Jakis czas temu pisałem dobra opinie o warsztacie z czestochowy, troche sie pospieszyłem magiel padł po 3 latach i przejechaniu około 15 tys. Zapewniał mnie ze została zrobiona super wymieniona tuleja uszczelniacze itd. Otóż po rozkreceniu wygladała ona tragicznie zwłaszcza tuleja która na pewno nie była wymieniona na nowa czy tez dorobiona, uszczelniacze podarte jak stare szmaty szczególnie oringi. Rok temu kupiłem na złomie w niemcowni uzywke (100 eur) która wymieniłem miesiac temu przejechałem ponad 4 tys skonczyły sie luzy i wycieki . Jezeli chodzi o mnie to nie bede sie bawił w regeneracje szkoda kasy i nerwów.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#496
Napisano 14:05, 01.11.2015
#497
Napisano 12:10, 22.06.2017
Moja Honda ma przejechane tylko 70 tys., a kilka dni temu zobaczyłem wyciek na gumie z prawej strony. Żadnych efektów ubocznych. Po przeczytaniu kilku opinii, wynika, że regeneracja nie jest dobrym rozwiązaniem. Mam pytanie do fachowców: czy można jeździć z drobnym wyciekiem? Czy już działać?
#498
Napisano 17:16, 22.06.2017
- kontrolować poziom plynu
- może (ale nie musi)zdarzyć się ze zacznie łapać powietrze i płyn w zbiorniczku zacznie się pienic, w wyniku czego pompa zacznie głośniej pracować , a tego juz nie można bagatelizować.
Co do regeneracji maglownicy uważam ze jest to bardzo dobre rozwiązanie, zwłaszcza ze niema żadnych innych efektów ubocznych. Zostaną wymienione wszczystkie uszczelniacze i tyle. Nie powinno być z tym żadnych problemów.
Pozdrawiam.
#499
Napisano 18:25, 04.10.2017
Mam możliwość zakupienia nowej listwy. Interesuje mnie także trwałość takiego zabiegu. Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć w tym temacie?
Użytkownik Zato-One edytował ten post 18:26, 04.10.2017
#500
Napisano 10:28, 14.10.2017
#501
Napisano 11:35, 14.10.2017
ALE SWORZNIE KONIECZNIE WYMIENIĆ ! ! !
jeżeli oczywiście jest luz
#502
Napisano 12:40, 14.10.2017
#503
Napisano 10:57, 16.10.2017
jeżeli Ci się zacierają już sworznie (piszesz że ciężko kierownicą kręcić) to Ty tym samochodem jedynie do mechanika jedź i nigdzie oprócz tego, na pewno czytałeś co się dzieje gdy się urywają...
a co do magla, jeżeli się poci to wskazane dać do regeneracji, możesz też jeździć i obserwować, a jak zacznie cieknąć to szybko interweniować, koszt wymontowania magla czy teraz czy później będzie podobny, jedynie co trzeba doliczyć to regulacja zbieżności, musisz ją zrobić teraz po wymianie końcówek drążków, ale później po ewentualnej regeneracji też musisz zrobić, jeżeli zregenerujesz teraz to odpada ci ten jeden dodatkowy koszt...
ogólnie wybór należy do Ciebie, jak długo będzie się pociło nikt Ci nie odpowie bo to niemierzalna wartość
#504
Napisano 14:33, 16.10.2017
#505
Napisano 21:24, 04.11.2017
Ja mam pytanie do VII gen
Zrobiłem regeneracje maglownicy we Wrocławiu a konkretnie w Mirkowie pod Wrocławiem. Podczas regeneracji nie wymienili mi prawej tulei ślizgowej bo wg nich nie było potrzeby. Niestety jest lekki luz na maglownicy z prawej strony. I teraz pytanie czy wymieniać tą tuleję (zrobią mi to bezpłatnie, sami dorabiają tuleje pod wymiar) - czy tam nie powinno być wogóle żadnego luzu? zajmuje się tym ponieważ mam cały czas niezidentyfikowane stuki podczas jazdy z małą prędkością po lekko nierównej drodze. Jak sądzicie - wymieniać tą tuleję i kasować ten minimalny luz?
#506
Napisano 02:19, 04.03.2019
kolo_32 kiepska sprawa skoro trafiłeś na taki warsztat. Co jak co, ale niestety trzeba mieć szczęście by trafić na uczciwy warsztat, w którym zrobią to co trzeba tak jak powinno to być zrobione. Tak samo moją maglownicę regenerował Serwis Beta w Łodzi. Minęło już trochę czasu i dalej wszystko jest w porządku.
#507
Napisano 11:07, 29.04.2019
Z maglownicą mam już jakąś chwilę (2-3 lata) problemy. Żadnych zgrzytów czy strzelania nie słychać. Płynu ubywa szczególnie wtedy, gdy kręci się kołami w miejscu. Gdy samochód stoi na prostych kołach to tylko delikatnie jest zabrudzona podłoga. Wycieki z lewej strony, choć z prawej widziałem, że osłona również delikatnie zapłacona jest. Przy skręcaniu kołami słychać tak jakby przepływający płyn hydrauliczny, ale nie świszczy, ani nie gwiżdże. Poszukuję zakładu w Krakowie i okolicach, który ogarnie mi to wraz z demontażem i montażem.
1. CSR auto regeneracja
2. Propol
3. Auto Mechanika Antoni Słabosz Gdów
Jakieś inne propozycje czy decydować się na konkretny zakład z wyżej wymienionych?
#508
Napisano 13:42, 06.05.2019
CSR za usługę rzyczy sobie 800 PLN (plus 50 PLN za gumy), natomiast serwis, będący obok, za zrzucenie i wrzucenie przekładni oraz ustawieniu geo i zalanie płynem 400 PLN. Więc suma dość spora. Ale za to gwarancja 24 miesiące.
Propol za usługę regeneracji, zdjęcia i założenia proponuje 1000 PLN, ale tutaj gwarancja wynosi 12 miesięcy. Pytanie czyt warto zapłacić więcej? Ci pierwsi tylko tym się zajmują (regeneracja turbin i przekładni).
#509
Napisano 11:19, 13.08.2019
Macie może namiary na kogoś w województwach:
Śląskie
Dolnośląskie
Opolskie
Potrzebuje przeprowadzić regenerację przekładni, w tym momencie nie czuć żadnych luzów, jest solidny wyciek z wałka od kolumny kierowniczej i przy lewym drążku.
Przekładnie mam zdemontowaną potrzebuję tylko kogoś kto ją zregeneruje.
Dzwoniłem do Chorzowa dostałem info że mogą mi ją tylko zdemontować.
Wolał bym osobiście ją zawieść.
Ostatecznie jak nie będzie innej opcji zostaje wysyłka
Pozdrawiam
#510
Napisano 20:40, 11.03.2020
http://www.accordklu...cord-cl7-emila/
Miastowy pomykacz
http://www.accordklu...-honda-pcx-125/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych