Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

LEDriving FOG – przeciwmgłowe światła LED, VIII gen przed liftem

VIII leddzienne LEDriving fog

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
198 odpowiedzi w tym temacie

#181 otto

otto
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Świętochłowice
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:28, 27.04.2018

Dzięki. Przed podłączeniem na stałe podepnę to "na krótko" i zobacze. W razie czego będę dalej kombinować.
Pozdrawiam.

Nie wiem, nie da się powiedzieć bez wypróbowania. Takie światła dzienne to rozwiązania "dla leniwych" żeby jak najmniej przewodów trzeba było podłączać, nie szukać jakiegoś sygnału załączającego itp. Uruchamiają się na podstawie pulsacji napięcia wytwarzanych przez pracujący alternator. W VII-ce miałem Philipsy które u niektórych miewały takie problemy, u mnie się to nie zdarzało aczkolwiek konieczne było ich podłączenie do głównej skrzynki bezpieczników, bezpośrednio do przewodu idącego od alternatora gdzie te pulsacje są najsilniejsze. W VIII-ce problemu nie ma bo mam OSRAMy które mają dedykowany przewód załączający który podpiąłem pod pompę paliwa.


  • 0

#182 Sanction

Sanction
  • Klubowicz
  • 85 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:53, 27.04.2018

Po sugestiach kolegi klosz007, zamówiłem lampiony.

Po długim weekendzie zabieram się za montaż.

koszt zakupu spory delikatnie pisząc, ale autkiem chcę śmigać minimum 5 lat, więc myślę że będzie warto.

11574813_IMG_20180427_192904.jpg


  • 0

#183 grzegorz_k

grzegorz_k
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII LIFESTYLE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:43, 28.04.2018

który to kabel od pompy z +? widać go tutaj?

 

drle1.jpg


  • 0

#184 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1643 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Plus (Navi+ACC+LKAS) w manualu
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 08:55, 28.04.2018

Tu nie. Na skrzynce bezpieczników która jest powyżej, w jej jakby lewym górnym rogu są dwie wtyczki z których wychodzące przewody łączą się we wspólną wiązkę idącą progiem na tył auta (tą wiązkę widać na zdjęciu). O ile pamiętam to jest w tej wyżej położonej wtyczce, różowy z szarymi kropkami. Sprawdź woltomierzem dla pewności. Napięcie pojawia się gdy włączysz silnik oraz krótko po włączeniu zapłonu jeśli od razu po włączeniu zapłonu nie uruchomisz silnika (wtedy pompa przez chwilę pracuje i się wyłącza, ponownie uruchomi się przy próbie rozruchu lub po kolejnym włączeniu zapłonu). Obok tych wtyczek w skrzynce bezpieczników jest przekaźnik pompy paliwa.


Użytkownik klosz007 edytował ten post 08:58, 28.04.2018

  • 0

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#185 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1643 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Plus (Navi+ACC+LKAS) w manualu
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:38, 30.04.2018

Dodam jeszcze że plastikowe korki w słupku przednich drzwi widoczne po zdjęciu prawego nadkola wychodzą właśnie w pobliżu tej skrzynki bezpieczników więc prostszej drogi niż puszczenie przewodu nadkolem nie ma :-)


  • 0

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#186 Sanction

Sanction
  • Klubowicz
  • 85 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:51, 05.05.2018

Założone OSRAMy 2w1. Świecą bardzo dobrze, aczkolwiek raz się nie wyłączyły po przekręceniu stacyjki - ktoś wie jaki powód ?

 

11639286_IMG_20180504_165455d.jpg


  • 0

#187 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1643 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Plus (Navi+ACC+LKAS) w manualu
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 13:35, 07.05.2018

Jaki znajomy przód :-) Podpiąłeś sterowanie pod pompę paliwa ? Nie mam pewności czy ona się załącza za każdym razem gdy kilkakrotnie włączasz zapłon jeśli nie uruchomiłeś silnika.


Użytkownik klosz007 edytował ten post 13:36, 07.05.2018

  • 0

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#188 Sanction

Sanction
  • Klubowicz
  • 85 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:01, 07.05.2018

No prawie jak Twoj.
Nie wiem dokaldnie jak to podłączył ale chyba nie do pompy paliwa bo po przekręceniu w drugą pozycję kluczyka, światła już świeca.

Użytkownik Sanction edytował ten post 22:13, 07.05.2018

  • 0

#189 grzegorz_k

grzegorz_k
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII LIFESTYLE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:27, 07.05.2018

Identyczny do Twojego nie jestem pewien jak to dokładnie podłączył ten znajomy ale chyba nie do pompy bo bo po przekręceniu w drugą pozycję kluczyki światła zaczynają świecić.

to nie podłączył do obwodu pompy

 

btw dzięki kloszu za rady, udało się wpiąć szybkozłączkę do różowego kabelka z szarymi kropkami :)


  • 0

#190 Sanction

Sanction
  • Klubowicz
  • 85 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:27, 08.05.2018

To pewnie dlatego po wyłączeniu silnika światła świecą jeszcze przez 5-7 sekund a dwa razy zdarzyło sie, że nie wyłączyły się wcale. Muszę to jutro wyjaśnić
  • 0

#191 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1643 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Plus (Navi+ACC+LKAS) w manualu
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 11:03, 08.05.2018

To ewidentnie jest podłączone pod coś zupełnie innego, nawet nie jest to zapłon tylko coś co żyje jakimś własnym życiem. Najprościej jest podpiąć pod zapłon, ja podpiąłem pod pompę paliwa bo patrząc na schematy nie miałem problemu z namierzeniem właściwego przewodu.

Można na Allegro też kupić takie "złodziejki" wpinane szeregowo pomiędzy skrzynkę bezpieczników a bezpiecznik i wziąć sygnał z dowolnego bezpiecznika bez szukania przewodów z nim związanych - czy to z bezpiecznika pompy paliwa czy też innego który jest zasilany po włączeniu zapłonu. Jest też chyba dedykowany bezpiecznik DRL choć nie wiem jak to by wtedy działało ('oryginalny' DRL na niektóre rynki polega na automatycznym włączaniu świateł mijania).


Użytkownik klosz007 edytował ten post 15:25, 08.05.2018

  • 0

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#192 zxc

zxc
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:19, 10.06.2018

Witam.

Myślę że najlepiej podłączyć światła pod kontrolkę ładowania (akumulator). Gdy kontrolka gaśnie zapalają się światła. W razie awarii ładowania nie pobiera nam dodatkowo prądu co zwiększa nasze możliwości na dojechanie do warsztatu :)

 

(Nie wiem czy dobry dział, bo to o światłach do jazdy dziennej w halogenach)

 

W TypeS'ach w zderzaku jest pod halogenami plastikowa czarna zaślepka. Jakiś czas temu widziałem accorda który miał wstawione w tych zaślepkach światła do jazdy dziennej led (niestety tylko na zdjęciach, nie na żywo). Gość twierdził że były one montowane przez ASO. Czy ktoś orientuje się może jaki to model świateł i czy pasują bez większych przeróbek ?

 

bknpF3w.jpg


  • 0

#193 romir_ed9

romir_ed9
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:204
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Accord
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:39, 10.06.2018

Sam myślałem na montażu DRL w dokladce zderzaka,czy mamy na stronie pełna instrukcje montażu tych świateł?
  • 0

#194 Masterbb

Masterbb
  • Klubowicz
  • 180 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan CU2 polift
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:01, 10.06.2018

Chyba będą za nisko - 

 

http://www.swiatla.a...i/montaz-cz.jpg

http://www.swiatla.a...7/prawo-drogowe


  • 0

#195 zxc

zxc
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:05, 10.06.2018

teoretycznie masz rację. Ale też myślę że nie ma się co czepiać. zdarzyło wam się kiedyś żeby ktokolwiek mierzył jak zamontowane są światła do jazdy dziennej ? szczególnie jeśli będą zamontowane w tych zaślepkach będą wyglądały jak fabryczne :)

 

różnica jest znikoma co do przepisów które podesłałeś :)

do dolnej krawędzi świateł brakuje nawet nie 4cm :)

QDXRi2p.jpg


Użytkownik zxc edytował ten post 22:07, 10.06.2018

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, leddzienne, LEDriving, fog

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq