Tak ale ma tylko 2 lata gwarancji na OSRAMy masz 5 lat.
Duolighty -
Ja osobiście wziąłem wersję z zółtymi diodami przeciwmgielnymi bo dzienne to biały jasny ring
Napisano 21:32, 08.04.2018
Tak ale ma tylko 2 lata gwarancji na OSRAMy masz 5 lat.
Duolighty -
Ja osobiście wziąłem wersję z zółtymi diodami przeciwmgielnymi bo dzienne to biały jasny ring
Napisano 09:01, 09.04.2018
Szanowni koledzy, czy jest dużo rzeźby żeby zamontować te światła w polifcie ?
1. Czy trzeba demontować zderzak ?
2. Czy można jakoś wpiąć się tak żeby po przekręceniu kluczyka zaświeciły się dzienne a w czasie zmierzchu samoczynnie xenony ?
1. nie, tylko osłony pod silnikiem.
2. wszystko się da ale to najprostszy model OSRAMów i całe sterowanie kiedy się mają włączyć a kiedy wyłączyć musisz w nim ogarnąć sam. Wg. mnie to model idealny do aut które mają dzienne i chcesz je wymienić na "coś lepszego" (=na OSRAM). A Accord nie ma.
Do polifta dużo lepiej kupić model Leddriving F103 i jest on tam praktycznie plug and play (jedyna trudność to dostanie się do +12V pojawiającego się po włączeniu silnika lub po włączeniu zapłonu - ja ciągnąłem przewód nadkolem z kabiny). Jeszcze droższy F101 to przerost formy nad treścią bo dodatkowo oferuje doświetlanie zakrętów które już jest w polifcie.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 09:06, 09.04.2018
Pozdrawiam,
Zbyszek
HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Napisano 18:05, 09.04.2018
Klosz007, nie bardzo mogę odnaleźć ten model który podajesz, to jest to ?
http://allegro.pl/os...7047541995.html
Napisano 22:51, 09.04.2018
Tak jest, przy czym ten model występuje w różnych kolorach, ten co podałeś jest zloty, jest niebieski i jeszcze chyba jakieś inne. Ja mam -SR czyli srebrne, świecą bez żadnego zakolorowania.
https://www.osram.pl...at/ZMP_4053277/
Jeśli już mówimy o OSRAMach które są drogie to te (103) to wg. mnie najlepsza opcja do polifta.
W przedliftach można brać pod uwagę także model 101 który ma doświetlanie zakrętów.
https://www.osram.pl...at/ZMP_1072187/
Użytkownik klosz007 edytował ten post 22:55, 09.04.2018
Pozdrawiam,
Zbyszek
HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Napisano 19:38, 11.04.2018
Nasza mnie pewna myśl, bo już wstępnei jestem umówiony do elektryka. Otóż koszt lamp Osram to 700 zł
Za tą kwotę, mam circa 5 żarników xenonowych. Jedynym plusem jaki mi przychodzi na myśl odnośnie montażu świateł dziennych, to pozbycie się problemu problematycznej wymiany żarników ?
Są jeszcze jakieś plusy ?
Napisano 19:53, 11.04.2018
wygląd - osram DRL FOG jednak fajnie się prezentują, nie świecisz świateł tylnych więc żarówki także rzadziej się wymienia, no i mniejszy pobór prądu
Napisano 13:58, 12.04.2018
Nasza mnie pewna myśl, bo już wstępnei jestem umówiony do elektryka. Otóż koszt lamp Osram to 700 zł
Za tą kwotę, mam circa 5 żarników xenonowych. Jedynym plusem jaki mi przychodzi na myśl odnośnie montażu świateł dziennych, to pozbycie się problemu problematycznej wymiany żarników ?
Są jeszcze jakieś plusy ?
Brak konieczności pamiętania o włączaniu/wyłączaniu świateł, nie jeździsz na ściemnionych zegarach / nie musisz więc ręcznie regulować ciągle jasności.
Zasadniczo te same problemy co w VII-ce, w VIII-ce jeszcze większa wygoda bo mijania się same włączają i gasną jak potrzeba.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 14:16, 12.04.2018
Pozdrawiam,
Zbyszek
HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Napisano 15:25, 12.04.2018
Dla wygody kupiłem automat i dla wygody założę DRL
Dzięki
Napisano 21:17, 17.04.2018
Dla wygody kupiłem automat i dla wygody założę DRL
Dzięki
Napisano 23:49, 17.04.2018
Można bez zdejmowania, wystarczy zdjąć osłony spodu. I wystarczy dostęp z kanału. Jest ciasno i ciemno (więc trzeba czymś świecić) ale się da. Oczywiście pod warunkiem zakładania takich które pasują plug and play, bez rzeźbienia.
Pozdrawiam,
Zbyszek
HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Napisano 20:56, 18.04.2018
Napisano 13:47, 20.04.2018
Hej. Tak, był modułBodzio a co z podłączeniem elektryki w zestawie był moduł?
Użytkownik Bodzio 5D edytował ten post 13:49, 20.04.2018
Napisano 15:46, 22.04.2018
w końcu zamontowałem OSRAM drl LEDriving ledfog101 zrzucałem zderzak, podłączenie proste: nie trzeba szukać + po stacyjce dla niebieskiego kabla, podłączamy jedynie kabel czarny i brązowy do - w aku, czerwony do + w aku, biały szybkozłączką do czerwonego kabla żarówki postojowej, oraz wpinamy jedną wtyczkę do przeciwmgielnych. Moduł sam włącza drle po wykryciu wzrostu napięcia po zapaleniu silnika
-mały update: trzeba podłączyć niebieski jednak w kabinie, światłą wyłączają sie podczas jazdy ... ehhh
Użytkownik grzegorz_k edytował ten post 15:18, 23.04.2018
Napisano 17:51, 26.04.2018
Napisano 23:01, 26.04.2018
Nie wiem, nie da się powiedzieć bez wypróbowania. Takie światła dzienne to rozwiązania "dla leniwych" żeby jak najmniej przewodów trzeba było podłączać, nie szukać jakiegoś sygnału załączającego itp. Uruchamiają się na podstawie pulsacji napięcia wytwarzanych przez pracujący alternator. W VII-ce miałem Philipsy które u niektórych miewały takie problemy, u mnie się to nie zdarzało aczkolwiek konieczne było ich podłączenie do głównej skrzynki bezpieczników, bezpośrednio do przewodu idącego od alternatora gdzie te pulsacje są najsilniejsze. W VIII-ce problemu nie ma bo mam OSRAMy które mają dedykowany przewód załączający który podpiąłem pod pompę paliwa (vide post kolegi dwa posty wyżej który próbował iść "na skróty" i się sparzył).
Użytkownik klosz007 edytował ten post 10:57, 27.04.2018
Pozdrawiam,
Zbyszek
HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Mechanik →
Układ elektryczny →
3 światło stopNapisany przez pawelzszu , 07 mar 2022 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
przyciski na kierownicy wariująNapisany przez siara_nh , 19 cze 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Czynnik bez olejuNapisany przez King_TM76 , 18 cze 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bi-ksenon - problem z przesłonąNapisany przez mlody2v8 , 14 cze 2018 VIII, biksenon, bi ksenon |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Problem z turbiną - mechanik z WrocławiaNapisany przez rzuber , 12 cze 2018 VIII, turbina turbosprężarka VIII |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych