Siema koledzy. Mam takie pytanie czy lepiej regenerowac maglownice czy kupic uzywke nie regenerowana. Bylem dzisiaj u speca od maglownic polecanego przez kilku mechanikow i znajomych i powiedzial mi ze on sie nie podejmie regeneracji po to i tak nie przyniesie efektu. Twierdzi ze zeby sa juz w...bane i zaproponowal mi szukac uzywki. Czy maglownice w naszych Acco sa tak czule chyba ze poprzedni wlasciciel i jeszcze poprzedni jak to sie mowi traktowali auto - ze ma poprostu jezdzic i nie zwazali na dziury itp. W VI genie nie mialem problemu z maglem. Moim zdaniem ten luz jest delikatny czuje go na nierownosciach, hamowaniu i przyspieszaniu. Dodam jeszcze ze maglownica nie cieknie. Ktos cos moze doradzi
#2
Napisano 10:30, 21.06.2016
.też jestem ciekawy jak ktoś w VII spróbuje lekko dociągnąć
http://www.accordklu...el/#entry767827
MOJA SATYNOWA DWURURKA
....prawda was jeszcze zadziwi...
#3
Napisano 10:59, 21.06.2016
Tu coś masz
.też jestem ciekawy jak ktoś w VII spróbuje lekko dociągnąć
http://www.accordklu...el/#entry767827
No ciekawe. Jezeli by to cos pomoglo to moze jest szansa ze maglownicy nie warto regenerowac tym bardziej ze u mnie jest suchutka - zero wyciekow tylko te delikatne stuki...
#4
Napisano 13:08, 21.06.2016
#5
Napisano 13:19, 21.06.2016
Znajdź może jakiegoś innego szpeca od regeneracji co nie tylko uszczelnia ale też wymieni listwe.
Wiem wiem. Tez go tak ocenilem. Najlepiej tylko uszczelnienia wymienic i nic poza tym, a skasowac z 800 stowek.
No ale poczekam czy ktos cos kombinowal z ta sruba regulacyjna, bo moze ten delikatny luz da sie zlikwidowac.
Użytkownik Andrew1130 edytował ten post 13:20, 21.06.2016
#6
Napisano 13:31, 21.06.2016
Aha i czas oczekiwania około 3 godz
#7
Napisano 20:43, 31.08.2016
Wiem wiem. Tez go tak ocenilem. Najlepiej tylko uszczelnienia wymienic i nic poza tym, a skasowac z 800 stowek.
No ale poczekam czy ktos cos kombinowal z ta sruba regulacyjna, bo moze ten delikatny luz da sie zlikwidowac.
To ja powiem, ze mialem delikatne luzy na maglu i regulacja srubą pomogła. Mialem tak, że jak ruszalem to od czasu do czasu taki stuk byl.
Ponad rok byl spokoj, a teraz mam stukanie jak na parkingu skręcam koła. Nie wiem, czy to nie przypadkiem wina zbyt mocnego skrecenia sruby.
#8
Napisano 07:30, 01.09.2016
To ja powiem, ze mialem delikatne luzy na maglu i regulacja srubą pomogła. Mialem tak, że jak ruszalem to od czasu do czasu taki stuk byl.
Ponad rok byl spokoj, a teraz mam stukanie jak na parkingu skręcam koła. Nie wiem, czy to nie przypadkiem wina zbyt mocnego skrecenia sruby.
No to ciekawe. Ja uporczywie szukam jakiegos magla uzywki ( nie po regeneracji ). Sruby jeszcze nie ruszalem, ale moze czas najwyzszy to sprawdzic...
#9
Napisano 08:14, 01.09.2016
W acco IV gen tak zrobiłem i dużo to poprawiło
Użytkownik Wlodar edytował ten post 08:14, 01.09.2016
MOJA SATYNOWA DWURURKA
....prawda was jeszcze zadziwi...
#10
Napisano 10:47, 01.09.2016
U mnie też są stuki na maglu.
Podkręcenie śruby na maglu delikatnie pomogło, ale to jest nie takiego efektu się spodziewałem.
We wtorek demontuje maglownicę i wysyłam do regeneracji prawdopodobnie do Pabianic (okolice Łodzi). Dużo czytałem gdzie dobrze regenerują i chyba wybór padnie na Pabianice.
#11
Napisano 11:42, 01.09.2016
U mnie też są stuki na maglu.
Podkręcenie śruby na maglu delikatnie pomogło, ale to jest nie takiego efektu się spodziewałem.
We wtorek demontuje maglownicę i wysyłam do regeneracji prawdopodobnie do Pabianic (okolice Łodzi). Dużo czytałem gdzie dobrze regenerują i chyba wybór padnie na Pabianice.
A wyciekow nie masz, bo ja nie mam. Nie wiem jak oni to zregeneruja ale daj znac jak cos bo z tego co sie orientuje jak sa wytarte zeby to sie chyba nie da. Nie mam az takiej wiedzy, ale jakies napawanie listwy i odbudowa tych zebow to chyba malo bezpieczny sposob. Orientowalem sie w haparts i nowa listwa kosztuje 1000 zl.
#12
Napisano 12:42, 01.09.2016
Właśnie ja też wycieków nie mam tylko są stuki jak ruszam kierownicą na wyłączonym samochodzie na postoju i delikatne drżenie kierownicy podczas hamowania.
Jestem już zdecydowany na regenerację.
Planuje we wtorek rozebrać magiel, w środę wysłać do regeneracji a w sobotę zregenerowaną zamontować na samochodzie.
Mam nadzieje, że wszystko będzie ok.
Dam znać po montażu co i jak.
#13
Napisano 12:48, 01.09.2016
Wysłane z Tapatalk
#14
Napisano 12:56, 01.09.2016
Demontaż magla w 7g to mordęga. Sanki trzeba opuszczać.
Wysłane z Tapatalk
To mnie zaskoczyłeś.
Czytałem manuala i nic tam o opuszczaniu sanek nie pisało.
#15
Napisano 14:32, 01.09.2016
Właśnie ja też wycieków nie mam tylko są stuki jak ruszam kierownicą na wyłączonym samochodzie na postoju i delikatne drżenie kierownicy podczas hamowania.
Jestem już zdecydowany na regenerację.
Planuje we wtorek rozebrać magiel, w środę wysłać do regeneracji a w sobotę zregenerowaną zamontować na samochodzie.
Mam nadzieje, że wszystko będzie ok.
Dam znać po montażu co i jak.
U mnie kierownica nie drzy przy hamowaniu, natomiast delikatne strzalu stuki sa przy ruszaniu, przyspieszaniu i czasami przy skrecaniu no i na progach zwalniajacych czuje...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, magiel
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 cze 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 lis 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 lis 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 kwi 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 sie 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych