#31
Napisano 19:16, 07.03.2015
Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego
Po prostu nie mam czasu ......................................
Pozdrawiam , co złego to nie ja
#32
Napisano 23:20, 07.03.2015
boshe... jestem chyba jedyną osobą która świadomie wybrała 2.0 mając również do wyboru 2.4:D
- 2.0 mniej pali a ja nie chcę gazu a jezdze po miescie
- minimalnie mniejsze koszty za ubezpieczenie ale zawsze co roku jest na karton fajek
- w 90% jezdze sam więc 35koni mniej nie robi kolosalnej róznicy w korkach
- 2 rury nie podobaja mi sie ze wzgledów estetycznych
- mało kto chce 2.0 a ja lubie być oryginalny:P
dwie ostatnie pozycje mniej zrozumiale ale moze byc
rzeczywiście dziwny jesteś skoro zamiast ogiera wolisz mieć osła
faktycznie jezeli ktos szuka dobrej blachy bez skazy druciarzami to w pojemnosci 2.0 bedzie wiecej ciekawszych AUTEK ,
#33
Napisano 02:16, 08.03.2015
Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego
Po prostu nie mam czasu ......................................
Pozdrawiam , co złego to nie ja
#35
Napisano 19:03, 08.03.2015
Panowie żeby nie zakładać nowego tematu. Wybór padł na accorda VII z silnikiem 2.4 tylko pytanie co do skrzyni, czy automat jest tak samo zrywny co manual? nie chce za duzo stracic na elastycznosci i przyspieszeniu ale manual wydaje sie wygodniejszą opcją. Jest takie uczucie ze czuc jak auto wyrywa od poczatku ? Może się ktoś wypowiedziec kto ma 2.4 w automacie i manualu? zdecydowanie coś dorzuce koni na 220.
#36
Napisano 12:07, 09.03.2015
Panowie żeby nie zakładać nowego tematu. Wybór padł na accorda VII z silnikiem 2.4 tylko pytanie co do skrzyni, czy automat jest tak samo zrywny co manual? nie chce za duzo stracic na elastycznosci i przyspieszeniu ale manual wydaje sie wygodniejszą opcją. Jest takie uczucie ze czuc jak auto wyrywa od poczatku ? Może się ktoś wypowiedziec kto ma 2.4 w automacie i manualu? zdecydowanie coś dorzuce koni na 220.
Przy wyłączonym VSA automat w 2.4 zrywa asfalt.
A i nie zapominajmy o tiptronicu na którym można nieźle poszaleć zwłaszcza że nie ma odcinki
#37
Napisano 18:51, 14.03.2015
A czy ta skrzynia jest awaryjna ? i tylko wystepuje tiptronic czy multi też ? bo z tego co orientuje sie multi np. w audi bardzo awaryjny a chciał bym tego uniknąć. A to VSA wyłącza się jakoś ręcznie ?
#38
Napisano 19:51, 14.03.2015
tylko nie zapominaj że w zasadzie automat w 2.4 powoduje że sprint do setki jest porównywalny raczej z 2.0 Sportem niż z 2.4 w manualu.
#39
Napisano 21:51, 14.03.2015
To słabo myślałem że jest porównywalnie.
Panowie a co można zrobić aby w accord 2.4 szybciej jechał w automacie? bo do 160 km/h jakoś jecie później do 180km/h już przepaść słabo się rozpędza. Nie chodzi mi tutaj o zakładanie turbo czy kompresora. W 2.4 manual można koło zamachowe odchudzić i już jedzie o niebo lepiej a w automacie?
Użytkownik Pomszczak edytował ten post 18:01, 23.03.2015
#40
Napisano 09:48, 19.04.2015
- W PL z wszystkimi papierami, paliwem i opłatami ok. 1300€
- W DE zestaw KME 1400€, BRC 1700€ szczegółów nie znam
Oczywiście do tego dochodzi coroczny podatek drogowy:
2.0 - 150€
2.4 - 220€
2.2 - 320€
Mam totalny mętlik w głowie, a nie chce sie wpakować na mine. Kusi mnie ten diesel, ale troche boje się go boję, bo dotychczas jeździłem tylko benzynami. Mam nadzieje, że rozwiejecie wszelkie wątpliwości i pomożecie mi podjąć decyzje. Tym bardziej, iż większość tej kwoty pochodzi z kredytu, więc nie uśmiecha mi sie spłacać rat i jeszcze odkładać na mechanika
#41
Napisano 09:58, 19.04.2015
Temat dotyczy 7gen, a nie 8.
2.0 w tej budzie w ogóle nie jedzie.
Diesel przy tych przebiegach niebardzo ma sens, podobnie jak w ogóle gaz.
Automat to raczej przy silniku 2.4, ten silnik ma tez niższy podatek, jak sam zauważyłeś.
#42
Napisano 22:51, 09.05.2015
a nie myslał nikt kupic polifta 2,0 i zrobic swap silnika na 2,4 ... to też jest jakis pomysl i finansowo moze lepiej to sie przedstawiac
Sicilian Red ACCORD by KOWAL >> KLIK <<
#43
Napisano 09:10, 03.10.2015
Witam, podłącze się pod temat jeśli moge mieszkam aktualnie w niemczech i szukam accorda VIII w kombi, skrzynia jest mi obojętna, ale chętnie wziął bym automat. Mój budżet to 17000€ i w tej kwocie mam do wyboru poliftową 2.0 executive, przedliftową 2.4 albo diesla 2.2 wszystkie z przebiegiem max 70000. I tu moje pytanie, czy brać benzyne z LPG czy ładować się w diesla?? Moje roczne przebiegi to ok. 20000 - 22000km. Z tego co słyszałem to diesel ma jakiś problem ze ślizgającym sie sprzęgłem, a założenie LPG będzie mnie kosztować:
- W PL z wszystkimi papierami, paliwem i opłatami ok. 1300€
- W DE zestaw KME 1400€, BRC 1700€ szczegółów nie znam
Oczywiście do tego dochodzi coroczny podatek drogowy:
2.0 - 150€
2.4 - 220€
2.2 - 320€
Mam totalny mętlik w głowie, a nie chce sie wpakować na mine. Kusi mnie ten diesel, ale troche boje się go boję, bo dotychczas jeździłem tylko benzynami. Mam nadzieje, że rozwiejecie wszelkie wątpliwości i pomożecie mi podjąć decyzje. Tym bardziej, iż większość tej kwoty pochodzi z kredytu, więc nie uśmiecha mi sie spłacać rat i jeszcze odkładać na mechanika
kolego, zebym to ja takie oplaty za sam podatek drogowy(gdzie dodatkowo w paliwie tez jest podatek) mial to skakalbym z radosci. Aktualnie jestem w Irl i tam dopiero to zdzieraja.
do lipca 2008 roku leca od pojemnosci i np dla vii gen:
2.0 - €710 lub kwartalnie €200
2.4 - €1034 lub kwartalnie €292
2.2 - €951 lub €268
#44
Napisano 18:12, 03.10.2015
ale paliwo macie proporcjonalnie 4 razy tansze. Wolał bym zapłacić 700zł rocznie za podatek ale paliwo mieć po 1,50zł... także nie płaczcie bo my mamy drożej jak by to wszystko przeliczyć. Mieszkałem w Anglii i paliwo nie było żadnym zmartwieniem i te podatki itd. były dla mnie lzejsze...
#45
Napisano 05:12, 04.10.2015
Witam, podłącze się pod temat jeśli moge mieszkam aktualnie w niemczech i szukam accorda VIII w kombi, skrzynia jest mi obojętna, ale chętnie wziął bym automat. Mój budżet to 17000€ i w tej kwocie mam do wyboru poliftową 2.0 executive, przedliftową 2.4 albo diesla 2.2 wszystkie z przebiegiem max 70000. I tu moje pytanie, czy brać benzyne z LPG czy ładować się w diesla?? Moje roczne przebiegi to ok. 20000 - 22000km. Z tego co słyszałem to diesel ma jakiś problem ze ślizgającym sie sprzęgłem, a założenie LPG będzie mnie kosztować:
- W PL z wszystkimi papierami, paliwem i opłatami ok. 1300€
- W DE zestaw KME 1400€, BRC 1700€ szczegółów nie znam
Oczywiście do tego dochodzi coroczny podatek drogowy:
2.0 - 150€
2.4 - 220€
2.2 - 320€
Mam totalny mętlik w głowie, a nie chce sie wpakować na mine. Kusi mnie ten diesel, ale troche boje się go boję, bo dotychczas jeździłem tylko benzynami. Mam nadzieje, że rozwiejecie wszelkie wątpliwości i pomożecie mi podjąć decyzje. Tym bardziej, iż większość tej kwoty pochodzi z kredytu, więc nie uśmiecha mi sie spłacać rat i jeszcze odkładać na mechanika
To w kazdym Landzie sa inne podatki? Bo ostatnio poruszalismy ten temat i jakos inne stawki nam wyszly Rzuc okiem na dwie ostatnie strony w tym temacie:
http://www.accordklu...a-świata/page-7
Accord VII Sport by Damiano ★ ★ Oblookaj moją Nebeską
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 Jun 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 Nov 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 Nov 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 Apr 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 Aug 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych