A która nie ma fabrycznie jeśli można wiedzieć?
H22A2/5
H23A2/3
Użytkownik Pejot edytował ten post 22:06, 03.06.2017
Napisano 22:04, 03.06.2017
A która nie ma fabrycznie jeśli można wiedzieć?
H22A2/5
H23A2/3
Użytkownik Pejot edytował ten post 22:06, 03.06.2017
Happy Owner Never Drives Anything else.
Napisano 14:31, 15.06.2017
Napisano 16:58, 15.06.2017
Napisano 19:17, 15.06.2017
Koledze prawdopodobnie chodziło o naukę obrotów biegu jałowego. Obym okazał się złym prorokiem, ale u mnie zawsze silnik chodzi lepiej po resecie ecu (czy przez wyjęcie bezpiecznik, czy odłączenie aku). Dlatego podejrzewam, że problem ma związek z krótkoterminowy i lub długoterminowy korektami czasu wtrysku. Jak pisałem wcześniej obym okazał się złym prorokiem i u Kolegi problem został rozwiązany.Co to znaczy nauka jazdy?
Napisano 20:23, 15.06.2017
Napisano 20:38, 15.06.2017
Nie do końca"naukę jałowego"Co to znaczy nauka jazdy?
Napisano 21:53, 15.06.2017
W moim przypadku podobnie, tyle, że szybcej. Po resecie jechalem nawet 20km na PB i bylo ok. Zgasilem auto, odpalilem - w dalszym ciagu na PB i znow szarpie
Napisano 05:02, 16.06.2017
Ja mam już cztery dni spokoju 😁W moim przypadku podobnie, tyle, że szybcej. Po resecie jechalem nawet 20km na PB i bylo ok. Zgasilem auto, odpalilem - w dalszym ciagu na PB i znow szarpie
Napisano 21:16, 17.06.2017
Tak sobie kombinuje, bo po restarcie ecu adaptacja korekt czasu wtrysku następuje od nowa. A obserwacje wielu użytkowników są jednoznaczne (po restarcie ECU silnik pracuje lepiej). Korekty czasu wtrysku maja niwelowac naturalne zużycie silnika i czujników, wprowadzając do map paliwowych odpowiednie zmiany. Kolego niestety nie wiem co jest przyczyną tej usterki. Mój silnik nie widział nigdy LPG a objawy złej pracy są i mimo wymiany kilku różnych czujników niewiele się zmieniło. Moje podejrzenia kieruję w stronę ecu. Mam jeszcze jeden punkt zaczepienia, w sumie jest to trochę akt desperacji. Jak przecwicze na swoim aucie to dam znać jak rezultaty.Zobaczymy. Ale co by to znaczyło? Że korekty się rozmywają? ECU szwankuje? Czy LPG tak wpływa?
Nie do końca"naukę jałowego"
Po restarcie komputer na świeżo zbiera dane z czujników.
Napisano 06:58, 18.06.2017
No to daj znać. Każda wiedza jest tu przydatna.Tak sobie kombinuje, bo po restarcie ecu adaptacja korekt czasu wtrysku następuje od nowa. A obserwacje wielu użytkowników są jednoznaczne (po restarcie ECU silnik pracuje lepiej). Korekty czasu wtrysku maja niwelowac naturalne zużycie silnika i czujników, wprowadzając do map paliwowych odpowiednie zmiany. Kolego niestety nie wiem co jest przyczyną tej usterki. Mój silnik nie widział nigdy LPG a objawy złej pracy są i mimo wymiany kilku różnych czujników niewiele się zmieniło. Moje podejrzenia kieruję w stronę ecu. Mam jeszcze jeden punkt zaczepienia, w sumie jest to trochę akt desperacji. Jak przecwicze na swoim aucie to dam znać jak rezultaty.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Napisano 06:22, 23.06.2017
Mechanik →
Układ kierowniczy →
Kierownica ciężko chodziNapisany przez Ziemniak88 , 03 paź 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Accord 6 gen F18b2 - zmiana silnikaNapisany przez stanek , 19 cze 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bałagan w całej elektryce.Napisany przez Blacku , 18 cze 2018 VI, elektryka, anglik, bałagan i 2 więcej |
|
|
||
Mechanik →
Układ napędowy →
Wycie/buczenieNapisany przez Punowy , 18 cze 2018 VI, łożyska buczenie wspomaganie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Kopułka sens wymianyNapisany przez bastek32 , 15 cze 2018 VI |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych