Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Accord CL9 stuki uklad kierowniczy/magiel

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 kuster

kuster
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:04, 16.06.2016

Witam!
Przejrzałem kilka stron kilka wątków przeczytałem bo po co mam zakładać nowy temat jak juz może ktos taki założył...
Byly odpowiedzi i czasami trafione, rozwiązane problemy typu: Zle wyważone kola, luzy na gałkach, problemy z zawieszeniem itp. Itd...

Mój problem jest następujący:
Czy samochód jest ON czy jest OFF robię szybkie krótkie ruchy kierownicą prawo-lewo-prawo-lewo i słychać stuki tak w jedna jak i w druga stronę...
Bylem na przeglądzie i nic nie wyszło...
Wjechałem na kanał, trząsłem autem prawo-lewo, góra -dół ^^
Ile tylko Bozia mi sily dala i nic... Brecha tez nic nie podpowiedziała... Zawieszenie OK... Łączniki stabilizatora i gumy na nim OK...
wycieków z magla brak ;/
Podczas jazdy samochód nie myszkuje (jeszcze), ładnie reaguje na ruchy kierownicą ale mam wrażenie ze odgłosy stukania powiększają sie wraz z konieczna eksploatacja samochodu
Będąc w kanale (ojciec ruszał kierownica) stwierdziłem ze odgłos dochodzi od maglownicy gdzies po lewej stronie (od kierowcy) z gumową osłoną

Czy ktos się orientuje co może być przyczyną tych stuków?

Czytałem cos o jakies śrubie regulacyjnej... Gdzie sie ona znajduje?

Ojciec (mechanik z długoletnim stażem) powiedzial ze mam tylko wymienić końcówki drążków i drążki wewnętrzne które wchodzą do maglownicy czy gdzieś tam się łączą... Jest to możliwe?

Proszę o odpowiedź
  • 0

#2 rem1k

rem1k
  • Klubowicz
  • 595 postów
  • Skąd:DE/PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 04:42, 17.06.2016

A ściągnąłeś mieszek z magla? Często przy niedużej nieszczelności najpierw tam się olej zbiera. Drążki by Ci raczej wyszły przy badaniu brechą :D
  • 0

#3 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 10:23, 17.06.2016

Drążków się brecha nie sprawdza. Mi również magiel stukał, zużywa sie tulejka prowadzaca i listwa stuka.
Po regeneracji cisza.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#4 Radio

Radio
  • Forumowicz
  • 186 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:48, 17.06.2016

Czy te stuki mogą mięć wpływ na prowadzenie/ustawienie zbieżności?


  • 0

#5 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 19:55, 17.06.2016

Czy te stuki mogą mięć wpływ na prowadzenie/ustawienie zbieżności?

Na prowadzenie mogą ale nie muszą w zależności jak duży jest luz. A na ustawienie zbieżności raczej nie wpływa.
Tak jak powiedział kolega wyżej zużywa się slizg który docisk listwę do walka i przy skrsecaniu listwa najpierw cofa się (w tym momencie słychać stuk) a dopiero potem przesuwa się w lewo czy w prawo. Tylko ze są to na tyle mały ruchy ze my tego nie odczuwamy na kierownicy tylko słychać odgłosy.
  • 0

#6 kuster

kuster
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:13, 17.06.2016

Ok uspokoiliście mnie tzn... Kola na ruch kierownica reagują natychmiastowo ale stuki wkurzają...

Uzbieram kaski i zdemontuje magiel do regeneracji a przy okazji i tak zmienię końcówki ;)

Dzięki za odpowiedzi
  • 0

#7 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 12:41, 19.06.2016

Luz na maglu ma wplyw na usyawienie zbierznosci. Jak jest spory to ciezko ustawic zbierznosc idealnie
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#8 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 16:39, 19.06.2016

Luz na maglu ma wplyw na usyawienie zbierznosci. Jak jest spory to ciezko ustawic zbierznosc idealnie

Oczywiście, w pewnym sensie masz rację. Tylko że zbieżność i ustawienie kierowcy do jazdy na wprost, mimo że są ze sobą ściśle powiązane, ale jednak to nie to samo. Problem z ustawieniu zbieżności pojawia się wtedy, gdy jest luz na drążku kierowniczym lub na końcówce drążka .
  • 0

#9 kuster

kuster
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:14, 19.06.2016

W moim przypadku jest tak ze przy energicznych ruchach prawo-lewo kola bardzo dobrze i szybko reagują na ruch kierownicą, a auto nie myszkuje po jezdni ;) jedyny (-) to taki że coś stuka ;/
  • 0

#10 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:16, 19.06.2016

Czy może ktoś na rysunku z japancars.ru pokazać która śruba jest tą regulacyjną w maglu ? Czytałem że jest taka którą można dokręcić gdy magiel ma luz.
czy to nr 6 i 9 na rysunku z ww strony?
 


Użytkownik pawel84j edytował ten post 07:30, 20.06.2016

  • 0

#11 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 05:25, 20.06.2016

A gdzie jest ten rysunek?
  • 0

#12 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 07:32, 20.06.2016

Czy może ktoś na rysunku z japancars.ru pokazać która śruba jest tą regulacyjną w maglu ? Czytałem że jest taka którą można dokręcić gdy magiel ma luz.
czy to nr 6 i 9 na rysunku z ww strony?
 

Tutaj jest link do obrazka: http://japancars.ru/...&nplblk=B__3320


Użytkownik pawel84j edytował ten post 07:32, 20.06.2016

  • 0

#13 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 08:30, 20.06.2016

Cały układzik 7,5,6,9
6-śruba reg
9- ta duża kontra
Też jestem ciekawy na ile to pomoże ale liczę,że będzie lepiej

Użytkownik Wlodar edytował ten post 08:30, 20.06.2016

  • 0
                       

#14 siwalec

siwalec
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2,2
  • Wersja:EX
  • KM:138/176
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:05, 20.06.2016

Witam podepne się pod temat żeby nowego nie zakładać. U mnie też stuka maglownica i nie pozostaje nic innego jak wymiana (na regenerowaną) i mam pytanie czy do wyjęcia magla konieczne jest zdjęcie sanek?
  • 0

#15 siwalec

siwalec
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2,2
  • Wersja:EX
  • KM:138/176
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:01, 22.06.2016

Podpowie ktoś bo nie jestem pewien i nie wiem czy samemu się za to zabierać.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq