Kolejny stukający motor K24a3
#16
Napisano 18:03, 10.07.2017
#17
Napisano 19:58, 10.07.2017
Mi bardziej to przypomina luz na sworzniu tłoka ale nie sprawdzisz bez zdjęcia głowicy.
BTW wpisałem w allegro... i coś po taniości wyskoczyło, zaskakująco tanio
http://allegro.pl/tl...6863515326.html
300tyś mało się wydaje.... według opinii serwisu w którym robię Hondy te silniki spokojnie 500tyś i więcej robią... Zresztą grzebałem kiedyś po forum USA i tam mają w większości naloty po 600-800tyś
zeby nie bylo ze mam skrecony licznik Accord w rodzinie od wyjazdu z salonu znam go od dnia wyjazdu z jkk Katowice.
#18
Napisano 21:29, 10.07.2017
#19
Napisano 21:32, 10.07.2017
I najlepiej jak najszybciej ,żeby bałaganu sobie nie narobić.
#20
Napisano 21:53, 10.07.2017
Może ktoś kiedyś raz przeciągnął go na niskim stanie oleju .
itd itp.
MOJA SATYNOWA DWURURKA
....prawda was jeszcze zadziwi...
#21
Napisano 22:02, 10.07.2017
jazdy ze zbyt niskim stanem oleju nie wykluczę niemniej na pewno nie skręcony i do 340 tysi latał bez klekania .......
Użytkownik lakatus edytował ten post 22:05, 10.07.2017
#22
Napisano 15:30, 15.07.2017
#23
Napisano 19:19, 15.07.2017
Jak będziesz wiedział co tak klepie,to daj znać. Bardzo mnie to ciekawi.
#24
Napisano 18:37, 17.07.2017
Złoty mikroskopijnej grubości coś jakby pył w oleju po spuszczeniu, ciężko dostrze gołym okiem ale da się :( Więc wygląda że panewka się sypie.... Muszę jeszcze objechać wczasy, 1600 km mam nadzieję że wytrzyma przy delikatnym traktowaniu a później zrzucę miskę i obejrzę wszystkie panewki korbowodowe.
Użytkownik scorpio33 edytował ten post 18:39, 17.07.2017
#25
Napisano 18:43, 17.07.2017
#26
Napisano 21:23, 17.07.2017
Kolega Lukasrz dobrze Ci ,,sugeruje,,
#27
Napisano 07:20, 18.07.2017
Czas mnie juz goni, ale może uda mi sie przed wyjazdem jeszcze to zrobić, tyle że nie wiadomo w jakim stanie będą czopy wału i czy sama wymiana panewek uratuje sytuację... Ma ktoś moment dokręcania stopek korbowodu?
#28
Napisano 07:45, 18.07.2017
Nigdy nie ma pewności ale jako światełko w tunelu mogę ci powiedzieć, że dawno temu w w civicu w D15B2 wymnieniłem panewki na ujowy wał... gdzie OEM był mocno zjechane i tylko panewkki zostały zmienione jakiś zamiennik i zrobiłem tym civiciem kilkanaście tyś km, później brejdak też kilkanaście i jeździł.
#29
Napisano 08:27, 18.07.2017
...jednak części do K24 są trochę droższe niż do D15 kolego.... jak się okaże, że otworzy a tam sieka - to popłynie i na pewno na wyjazd mieć nie będzie samochodu. A inna sprawa, że składanie na szybko to też jest loteria potem... Chyba lepiej kupić po prostu jakiś w miarę pewny słupek i tyle.
#30
Napisano 08:35, 18.07.2017
A jak pojedzie na wczasy i tam obróci panewkę?
Jeśli jeszcze nie obróciło to jest szansa, że wał będzie cały i wystarczy wymiana panewek.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, k24a3 stukanie klekot
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 cze 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 lis 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 lis 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 kwi 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 sie 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych