Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

2.0 i- vtec czy 2,4 i-vtec

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
73 odpowiedzi w tym temacie

#31 west

west
  • Forumowicz
  • 2,309 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 27
Super

Napisano 19:16, 07.03.2015

Ewenement na skalę światową
  • 0

Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego 
​Po prostu nie mam czasu ......................................
Pozdrawiam , co złego to nie ja


#32 ELVIS

ELVIS
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:HH
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:LIMO
Reputacja: -3
Neutralna

Napisano 23:20, 07.03.2015

boshe... jestem chyba jedyną osobą która świadomie wybrała 2.0 mając również do wyboru 2.4:D 

- 2.0 mniej pali a ja nie chcę gazu a jezdze po miescie

- minimalnie mniejsze koszty za ubezpieczenie ale zawsze co roku jest na karton fajek :D

- w 90% jezdze sam więc 35koni mniej nie robi kolosalnej róznicy w korkach

- 2 rury nie podobaja mi sie ze wzgledów estetycznych :D

- mało kto chce 2.0 a ja lubie być oryginalny:P

dwie ostatnie pozycje mniej zrozumiale ale moze byc

 

rzeczywiście dziwny jesteś skoro zamiast ogiera wolisz mieć osła :hehe

faktycznie jezeli ktos szuka dobrej blachy bez skazy druciarzami to w pojemnosci 2.0 bedzie wiecej ciekawszych AUTEK ,


  • 0

#33 west

west
  • Forumowicz
  • 2,309 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 27
Super

Napisano 02:16, 08.03.2015

10 letnie auto bez skazy ? Nie możliwe
  • 0

Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego 
​Po prostu nie mam czasu ......................................
Pozdrawiam , co złego to nie ja


#34 ELVIS

ELVIS
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:HH
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:LIMO
Reputacja: -3
Neutralna

Napisano 11:19, 08.03.2015

polecam time 7:40

 


  • 0

#35 Pomszczak

Pomszczak
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wrocław
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:03, 08.03.2015

Panowie żeby nie zakładać nowego tematu. Wybór padł na accorda VII z silnikiem 2.4 tylko pytanie co do skrzyni, czy automat jest tak samo zrywny co manual? nie chce za duzo stracic na elastycznosci i przyspieszeniu ale manual wydaje sie wygodniejszą opcją. Jest takie uczucie ze czuc jak auto wyrywa od poczatku ? Może się ktoś wypowiedziec kto ma 2.4 w automacie i manualu? zdecydowanie coś dorzuce koni na 220. 


  • 0

#36 Ajlowiu

Ajlowiu
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Garwolin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:07, 09.03.2015

Panowie żeby nie zakładać nowego tematu. Wybór padł na accorda VII z silnikiem 2.4 tylko pytanie co do skrzyni, czy automat jest tak samo zrywny co manual? nie chce za duzo stracic na elastycznosci i przyspieszeniu ale manual wydaje sie wygodniejszą opcją. Jest takie uczucie ze czuc jak auto wyrywa od poczatku ? Może się ktoś wypowiedziec kto ma 2.4 w automacie i manualu? zdecydowanie coś dorzuce koni na 220. 

Przy wyłączonym VSA automat w 2.4 zrywa asfalt.

A i nie zapominajmy o tiptronicu na którym można nieźle poszaleć zwłaszcza że nie ma odcinki :-)


  • 0

#37 Pomszczak

Pomszczak
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wrocław
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:51, 14.03.2015

A czy ta skrzynia jest awaryjna ? i tylko wystepuje tiptronic czy multi też ? bo z tego co orientuje sie multi np. w audi bardzo awaryjny a chciał bym tego uniknąć. A to VSA wyłącza się jakoś ręcznie ? 


  • 0

#38 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 515 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:51, 14.03.2015

tylko nie zapominaj że w zasadzie automat w 2.4 powoduje że sprint do setki jest porównywalny raczej z 2.0 Sportem niż z 2.4 w manualu.


  • 0

#39 Pomszczak

Pomszczak
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wrocław
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:51, 14.03.2015

To słabo :/ myślałem że jest porównywalnie. 

 

Panowie a co można zrobić aby w accord 2.4 szybciej jechał w automacie? bo do 160 km/h jakoś jecie później do 180km/h już przepaść słabo się rozpędza. Nie chodzi mi tutaj o zakładanie turbo czy kompresora. W 2.4 manual można koło zamachowe odchudzić i już jedzie o niebo lepiej a w automacie? 


Użytkownik Pomszczak edytował ten post 18:01, 23.03.2015

  • 0

#40 vifvaf

vifvaf
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wittmund
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:48, 19.04.2015

Witam, podłącze się pod temat jeśli moge :-) mieszkam aktualnie w niemczech i szukam accorda VIII w kombi, skrzynia jest mi obojętna, ale chętnie wziął bym automat. Mój budżet to 17000€ i w tej kwocie mam do wyboru poliftową 2.0 executive, przedliftową 2.4 albo diesla 2.2 wszystkie z przebiegiem max 70000. I tu moje pytanie, czy brać benzyne z LPG czy ładować się w diesla?? Moje roczne przebiegi to ok. 20000 - 22000km. Z tego co słyszałem to diesel ma jakiś problem ze ślizgającym sie sprzęgłem, a założenie LPG będzie mnie kosztować:
- W PL z wszystkimi papierami, paliwem i opłatami ok. 1300€
- W DE zestaw KME 1400€, BRC 1700€ szczegółów nie znam

Oczywiście do tego dochodzi coroczny podatek drogowy:
2.0 - 150€
2.4 - 220€
2.2 - 320€

Mam totalny mętlik w głowie, a nie chce sie wpakować na mine. Kusi mnie ten diesel, ale troche boje się go boję, bo dotychczas jeździłem tylko benzynami. Mam nadzieje, że rozwiejecie wszelkie wątpliwości i pomożecie mi podjąć decyzje. Tym bardziej, iż większość tej kwoty pochodzi z kredytu, więc nie uśmiecha mi sie spłacać rat i jeszcze odkładać na mechanika :-)
  • 0

#41 bogdann

bogdann
  • Forumowicz
  • 336 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:-
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:58, 19.04.2015

Temat dotyczy 7gen, a nie 8.

 

2.0 w tej budzie w ogóle nie jedzie.

Diesel przy tych przebiegach niebardzo ma sens, podobnie jak w ogóle gaz.

Automat to raczej przy silniku 2.4, ten silnik ma tez niższy podatek, jak sam zauważyłeś.


  • 0

#42 kowalchełm

kowalchełm
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:Chełm / Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 22:51, 09.05.2015

a nie myslał nikt kupic polifta 2,0 i zrobic swap silnika na 2,4 ... to też jest jakis pomysl i finansowo moze lepiej to sie przedstawiac


  • 0

Sicilian Red ACCORD by KOWAL  >> KLIK <<
 


#43 milkes

milkes
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:Sulechow/Shannon
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:10, 03.10.2015

Witam, podłącze się pod temat jeśli moge :-) mieszkam aktualnie w niemczech i szukam accorda VIII w kombi, skrzynia jest mi obojętna, ale chętnie wziął bym automat. Mój budżet to 17000€ i w tej kwocie mam do wyboru poliftową 2.0 executive, przedliftową 2.4 albo diesla 2.2 wszystkie z przebiegiem max 70000. I tu moje pytanie, czy brać benzyne z LPG czy ładować się w diesla?? Moje roczne przebiegi to ok. 20000 - 22000km. Z tego co słyszałem to diesel ma jakiś problem ze ślizgającym sie sprzęgłem, a założenie LPG będzie mnie kosztować:
- W PL z wszystkimi papierami, paliwem i opłatami ok. 1300€
- W DE zestaw KME 1400€, BRC 1700€ szczegółów nie znam

Oczywiście do tego dochodzi coroczny podatek drogowy:
2.0 - 150€
2.4 - 220€
2.2 - 320€

Mam totalny mętlik w głowie, a nie chce sie wpakować na mine. Kusi mnie ten diesel, ale troche boje się go boję, bo dotychczas jeździłem tylko benzynami. Mam nadzieje, że rozwiejecie wszelkie wątpliwości i pomożecie mi podjąć decyzje. Tym bardziej, iż większość tej kwoty pochodzi z kredytu, więc nie uśmiecha mi sie spłacać rat i jeszcze odkładać na mechanika :-)

kolego, zebym to ja takie oplaty za sam podatek drogowy(gdzie dodatkowo w paliwie tez jest podatek) mial to skakalbym z radosci. Aktualnie jestem w Irl i tam dopiero to zdzieraja.
do lipca 2008 roku leca od pojemnosci i np dla vii gen:

2.0 - €710 lub kwartalnie €200

2.4 - €1034 lub kwartalnie €292

2.2 - €951 lub €268


  • 0
*** Honda for life ***

#44 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 814 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:12, 03.10.2015

ale paliwo macie proporcjonalnie 4 razy tansze. Wolał bym zapłacić 700zł rocznie za podatek ale paliwo mieć po 1,50zł... także nie płaczcie bo my mamy drożej jak by to wszystko przeliczyć. Mieszkałem w Anglii i paliwo nie było żadnym zmartwieniem i te podatki itd. były dla mnie lzejsze...


  • 0

#45 Damiano WLKP

Damiano WLKP
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:WLKP / DE
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 05:12, 04.10.2015

Witam, podłącze się pod temat jeśli moge :-) mieszkam aktualnie w niemczech i szukam accorda VIII w kombi, skrzynia jest mi obojętna, ale chętnie wziął bym automat. Mój budżet to 17000€ i w tej kwocie mam do wyboru poliftową 2.0 executive, przedliftową 2.4 albo diesla 2.2 wszystkie z przebiegiem max 70000. I tu moje pytanie, czy brać benzyne z LPG czy ładować się w diesla?? Moje roczne przebiegi to ok. 20000 - 22000km. Z tego co słyszałem to diesel ma jakiś problem ze ślizgającym sie sprzęgłem, a założenie LPG będzie mnie kosztować:
- W PL z wszystkimi papierami, paliwem i opłatami ok. 1300€
- W DE zestaw KME 1400€, BRC 1700€ szczegółów nie znam

Oczywiście do tego dochodzi coroczny podatek drogowy:
2.0 - 150€
2.4 - 220€
2.2 - 320€

Mam totalny mętlik w głowie, a nie chce sie wpakować na mine. Kusi mnie ten diesel, ale troche boje się go boję, bo dotychczas jeździłem tylko benzynami. Mam nadzieje, że rozwiejecie wszelkie wątpliwości i pomożecie mi podjąć decyzje. Tym bardziej, iż większość tej kwoty pochodzi z kredytu, więc nie uśmiecha mi sie spłacać rat i jeszcze odkładać na mechanika :-)

To w kazdym Landzie sa inne podatki? Bo ostatnio poruszalismy ten temat i jakos inne stawki nam wyszly ;) Rzuc okiem na dwie ostatnie strony w tym temacie: 

http://www.accordklu...a-świata/page-7


  • 0

Accord VII Sport by Damiano 25euw6s.jpg Oblookaj moją Nebeską 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq