Najlepsza odpowiedź niachu , 19:09, 14.11.2016
Kolego, tutaj masz filmik co i jak należy zrobić aby odseparować dolot od cieczy chłodzącej:
Też mam zamiar się za to zabrać, także powodzenia
Przejdź do postuNajlepsza odpowiedź niachu , 19:09, 14.11.2016
Kolego, tutaj masz filmik co i jak należy zrobić aby odseparować dolot od cieczy chłodzącej:
Też mam zamiar się za to zabrać, także powodzenia
Przejdź do postuNapisano 23:46, 14.11.2016
a to nie jest tak samo jak z izolowaniem cai, przecież powietrze przepływa tak szybko że nie zdarzy się nagrzać w tym kolektorze. Według mnie to kasa w błoto bo za cholerę nie uwierzę że to tyle da że ktoś poczuje jakaś różnice. Stroiliśmy kiedys moje h22a7 w temperaturze otoczenia chyba koło 30st, przy normalnej jeżdzie kolektor był gorący ale gdy tylko nacisnąłem pedał gazu odrazu sie chłodził powietrzem, Przeciez silnik zasysa tego powetrza tak duzo i szybko że to podgrzewanie nic nie szkodzi mu.
nie zgodzę się z tobą bo przede wszystkim zauważ gdzie jest czujnik temperatury powietrza dolotowego i ile jeszcze drogi to powietrze przemierza zanim trafi do silnika...druga sprawa to im wolniej powietrze przepływa przez kolektor tym bardziej sie nagrzewa wiec na mój rozum psuje to osiągi w dolnych partiach obrotów silnika...już nie mówiac o tym ze jak np stoi sie w korku i potem chce ruszyć to nie ma czym tymbardziej że kolektor jest bardzo duży i działa jak kaloryfer...
Użytkownik AGENT edytował ten post 23:51, 14.11.2016
Napisano 10:12, 15.11.2016
nie masz racji kolego bo przeplywa przez niego plyn chlodzący podgrzewając zawor dodatkowego powietrza do wtryskiwaczy...i właśnie to chciałbym wyłączyć. kolektor dużo wolniej ale jednak się rozgrzewa do temperatury cieczy chłodzącej...
seth a wlasnie ze ja odczulem roznice może nie w mocy a w momencie obrotowym a o to mi właśnie chodzi
Bo miałes lepsze samopoczucie z zaizolowania Prosze cię - to jak z buczącym wydechem , ponieważ buczy to odrazu lepiej jedzie
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
Napisano 10:43, 15.11.2016
Napisano 22:22, 15.11.2016
panowie mi chodzi o to że jeśli plyn chłodzący przepływa przez kolektor to siłą rzeczy po nagrzaniu silnika ma temperaturę cieczy chłodzącej nie zależnie czy się stoi czy się jedzie i zawsze w mniejszym czy większym stopniu podgrzewa powietrze przez niego przepływające...tymbardziej że jego ścianki są grube jak kaloryfer...
Czy wie ktoś z was panowie gdzie dostać uszczelkę termo pomiędzy połówki kolektora?
Napisano 11:12, 16.11.2016
Napisano 18:17, 19.11.2016
Bo miałes lepsze samopoczucie z zaizolowania Prosze cię - to jak z buczącym wydechem , ponieważ buczy to odrazu lepiej jedzie
haha takie cuda tylko w Hondach ale spoko tnijcie wstwiajcie hydraulike zawory rurki uszczelki kazdy mod daje zabawe nie tylko robiacym ale i czytajacym
Napisano 19:55, 19.11.2016
Ja i tak będę zmieniał obie uszczelki przy okazji demontażu rozrusznika, jedna robota tak więc czemu by nie skorzystać dolot jednak będzie chłodniejszy
Napisano 06:35, 20.11.2016
haha takie cuda tylko w Hondach ale spoko tnijcie wstwiajcie hydraulike zawory rurki uszczelki kazdy mod daje zabawe nie tylko robiacym ale i czytajacym
no to pozostaje mi tylko życzyć ci miłej zabawy...
Daj znać na forum jak otrzymasz maila od jarusnet'a. Też byłbym chętny na tą uszczelkę.
Oki nie ma problemu jak coś będe wiedział to dam znać
Użytkownik AGENT edytował ten post 06:39, 20.11.2016
Napisano 18:32, 20.11.2016
Ten temat to magia.
Bardzo bym chciał zobaczyć wykres z hamowni przed i po montażu takiej uszczelki
Napisano 19:16, 20.11.2016
Napisano 20:12, 20.11.2016
Dziękujęno to pozostaje mi tylko życzyć ci miłej zabawy
Napisano 20:23, 20.11.2016
Napisano 20:34, 20.11.2016
Lubie toW życiu bym takiego czegoś nie zrobił, oczy bolą od samego patrzenia a wyniki żadne... noo ale kto bogatemu zabroni, bawcie się i oby nie być mądrzejszym od fabryki:)
Napisano 21:26, 20.11.2016
Myślę ,że dwie uszczelki starczą plus odłączenie podgrzewania przepustnicy
Robota w sumie tania, łatwa i przyjemna ....odłączenie następnie obiegu przy kolektorze już po samych zabiegach z uszczelkami termicznymi to uważam za zbyt grubą rzeźbę w stosunku do jakichkolwiek zysków.
MOJA SATYNOWA DWURURKA
....prawda was jeszcze zadziwi...
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 cze 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 lis 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 lis 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 kwi 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 sie 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych