Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

VTC zepsuty?

VIII Przyspieszenie 8 AT.

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#16 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4265 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:59, 16.01.2018

Co się z tą blokadą dzieje .?.bo wyglda to tylko na kołek na sprężynce. Ktoś wie ?

Użytkownik Wlodar edytował ten post 11:50, 17.01.2018

  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#17 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4265 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 16:26, 17.01.2018

Chyba przez nagar ? ..Blokada nie zaskakuje ...a znając K24 który często lubi sobie łyknąć oleju to nie trudno będzie go tam znaleźć ?


Użytkownik Wlodar edytował ten post 16:42, 17.01.2018

  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#18 Peman

Peman
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:19, 18.05.2018

Ja wymieniłem ten wariator w moim accordzie viii 2,4 w jednym z krakowskich ASO i powiem tak.... Wymieniłem to w grudniu, zapłaciłem 1800zł i problem znikął. Jakieś 2 miesiące później zaczęły się delikatne zgrzyty z czasem coraz głośniejsze aż w końcu powróciło do takiego stadium jak przed naprawą. Samochód oddałem z powrotem w celu naprawy gwarancyjnej w maju. Wariator wymieniony, rundkę zrobili samochodem i wywaliło check engine. Okazało się, że jakiś magik mechanik źle ustawił rozrząd i musieli znów samochód rozebrać. Po powtórnym złożeniu znów się okazało, że źle rozrząd ustawiony. Dopiero za trzecim razem udało się ustawić tak jak trzeba i akurat widziałem pierwszy rozruch  silnika po trzeciej próbie. Znów był głośny zgrzyt, aż mechanik zagwizdał... Zapytałem mechanika co to narobili to odpowiedział, że przy pierwszym uruchomieniu po założeniu łańcucha napinacz musi się olejem napełnić i stąd ten zgrzyt. Nie byłem przekonany wogóle do tej wymówki, ale już nie miałem siły i czasu na dalsze przygody z nimi. Z naprawy trwającej 5 godzin zrobiły się 3 dni. Następnego ranka odpalam samochód i zaskoczenia nie było. Zazgrzytał... 

Co polecacie w takiej sytuacj zrobić? Czy można tą część podczas montażu jakoś uszkodzić, czy poprostu to jest taki badziew, że zepsuty przychodzi?


  • 0

#19 Masterbb

Masterbb
  • Klubowicz
  • 180 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan CU2 polift
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:26, 18.05.2018

Jeżeli zapłaciłeś konkretna kasę w ASO to niech naprawiają aż naprawią, tak jak pisał klosz wcześniej zmienił się part number części także coś musieli zmieniać prawdopodobnie.


  • 0

#20 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4265 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 21:55, 18.05.2018

Możnawłaśnie zepsuć VTC przy montażu .
Honda i( pewnie nietylko )(Zwraca szczególną uwagę i jest to podkreślane aby montaż odbył się na odblokowanym kole VTC...Tak jak przychodzi w sprzedaży.....po to aby podczas dokręcania nieuszkodzić sworznie i gniazda do którego wchodzi

Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:57, 18.05.2018

  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Przyspieszenie 8 AT.

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq