać. Bardzo mnie to ciekawi.


  • 0

#24 scorpio33

scorpio33
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:oświęcim
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:37, 17.07.2017

Złoty mikroskopijnej grubości coś jakby pył w oleju po spuszczeniu, ciężko dostrze gołym okiem ale da się :(  Więc wygląda że panewka się sypie.... Muszę jeszcze objechać wczasy, 1600 km mam nadzieję że wytrzyma przy delikatnym traktowaniu a później zrzucę miskę i obejrzę wszystkie panewki korbowodowe.


Użytkownik scorpio33 edytował ten post 18:39, 17.07.2017

  • 0

#25 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 289 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:CL9 -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:43, 17.07.2017

Ja bym wymienił od razu kilka godzin roboty pozniej juz moze byc po silniku...
  • 0

#26 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1126 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:23, 17.07.2017

Kolega Lukasrz dobrze Ci ,,sugeruje,,


  • 0

#27 scorpio33

scorpio33
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:oświęcim
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:20, 18.07.2017

Czas mnie juz goni, ale może uda mi sie przed wyjazdem jeszcze to zrobić, tyle że nie wiadomo w jakim stanie będą czopy wału i czy sama wymiana panewek uratuje sytuację... Ma ktoś moment dokręcania stopek korbowodu?


  • 0

#28 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 289 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:CL9 -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:45, 18.07.2017

Nigdy nie ma pewności ale jako światełko w tunelu mogę ci powiedzieć, że dawno temu w w civicu w D15B2 wymnieniłem panewki na ujowy wał... gdzie OEM był mocno zjechane i tylko panewkki zostały zmienione jakiś zamiennik i zrobiłem tym civiciem kilkanaście tyś km, później brejdak też kilkanaście i jeździł.


  • 0

#29 tarjei86

tarjei86
  • Klubowicz
  • 4788 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 08:27, 18.07.2017

...jednak części do K24 są trochę droższe niż do D15 kolego.... jak się okaże, że otworzy a tam sieka - to popłynie i na pewno na wyjazd mieć nie będzie samochodu. A inna sprawa, że składanie na szybko to też jest loteria potem... Chyba lepiej kupić po prostu jakiś w miarę pewny słupek i tyle.


  • 0

#30 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 720 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H23
  • Wersja:ES
  • KM:~200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:35, 18.07.2017

A jak pojedzie na wczasy i tam obróci panewkę?

 

Jeśli jeszcze nie obróciło to jest szansa, że wał będzie cały i wystarczy wymiana panewek.


  • 0

vtecyo.jpg






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, k24a3 stukanie klekot

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq