#1
Napisano 16:56, 10.09.2013
Na początku nowego roku przymierzam się do kupienia Accorda w wersji kombi autko nie starsze niż 2006, 2007 rok nie wiem tylko na jaki silnik się zdecydować - budżet do 40000. Chciałbym kupić benzynke a później dorzucić LPG. Jeżdżę raczej dynamicznie także wiadomo 190 km a 150 było by lepsze.
Chciałbym może żeby mi ktoś powiedział jak wygląda w tych dwóch wersjach spalanie gazu i w ogóle jak te silniki na gazie pracują. A także jaki gaz do niej najlepiej założyć i ile takie cacko kosztuje (instalacja)
#2
Napisano 18:05, 10.09.2013
Irek Sz.
AccoVII - AMS 0W20; CR-V III - AMS 0W30; Civic VIII - AMS 0W30; Moto Honda Shadow Spirit VT750 - AMS MOTO 10W40
#3
Napisano 18:32, 10.09.2013
#4
Napisano 19:29, 10.09.2013
#5
Napisano 19:47, 10.09.2013
Moja ślicznotka...
#6
Napisano 20:10, 10.09.2013
Też kiedyś zastanawiałem się na wyborem 2.0 vs 2.4. Wybrałem 2.4 i absolutnie nie żałuję wyboru choć w mieście sporo pali ale to akurat wiedziałem i wybór był w pełni świadomy. W trasie pali znośnie (8-8.5) a przyjemność z jazdy zdecydowanie większa bo bardzo ładnie się zbiera i to już od dołu. Jeżeli w przyszłości planujesz założyć LPG to nawet się nie zastanawiaj i szukaj 2.4. 2.4 ma tylko jeden "feler" a mianowicie zbyt wysoko ustawiony punkt załączenia fałdy czyli VTC-a bo dopiero przy 6000rpm zamiast 5500. No ale to taka drobna niedogodność
Masz na mysli VTEC conie. Ano szkoda juz nie raz myslalem coby sie wybrac na przestrojenie ale w Szkocji nie latwo kogos doswiadczonego na tych silnikach znalesc. W VIII genie odpala juz przy 4500.
#7
Napisano 21:21, 10.09.2013
#8
Napisano 21:41, 10.09.2013
#9
Napisano 13:46, 11.09.2013
#10
Napisano 13:56, 11.09.2013
#13
Napisano 10:23, 14.09.2013
#14
Napisano 16:39, 14.09.2013
Auto jak załadowane w 5 osób + bagażnik to już topornie sie odpycha
Spalanie niewiele większe od 2.0, więcej mocy i zawsze można zwiększyć a w 2.0 prawie nic nie zdziałasz w tej kwestii.
#15
Napisano 20:07, 06.01.2015
Witam, A ja mam pytanko takie. Jak to wygląda w kwestii eksploatacji i kosztów. Czy 2,4 jest droższy w utrzymaniu niż 2,0? Chodzi nawet o podstawowe rzeczy takie jak klocki, tarcze czy zawieszenie?
Julisc
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 Jun 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 Nov 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 Nov 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 Apr 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 Aug 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych