13689751_10206875059334780_191779306_n.jpg 67,11 KB 30 Ilość pobrań 13713314_10206875059294779_1658807584_n.jpg 57,56 KB 22 Ilość pobrań 13714381_10206875059374781_1880490128_n.jpg 42,41 KB 23 Ilość pobrańWitam. Na wstępie chciałem poinformować, że nie znalazłem podobnego tematu na forum i dlatego zakładam nowy temat. Sytuacją wygląda następująco: Ostatnio miałem małą stłuczkę moim accordem vii, uszkodziłem lewy przedni reflektor ksenonowy, tzn. zbiła się szybka przy świetle postojowym i kawałek obudowy od spodu ale wszystko działa, zarówno ksenon jak i światło postojowe i kierunkowskaz. Moje pytanie jest następujące: czy muszę kupić cały reflektor ksenonowy czy mogę kupić zwykły reflektor, który jest znacznie tańczy i po prostu przełożyć cały ksenon do normalnej lampy? Czy miał ktoś taką sytuację? Dodam, że ksenon jest oryginalny fabryczny. Dodaję zdjęcie jak to wygląda.Proszę o pomoc!
#1
Napisano 08:39, 17.07.2016
#2
Napisano 08:45, 17.07.2016
Musisz niestety kupić ksenonowy. Jest trochę inaczej zrobiony, ma odpowiednie homologacje wybite na światło ksenonowe.
#3
Napisano 08:51, 17.07.2016
można kupić z anglika i przełożyć przesłonę i będzie działać jak EU
lub kupuje się zwykłą lampę i wycina od dołu miejsce na przetwornice..
tutaj jest jakiś temat:
http://www.accordklu...n-vs-klasyczny/
inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie
regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW
opinie ====> tu kliknij
#4
Napisano 14:07, 17.07.2016
Witam,
Ja swego czasu kupiłem gołego anglika xenon i tak jak kolega wyżej napisał, przełożyłem z europy soczewke wraz z odbłyśnikiem i przesłona i jest gitara i poza tym żadnych przeróbek także na Twoim miejscu też bym tak zrobił ... bedzie taniej.
Pozdrawiam
#5
Napisano 21:05, 17.07.2016
Rozbierałem lampy to pomogę zdjęciami, bo mam lampę z przedlifta - wersja bez xenona oraz z polifta z xenonem.
W przypadku autora tego tematu to będzie tak jak przedmówcy pisali - wystarczy przełożyć zespół z soczewką z tej uszkodzonej do lampy w wersji bez xenona.
Ale jakby ktoś chciał wiedzieć o różnicach w soczewkach pomiędzy tymi dwiema wersjami to macie niżej fotki.
Po prawej xenon, po lewej zwykła żarówka H1
Pierwszy od prawej to odbłyśnik z blaszką poziomującą strumień światła na nasz region (jest wkręcana w przeciwieństwie do wersji z xenonem)
#6
Napisano 21:50, 17.07.2016
Hej
Oj, oj, oj... niestety muszę stwierdzić, że słabo szukałeś, bo temat przewijał się wielokrotnie... klosz lampy niczym się nie różni, na dodatek OEM lampa ma jednocześnie homologację na źródło światła halogenowego i ksenon.Witam. Na wstępie chciałem poinformować, że nie znalazłem podobnego tematu na forum i dlatego zakładam nowy temat.
Poszukaj lepiej, chociaż już w zasadzie wszystko wiesz...
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów
#7
Napisano 08:12, 18.07.2016
Rozbierałem lampy to pomogę zdjęciami, bo mam lampę z przedlifta - wersja bez xenona oraz z polifta z xenonem.
W przypadku autora tego tematu to będzie tak jak przedmówcy pisali - wystarczy przełożyć zespół z soczewką z tej uszkodzonej do lampy w wersji bez xenona.
Ale jakby ktoś chciał wiedzieć o różnicach w soczewkach pomiędzy tymi dwiema wersjami to macie niżej fotki.
Po prawej xenon, po lewej zwykła żarówka H1
Pierwszy od prawej to odbłyśnik z blaszką poziomującą strumień światła na nasz region (jest wkręcana w przeciwieństwie do wersji z xenonem)
Czyli jeżeli kupie zwykłą lampę to będę tam mógł wsadzić cały zespół xenonowy, tak? Rozstawy śrub od obudowy ksenona niczym się nie różnią od normalnej? I jeszcze jedno - Jak to wsadzić? Z rozbitej lampy udało mi się wykręcić i wyciągnąć obudowe xenona wraz z soczewką ale nie wiem czy nie dlatego, że lampa była troche popękana... Wychodzi to normalnie bez problemu?? No i jak jest z tymi dziurami na przetwornice? wytnie sie bez problemu? Masz może te lampy w domu? Ja nie mam porównania jak one się różnią od spodu... Sorki za te wszystkie pytania ale muszę mieć pewność żeby sie nie okazało, że kupię zwykłą lampę a potem bedę do tego kupiś xenonową... Dzięki
#8
Napisano 08:31, 18.07.2016
Otwory na wkręty w obu zespołach z soczewkami są identico, zresztą widać na powyższych fotkach Spokojnie wkręcisz zespół z xenonem do lampy w której xenona nie było fabrycznie.
A jeśli chodzi o przetwornice to od spodu w obu obudowach jest tak samo, są też otwory na wkręty mocujące przetwornice, a jedyna różnica to tylko zaślepienie które z łatwością się wytnie. Wytniesz sobie w taki sposób, że bierzesz wiertarkę, wiertło i robisz nim kilka otworów na linii krawędzi, dookoła co 2-3mm i potem nożykiem z łatwością wycinasz Po południu strzelę fotkę tej zaślepki.
Co do wmontowania soczewki do środka lampy jak i wymontowania bez odklejania kloszy to jest jak najbardziej możliwe, ale z pozoru nie jest to takie proste. Najpierw wkładasz przednią część z soczewką, osadzasz ją w lampie a potem tą tylną z odbłyśnikiem bokiem i poruszaj w różne strony aż trafisz na jedyne ułożenie w którym będziesz mógł mocniej tylko wepchnąć do środka i wejdzie.
#9
Napisano 10:16, 22.12.2016
cześć
Wszyscy piszecie że da się wlożyć zespol xenon do zwykłej lampy bez rozklejania, ale jakoś dziwnym trafem lustra maja różne mocowania i nie da się przykręcić soczewki i odbłyśnika w zwykłej lampie.
No chyba że ja akurat taką trafiłem ( zamiennik DEPO)
#10
Napisano 13:52, 22.12.2016
Słowo klucz - zamiennik......(zamiennik DEPO)
Tutaj wszyscy pisali o lampach OEM i w nich wszystko pasuje...
Pozdrawiam
Tomek
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów
#11
Napisano 20:18, 02.01.2018
Tak nawiązując do tematu jeśli mam anglika na ksenonie a chcę mieć lampy na Europę,to co należy kupić,aby to zmienić?
#12
Napisano 20:36, 02.01.2018
Tak nawiązując do tematu jeśli mam anglika na ksenonie a chcę mieć lampy na Europę,to co należy kupić,aby to zmienić?
Jeśli chcesz z Uk zrobić na EU to musisz zdobyć przesłony soczewki n EU.
Pzd.
#13
Napisano 22:53, 02.01.2018
To chyba nie jest prosty temat. W zwykłej lampie (nie ksenonowej) jest taka przesłona?
Może ktoś ma coś takiego i poratuje?
Będę wracał do Polski i jeśli nie uda mi się w UK sprzedać Accorda za jakieś sensowne pieniądze,to raczej go zbiorę do Pl,bo z dużo w niego włożyłem pieniędzy i pracy,aby za pół darmo oddać.
Dlatego robię rozeznanie w temacie.
Użytkownik pawel84 edytował ten post 23:03, 02.01.2018
#14
Napisano 15:10, 03.01.2018
Bardzo prosta - w każdej jest przesłona, tylko przy ksenonie jest inna niż w halogenie... (no i oczywiście w EU są inne przesłony niż w UK - 'w drugą stronę').To chyba nie jest prosty temat. W zwykłej lampie (nie ksenonowej) jest taka przesłona?
Pozdrawiam
Tomek
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów
#15
Napisano 19:04, 03.01.2018
No niby prosta,tylko zdobyć takie przesłony,to chyba nie jest łatwo.
No chyba że kupić jakieś rozbite lampy ksenonowe i przełożyć do moich.
Ale chyba nikt rozbitych lamp nie sprzedaje.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Ksenon
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 cze 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 lis 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 lis 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 kwi 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 sie 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych