No to u mnie trochę więcej brakowało, a na 5 miałem po 27 stopni przed nabiciem, ale przekaźnika nie tykałem :P
#61
Napisano 18:57, 14.05.2016
#62
Napisano 12:36, 15.05.2016
Ja sprawdziłem, bo się nie załączała. Teraz mam takie wartości w CL7 po około 3 minutach po odpaleniu (pogoda pochmurna, troszkę gdzieś słońce wychodzi) :
1-30
2-16
3-12
4-46
5-03
6-C9
7-01
8-00
9-A6
Więc chyba wszystko jest ok ?
Czy jest taka diagnostyka dla VIII generacji
Japan forever !
#63
Napisano 14:56, 15.05.2016
Czyli 5 wartość taka jak u mnie, a nabijałem klimę jakiś miesiąc temu. Także w łatwy sposób można ocenić czy ilość czynnika jest odpowiednia. Bo zarówno u Ciebie jak i u mnie przy wysokiej wartości pod nr."5" czyli 20 czy 29 to braki w czynniku były spore.
#64
Napisano 19:38, 15.05.2016
Czyli 5 wartość taka jak u mnie, a nabijałem klimę jakiś miesiąc temu. Także w łatwy sposób można ocenić czy ilość czynnika jest odpowiednia. Bo zarówno u Ciebie jak i u mnie przy wysokiej wartości pod nr."5" czyli 20 czy 29 to braki w czynniku były spore.
Zgadza się
Japan forever !
#65
Napisano 15:18, 14.05.2018
Czy w momencie uruchomienia klimatyzacji (załączeniu się kompresora) powinny również zaskoczyć wentylatory?
#66
Napisano 18:49, 14.05.2018
Jak kojarzę zmieniłeś ori radio na chińskie navi tak ?
Mam chyba ten sam problem bo na navi startuje mi kompresor ale nie działają wentylatory , w efekcie klima nie chłodzi nic:/
#67
Napisano 07:34, 16.05.2018
Zwróćcie uwagę, że obaj macie Diesla... do niedawno nie było 'chińczyków' obsługujących te modele (jeśli chodzi o sterowanie klimatyzacją).
Jeden z Kolegów założył jakąś wersję i ma działać, pytanie co Wy kupiliście?
Pozdrawiam
Tomek
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów
#68
Napisano 13:29, 16.05.2018
To radio co ja kupiłem miało być właśnie specjalnie pod diesla. Zamontowałem to w styczniu , jak sprawdzałem to kompresor się załączał , więc myślałem że wszystko jest ok . A tu teraz niespodzianka .
Nie wiem za bardzo co z tym zrobić
#69
Napisano 20:38, 16.05.2018
Najprościej - jeśli masz stare radio, to podłącz je na chwilę i sprawdź, czy wtedy będzie działać OK (nie powinno to zająć zbyt dużo czasu skoro raz już rozbierałeś tunel).
Jeśli tak, to masz sprawę jasną...
Pozdrawiam
Tomek
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów
#70
Napisano 21:46, 16.05.2018
Kompresor robi sobie cykle , wentylatory też się załączaja wraz z nim .Klima chłodzi.
Problem jest w tym chińskim wynalazku , tam kompresor pracuję bez przerwy , i nie startują wentylatory .
Muszę sprawdzić jak to radio się będzie zachowywać w acco benzynowym.
Może coś trzeba przerobić żeby to działało , tylko co ?
#71
Napisano 08:21, 25.05.2018
Użytkownik sly1234 edytował ten post 08:22, 25.05.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 cze 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 lis 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 lis 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 kwi 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 sie 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych