W większości 2.0 to stuki następowały po dłuższym gonieniu i w LPG
Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:21, 14.09.2022
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 20:19, 14.09.2022
Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:21, 14.09.2022
Napisano 20:34, 14.09.2022
szkoda mi troche tej budy sprzedawac bo jest zdrowa a swap to pewnie 10 tys ze skrzynią itd także słaby interes
Napisano 21:14, 14.09.2022
Napisano 07:03, 15.09.2022
przy 4500 czuje ze silnik zaczyna inaczej pracowac i jest lekkie wciśniecie w fotel od przyrostu mocy wiec obstawiam ze to w tym momencie do gry wchodzą kolejne zawory dolotowe, a przy ok 2200 a 2800 to chyba vtc sie uaktywnia
Napisano 09:47, 15.09.2022
Napisano 12:41, 15.09.2022
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
Napisano 13:25, 15.09.2022
Na układ ivtec składa sie zarówno regulacja wzniosu zaworów jak i wyprzedzenie/opóznienie kąta wałka rozrzadu
Użytkownik savjer edytował ten post 18:13, 15.09.2022
Napisano 14:52, 15.09.2022
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
Napisano 18:06, 15.09.2022
zgadza sie
Napisano 20:26, 15.09.2022
Napisano 23:16, 16.09.2022
K20A6 - mam i uzywam. Taki zly, a wytrwal juz 230k-360k. Rozrzad powinien wytrzymac 400k i nie mowie tu o przekreconym zlomie z niemiec To ze jezdziles 200km/h wskazuje na jedna rzecz. Zamiast wlac 5w50 wlales pewnie 0w20 albo 10w40 Pomijam, ze licznik klamie o 10-20km/h przy tej predkosci. Oleje sie zmienia co 10k, filtry LPG co 10k, regulacja zaworow tez co 10k jezeli jest lpg.
Vtec przy 4500? Srednio to widze. Moze kiedys zmierze, poki co nie wierze
Napisano 00:14, 17.09.2022
Napisano 20:54, 22.09.2022
Słaba ta K-seria
Użytkownik Pete edytował ten post 20:59, 22.09.2022
Napisano 21:15, 22.09.2022
Pete K-seria jest kiepska, niestety.
Usterki są losowe, nie wiadomo z czego wynikają.
Panewki, tłoki, wałki, rozrząd, branie oleju. Wszystko to może zdarzyć się nie wiadomo kiedy. Ceny silników używanych zaczynają się od 3k z kończą na 6k za 2.4. I to do auta które jest warte 10 - 20tyś zł i ma prawie 20 lat. Popyt na używane silniki jak widać w świecie duży.
Miałem w domu dwa nissany, katowane ile wlazło. Przebieg prawie 400tyś km, i nie musiałem dolewać oleju pomiędzy wymianami, a wymieniałem co 60 tyś km mnie więcej. I to na starej rozregulowanej instalacji LPG. Jak jeszcze byłem na fanpagu nissana, to nigdy się nie spotkałem z jakąkolwiek awarią "słupka". Taki silnik można nazwać udanym.
Zapewne są dużo bardziej nieudane konstrukcje niż K-seria Hondy, ale nie można jej nazywać jakimś "ostatnim bastionem niezawodności
Napisano 21:39, 22.09.2022
Krótko, bo nie mam ochoty na elaboraty i polemiki: o tym, czy jest coś bardziej czy mniej (nie)zawodne mówią statystyki a nie głosy na forach czy fanpejdżach, pojedyńcze opinie typu "miałem, było OK" albo "miałem, nigdy więcej, skarbonka bez dna" etc.
Nigdzie nie twierdzę, że seria K to pancerna machina nie-do-zarżnięcia, ale nie ma co demonizować, że już za chwilę, już za moment wszystkie szlag trafi...
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych