XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 23:04, 16.06.2016
Przejrzałem kilka stron kilka wątków przeczytałem bo po co mam zakładać nowy temat jak juz może ktos taki założył...
Byly odpowiedzi i czasami trafione, rozwiązane problemy typu: Zle wyważone kola, luzy na gałkach, problemy z zawieszeniem itp. Itd...
Mój problem jest następujący:
Czy samochód jest ON czy jest OFF robię szybkie krótkie ruchy kierownicą prawo-lewo-prawo-lewo i słychać stuki tak w jedna jak i w druga stronę...
Bylem na przeglądzie i nic nie wyszło...
Wjechałem na kanał, trząsłem autem prawo-lewo, góra -dół ^^
Ile tylko Bozia mi sily dala i nic... Brecha tez nic nie podpowiedziała... Zawieszenie OK... Łączniki stabilizatora i gumy na nim OK...
wycieków z magla brak ;/
Podczas jazdy samochód nie myszkuje (jeszcze), ładnie reaguje na ruchy kierownicą ale mam wrażenie ze odgłosy stukania powiększają sie wraz z konieczna eksploatacja samochodu
Będąc w kanale (ojciec ruszał kierownica) stwierdziłem ze odgłos dochodzi od maglownicy gdzies po lewej stronie (od kierowcy) z gumową osłoną
Czy ktos się orientuje co może być przyczyną tych stuków?
Czytałem cos o jakies śrubie regulacyjnej... Gdzie sie ona znajduje?
Ojciec (mechanik z długoletnim stażem) powiedzial ze mam tylko wymienić końcówki drążków i drążki wewnętrzne które wchodzą do maglownicy czy gdzieś tam się łączą... Jest to możliwe?
Proszę o odpowiedź
#2
Napisano 04:42, 17.06.2016
#3
Napisano 10:23, 17.06.2016
Po regeneracji cisza.
Wysłane z Tapatalk
#4
Napisano 12:48, 17.06.2016
Czy te stuki mogą mięć wpływ na prowadzenie/ustawienie zbieżności?
#5
Napisano 19:55, 17.06.2016
Na prowadzenie mogą ale nie muszą w zależności jak duży jest luz. A na ustawienie zbieżności raczej nie wpływa.Czy te stuki mogą mięć wpływ na prowadzenie/ustawienie zbieżności?
Tak jak powiedział kolega wyżej zużywa się slizg który docisk listwę do walka i przy skrsecaniu listwa najpierw cofa się (w tym momencie słychać stuk) a dopiero potem przesuwa się w lewo czy w prawo. Tylko ze są to na tyle mały ruchy ze my tego nie odczuwamy na kierownicy tylko słychać odgłosy.
#6
Napisano 20:13, 17.06.2016
Uzbieram kaski i zdemontuje magiel do regeneracji a przy okazji i tak zmienię końcówki
Dzięki za odpowiedzi
#8
Napisano 16:39, 19.06.2016
Oczywiście, w pewnym sensie masz rację. Tylko że zbieżność i ustawienie kierowcy do jazdy na wprost, mimo że są ze sobą ściśle powiązane, ale jednak to nie to samo. Problem z ustawieniu zbieżności pojawia się wtedy, gdy jest luz na drążku kierowniczym lub na końcówce drążka .Luz na maglu ma wplyw na usyawienie zbierznosci. Jak jest spory to ciezko ustawic zbierznosc idealnie
#9
Napisano 23:14, 19.06.2016
#10
Napisano 23:16, 19.06.2016
Czy może ktoś na rysunku z japancars.ru pokazać która śruba jest tą regulacyjną w maglu ? Czytałem że jest taka którą można dokręcić gdy magiel ma luz.
czy to nr 6 i 9 na rysunku z ww strony?
Użytkownik pawel84j edytował ten post 07:30, 20.06.2016
#11
Napisano 05:25, 20.06.2016
#12
Napisano 07:32, 20.06.2016
Czy może ktoś na rysunku z japancars.ru pokazać która śruba jest tą regulacyjną w maglu ? Czytałem że jest taka którą można dokręcić gdy magiel ma luz.
czy to nr 6 i 9 na rysunku z ww strony?
Tutaj jest link do obrazka: http://japancars.ru/...&nplblk=B__3320
Użytkownik pawel84j edytował ten post 07:32, 20.06.2016
#13
Napisano 08:30, 20.06.2016
6-śruba reg
9- ta duża kontra
Też jestem ciekawy na ile to pomoże ale liczę,że będzie lepiej
Użytkownik Wlodar edytował ten post 08:30, 20.06.2016
#14
Napisano 23:05, 20.06.2016
#15
Napisano 19:01, 22.06.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych