Najlepsza odpowiedź niachu , 19:09, 14.11.2016
Kolego, tutaj masz filmik co i jak należy zrobić aby odseparować dolot od cieczy chłodzącej:
Też mam zamiar się za to zabrać, także powodzenia
Przejdź do postuNajlepsza odpowiedź niachu , 19:09, 14.11.2016
Kolego, tutaj masz filmik co i jak należy zrobić aby odseparować dolot od cieczy chłodzącej:
Też mam zamiar się za to zabrać, także powodzenia
Przejdź do postuNapisano 21:07, 12.07.2017
Odgrzewam jeszcze raz temat z zapytaniem czy ktoś z was owijał bandażem termoizolacyjnym kolektor ssący i mogłby coś podpowiedzieć?czy może ktoś ma fotkę...kolektor mam już odizolowany od silnika ale nadal się grzeje od wentylatora chłodnicy szczególnie gdy włączona jest klima bo wtedy wiatraki pracuja prawie bez przerwy i dmuchają w niego gorącym powietrzem...
Napisano 23:08, 12.07.2017
Napisano 17:44, 13.07.2017
Nie ma to sensu, gdyz finalnie po nagrzaniu kolektora od silnika, co jednak nastapi, nie bedzie mozliwosci odprowadzenia z niego ciepla z uwagi na termoizolacje.
kolego jak juz pisalem mam odizolowany kolektor od silnika uszczelkami teflonowymi...i bardziej sie nie zagrzeje stamtad niz od wiatrakow. chyba ze zle mysle...
Użytkownik AGENT edytował ten post 17:51, 13.07.2017
Napisano 17:59, 13.07.2017
Napisano 17:48, 14.07.2017
Dzięki kolego za twoją subiektywną opinie która w niczym mi nie pomogła...najprościej odrazu nazwać coś głupotą zamiast wysunąć jakieś argumenty i podyskutować...
Powietrze tak szybko przelatuje przez kolektor. 2 litry powietrza (liczone na pałę) razy rpm. To policz ile litrów (baaaardzo zgrubnie bo bierze się pod uwagę ciśnienie i zdolność układu) powietrza przelatuje przez ten kolektor na sekundę a ile na minutę i ile czasu tak na prawdę to powietrze przebywa bezpośrednio w kolektorze. Bananowy mod jak na mój gust :(
Napisano 18:13, 14.07.2017
Najmocniejsze w kraju wolnossace silniki nie mają owinietego ssaka, taki argument odpowiada?Dzięki kolego za twoją subiektywną opinie która w niczym mi nie pomogła...najprościej odrazu nazwać coś głupotą zamiast wysunąć jakieś argumenty i podyskutować...
Napisano 15:19, 03.11.2017
Napisano 11:45, 08.06.2018
Czesc,
Zamienilem rurki na przepustnicy, wszystko gra, pozatym ze na biegu jałowym trzyma mi cały czas 1k obrotów na rozgrzanym silniku, i troche falują, Dodam ze mam założony Cai od lukasa, Odlączałem juz akumulator, probują restartowac kompa ale obiawy zostają, Mozliwe ze niepodgrzane powietrze az tak podnosi obroty? Moze jakas podpowiedz?
Napisano 11:48, 08.06.2018
Jeśli nic nie jest uszkodzone, sprawdź dokładnie czy nie masz vacuum leak'a. Jeśli nie, to może być wymagany reset przepustnicy. Odbywa się to przy pomocy pełnego HDS'a (nie zrobisz niestety mini HDSem) i następnie nauka biegu jałowego (procedura).
Dodatkowo nie wiem jak ma się sprawa z CAI w Accordzie, bo w Civicu stroisz to po prostu na map sensorze, z uwagi, że wyjmujesz seryjną przepływkę. To może też być przyczyną.
Użytkownik deibral edytował ten post 11:49, 08.06.2018
Napisano 10:46, 09.06.2018
A nie łapie ci gdzieś lewego powietrza? Odcinałem grzanie tydzień temu, + termo uszczelka na kolektorze itd ale po montażu wszystko było jak przed zabiegiem jeśli chodzi o wolne obroty itd.
Moje CL7 -> http://www.accordklu...wa/#entry797221
Napisano 00:06, 15.06.2018
Lewe powietrze masz gdzieś na bank.
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Stroimy Trójmiasto!; K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych; Termin:23-24 czerwca
Zapraszam PW
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 cze 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 lis 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 lis 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 kwi 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 sie 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych