Użytkownik Wlodar edytował ten post 11:50, 17.01.2018
#16
Napisano 22:59, 16.01.2018
MOJA SATYNOWA DWURURKA
....prawda was jeszcze zadziwi...
#17
Napisano 16:26, 17.01.2018
Użytkownik Wlodar edytował ten post 16:42, 17.01.2018
MOJA SATYNOWA DWURURKA
....prawda was jeszcze zadziwi...
#18
Napisano 20:19, 18.05.2018
Ja wymieniłem ten wariator w moim accordzie viii 2,4 w jednym z krakowskich ASO i powiem tak.... Wymieniłem to w grudniu, zapłaciłem 1800zł i problem znikął. Jakieś 2 miesiące później zaczęły się delikatne zgrzyty z czasem coraz głośniejsze aż w końcu powróciło do takiego stadium jak przed naprawą. Samochód oddałem z powrotem w celu naprawy gwarancyjnej w maju. Wariator wymieniony, rundkę zrobili samochodem i wywaliło check engine. Okazało się, że jakiś magik mechanik źle ustawił rozrząd i musieli znów samochód rozebrać. Po powtórnym złożeniu znów się okazało, że źle rozrząd ustawiony. Dopiero za trzecim razem udało się ustawić tak jak trzeba i akurat widziałem pierwszy rozruch silnika po trzeciej próbie. Znów był głośny zgrzyt, aż mechanik zagwizdał... Zapytałem mechanika co to narobili to odpowiedział, że przy pierwszym uruchomieniu po założeniu łańcucha napinacz musi się olejem napełnić i stąd ten zgrzyt. Nie byłem przekonany wogóle do tej wymówki, ale już nie miałem siły i czasu na dalsze przygody z nimi. Z naprawy trwającej 5 godzin zrobiły się 3 dni. Następnego ranka odpalam samochód i zaskoczenia nie było. Zazgrzytał...
Co polecacie w takiej sytuacj zrobić? Czy można tą część podczas montażu jakoś uszkodzić, czy poprostu to jest taki badziew, że zepsuty przychodzi?
#19
Napisano 21:26, 18.05.2018
Jeżeli zapłaciłeś konkretna kasę w ASO to niech naprawiają aż naprawią, tak jak pisał klosz wcześniej zmienił się part number części także coś musieli zmieniać prawdopodobnie.
#20
Napisano 21:55, 18.05.2018
Honda i( pewnie nietylko )(Zwraca szczególną uwagę i jest to podkreślane aby montaż odbył się na odblokowanym kole VTC...Tak jak przychodzi w sprzedaży.....po to aby podczas dokręcania nieuszkodzić sworznie i gniazda do którego wchodzi
Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:57, 18.05.2018
MOJA SATYNOWA DWURURKA
....prawda was jeszcze zadziwi...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Przyspieszenie 8 AT.
Mechanik →
Układ elektryczny →
3 światło stopNapisany przez pawelzszu , 07 mar 2022 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
przyciski na kierownicy wariująNapisany przez siara_nh , 19 cze 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Czynnik bez olejuNapisany przez King_TM76 , 18 cze 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bi-ksenon - problem z przesłonąNapisany przez mlody2v8 , 14 cze 2018 VIII, biksenon, bi ksenon |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Problem z turbiną - mechanik z WrocławiaNapisany przez rzuber , 12 cze 2018 VIII, turbina turbosprężarka VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych