Cześć, dzisiaj w trakcie przyspieszania na dwójce (świeżo po zatankowaniu, jedynka do ruszenia i opór dwójka do 90 kmh) zaczął dziwnie "stopniować", lekko szarpać a wskazówka obrotomierza skokowo się przemieszczała, zamiast równo. Po odpuszczeniu gazu objawy ustały. Macie na to jakiś pomysł? Świece, kable, kopułka i palec wymienione.
W ogóle coraz bardziej jestem poirytowany pracą tego silnika. Np. podczas ruszania potrafi albo ostro zamulić (choć tego nie robię, to niemożliwe byłoby ruszenie z piskiem, bo zwyczajnie silnik rozpędza auto w ślimaczym tempie do ok. 2k - 2,5k RPM) albo bardzo przerywać, dodaję gazu na jedynce, chwilę później zwalniam (próg) i znowu lekko gaz, a tu auto szarpie zamiast gładko zacząć przyśpieszać. Nie powiem, jest to beznadziejne i zupełnie nie pasuje do auta niby segmentu D, którego silnik pracuję gorzej niż w Łoplu czy Gulfie trójce.
Brak kultury pracy silnika - szarpanie, nierówna praca
#1
Napisano 20:47, 22.08.2016
#2
Napisano 07:03, 23.08.2016
może sonda się kończy?
moja VI 2.3ES
http://www.accordklu...23es-by-szumek/
#3
Napisano 10:13, 23.08.2016
Też o tym myślałem, nie mam tylko punktu odniesienia z porównaniem do dobrze funkcjonującej sondy. Przerywanie może być spowodowane kończącym się sprzęgłem i to by wyjaśniało cały temat. Ale chcę zebrać jak najwięcej opinii.
PS. Sondę można samemu wymienić?
#4
Napisano 10:29, 23.08.2016
inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie
regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW
opinie ====> tu kliknij
#5
Napisano 11:14, 23.08.2016
Ile wymiana +/- u mechanika? Do mojego ta uniwersalna NGK będzie pasowała, tak?
#7
Napisano 21:02, 23.08.2016
Wysłane z Meizu M2 Note
#8
Napisano 22:12, 23.08.2016
Niestety, nie tylko VII, ale jest dużo czytania, z czego nic konkretnego i typowego nie wynika. Ja się z tym szarpaniem męczę już jakiś czas, sprzęgło mam wymienione, palec, świece, kable, sprawdzone wszystkie czujniki i sondy, sprawdzony luz zaworowy, półosie, czyszczone przepustnicę i IACV, odłączany EGR i nic, a nawet jest coraz gorzej. Mam tylko nadzieję, że w końcu coś padnie i się dowiem, co to.
Może to sonda u ciebie, a może nie. Nie wiadomo. Jak masz wolne ze 400zł to możesz próbować.
Tu masz temat o sondach:
http://www.accordklu...s-rozgrzewania/
#9
Napisano 10:07, 24.08.2016
Niestety, nie tylko VII, ale jest dużo czytania, z czego nic konkretnego i typowego nie wynika. Ja się z tym szarpaniem męczę już jakiś czas, sprzęgło mam wymienione, palec, świece, kable, sprawdzone wszystkie czujniki i sondy, sprawdzony luz zaworowy, półosie, czyszczone przepustnicę i IACV, odłączany EGR i nic, a nawet jest coraz gorzej. Mam tylko nadzieję, że w końcu coś padnie i się dowiem, co to.
Może to sonda u ciebie, a może nie. Nie wiadomo. Jak masz wolne ze 400zł to możesz próbować.
Tu masz temat o sondach:
Typ który niby sprawdzał sonde też mu wykazywała że miał niby dobrą, a jednak po wymianie sondy objawy ustały.
#10
Napisano 11:06, 24.08.2016
Jakie miałeś objawy?Typ który niby sprawdzał sonde też mu wykazywała że miał niby dobrą, a jednak po wymianie sondy objawy ustały.
Wysłane z Meizu M2 Note
#11
Napisano 14:32, 24.08.2016
Jakie miałeś objawy?
Wysłane z Meizu M2 Note
Nie chodzi mi o mnie, ale o gościa który w jakimś temacie o tym pisał, ja tam nie mieszam się w was bo ja nie mam problemów, pfu pfu pfu
#12
Napisano 21:39, 25.08.2016
Jak wymienisz sondę, to daj znać czy pomogło. Mam bardzo podobne objawy.
#13
Napisano 22:30, 25.08.2016
U mnie poszarpywanie było choć nie zawsze, później było czuć jak by zapłony wypadały i pyrkał z tyłu z tłumika i łapał muła, ja wciskam gaz a on prawie nic nie przyspieszał. Diagnostyka pokazywała że sonda pracuje dobrze ale po wymianie wyszło że jednak źle pracowała. Wymieniałem w ciemno bo błędu nie było ale pomogło. Sonda uniwersalna kosztuje 160zł. to nie tak źle. Stara sonda została założona do citroena i auto śmiga a Hanka już miała focha i nie gadała jak trzeba.
#14
Napisano 10:38, 26.08.2016
Ty, dokładnie mam to samo z pyrkaniem z tłumika, musiałem, że to złącze elastyczne a tu po wymianie cały czas to samo. Te pyrkanie było słychać najbardziej jak np ruszales a dźwięk miał się od czego odbić np ściana, inne auto?U mnie poszarpywanie było choć nie zawsze, później było czuć jak by zapłony wypadały i pyrkał z tyłu z tłumika i łapał muła, ja wciskam gaz a on prawie nic nie przyspieszał. Diagnostyka pokazywała że sonda pracuje dobrze ale po wymianie wyszło że jednak źle pracowała. Wymieniałem w ciemno bo błędu nie było ale pomogło. Sonda uniwersalna kosztuje 160zł. to nie tak źle. Stara sonda została założona do citroena i auto śmiga a Hanka już miała focha i nie gadała jak trzeba.
Wysłane z Meizu M2 Note
#15
Napisano 10:24, 27.08.2016
Ja zostawiłem odpalony silnik i poszedłem z tyłu do wydechu posłuchać bo w środku to jedynie wyczuwałem szarpnięcia budy. Teraz po wymianie sondy chodzi równo nic nie szarpie, nic nie pyrka z tyłu. Ogólnie chodził nierówno tak jakby przerywał. Nie wiem czy Ci o to samo chodzi z tym pyrkaniem bo każdy inaczej może to interpretować
Użytkownik Jaro4p edytował ten post 10:36, 27.08.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
Mechanik →
Układ kierowniczy →
Kierownica ciężko chodziNapisany przez Ziemniak88 , 03 Oct 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Accord 6 gen F18b2 - zmiana silnikaNapisany przez stanek , 19 Jun 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bałagan w całej elektryce.Napisany przez Blacku , 18 Jun 2018 VI, elektryka, anglik, bałagan i 2 więcej |
|
|
||
Mechanik →
Układ napędowy →
Wycie/buczenieNapisany przez Punowy , 18 Jun 2018 VI, łożyska buczenie wspomaganie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Kopułka sens wymianyNapisany przez bastek32 , 15 Jun 2018 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych