Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Długo kręci, szarpie,kopci, nie odpala,gaśnie,brak mocy itp P2004 2.2 i-ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
389 odpowiedzi w tym temacie

#136 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:28, 13.07.2018

Uszczelniacze to nie będą, a właśnie prawdopodobnie uszczelka pod głowicą.

 

Ubywa ci płynu z chłodnicy ? Bo ja stawiam że tak

 

 Nie ubywa. Auto chodzi rowniutko, mleczka pod korkiem od oleju tez nie ma. Samochod kopci tylko przy odpaleniu, pozniej juz nie


  • 0

#137 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 16:04, 13.07.2018

Typowe dla uszczelniaczy zaworów. W większości przypadków da się wymienić bez ściągania głowicy ale ictdi nie jestem pewny...
  • 0

#138 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2,652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 18:29, 13.07.2018

a gdzie filmik ?


Użytkownik Maxell edytował ten post 19:08, 13.07.2018

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#139 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:43, 13.07.2018

A może turbo się kończy ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#140 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:52, 14.07.2018

Turbo miałem regenerowane niecały rok temu
  • 0

#141 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6,050 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 349
Wzorowa

Napisano 11:59, 14.07.2018

Regeneracja regeneracji nie równa.... także zdejmij szybko rurę od turbo i zobacz czy jest w niej olej. Bo to że było coś zrobione rok temu, nie znaczy że teraz dalej działa prawidłowo. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#142 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 12:12, 14.07.2018

Dokładnie. Czasami sa takie spece, że regeneracja tylko na pol roku wystarczy.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#143 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:31, 14.07.2018

U mnie auto kopcilo dzień po regeneracji, wiec myśle ze to coś innego
  • 0

#144 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6,050 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 349
Wzorowa

Napisano 13:45, 14.07.2018

Odkręcenie opaski od turbiny zajmuje kilka sekund, skoro auto kopci na niebiesko to skądś ten olej do komory spalania musi się dostawać... 

Do tego ta regeneracja miała miejsce prawie rok temu. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#145 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 13:51, 14.07.2018

Może wymieniałeś niedawno olej w silniku  , za dużo wlałeś i teraz  wciąga nadmiar ...  Tak gdybać można w nieskończoność . Zrób najpierw tak jak ślepak pisze .


  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#146 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:12, 28.07.2018

Witam, mam problem z moim accordem.
Miesiąc temu zauważyłem ze trochę ciężej pali, tzn zdarzało mu się zakręcić.
Wczoraj postanowiłem pojeździć. Odpaliłem samochód po dwóch dniach. Zakrecil, ale odpalił.
Przejechałem z 10 km zgasiłem i poszedłem do kolegi. Po godzinie chciałem go odpalic, ale już nie mogłem. Tak jakby nie było iskry, bo kręcił i nie mógł załapać. W końcu się udało. Po tym go zgasiłem i znów odpaliłem. Zakręcił, ale odpalił. Wiec poczekałem znów z 40 min i znów chciałem odpalić, ale już nie mogłem. Poruszałem klemą na aku (była trochę luźna ale dokrecilem), sprawdziłem bezpieczniki i zakręcił, ale już odpalił.
Świece raczej odpadają, bo na zimnym, po dwóch dniach stania odpalił. Choć musze przyznać ze dawno ich nie wymieniałem.
Spotkał się ktoś kiedyś z czymś podobnym? Co to może być?
Wtryski miałem sprawdzone rok temu, wszystkie okej. Auto pracuje równiutko, spalanie dobre.

Użytkownik wojtekknoski edytował ten post 10:14, 28.07.2018

  • 0

#147 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 20:04, 28.07.2018

Po takich zabiegach to najpierw porządnie  akumulator naładuj.

 

Po  jednokrotnym odpaleniu  (takim od strzału) to kilkanaście kilometrów  trzeba przejechać aby aku wrócił do poprzedniego stanu.

 

O jakiej iskrze piszesz ?


Użytkownik piasek101 edytował ten post 20:06, 28.07.2018

  • 0

#148 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:49, 30.07.2018

Oczywiscie nie iskra, moj blad :)

 

Po prostu tak jakby nie podawał paliwa.

 

Aku naladowane i dalej kreci.

 

Filtr paliwa wymienialem 1,5 roku temu, wiec juz zamowilem nowy. Nie zaszkodzi wymienic a moze cos pomoze.

Po takich zabiegach to najpierw porządnie  akumulator naładuj.

 

Po  jednokrotnym odpaleniu  (takim od strzału) to kilkanaście kilometrów  trzeba przejechać aby aku wrócił do poprzedniego stanu.

 

O jakiej iskrze piszesz ?


  • 0

#149 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 19:48, 30.07.2018

1) Wykluczyć  (lub potwierdzić) złą  jakość paliwa.

 

2) Filtr (o tym pisałeś).

 

3) Wtryski + pompa (pisałeś) - przez rok wiele mogło się zmienić.

 

4) Nie zaszkodzi sprawdzić luzy zaworowe.

 

Ktoś może jeszcze coś dopisze.

 

Wykluczać po kolei - nie trzeba robić wszystkiego na raz.


  • 1

#150 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:08, 31.07.2018

1) Wykluczyć  (lub potwierdzić) złą  jakość paliwa.

 

2) Filtr (o tym pisałeś).

 

3) Wtryski + pompa (pisałeś) - przez rok wiele mogło się zmienić.

 

4) Nie zaszkodzi sprawdzić luzy zaworowe.

 

Ktoś może jeszcze coś dopisze.

 

Wykluczać po kolei - nie trzeba robić wszystkiego na raz.

Spoko, dzięki :)

 

 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq