Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

BRC czy STAG do k24

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
56 odpowiedzi w tym temacie

#46 Heromin

Heromin
  • Moderator
  • 474 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:28, 24.04.2019

Za dwa miesiące miną 3 lata, jak mam założonego Staga plus wtryski Hana Gold, zbliża się pomału 50 tys. przebiegu i jest ok. Mapy się również nie rozjeżdżają i w zasadzie od przeglądu do przeglądu nie ma co zbytnio poprawiać, skład mieszanki na niezmienionym poziomie i w moim przypadku dodając do tego to, że mam skrzynię automatyczną, jest na dzień dzisiejszy naprawdę ok niezależnie od tego, czy jest zima, czy lato. Aczkolwiek zimą prawie nigdy nie jeżdżę tym autem, to jednak ze dwa razy przy naprawdę dużych mrozach też nie było problemów.
Praktycznie też przy przechodzeniu z benzyny na gaz moment jest płynny, niezauważalny oraz bez żadnego szarpnięcia silnikiem, rozpoznaje się to tylko po krótkim sygnale dźwiękowym przy przechodzeniu na gaz.
To jest niebo a ziemia w porównaniu do instalacji poprzednich generacji.

Dla mnie dodatkowo o jakości Staga świadczy też to, że już dwa razy na niemieckim przeglądzie tüv, analiza spalin przy małych i dużych obrotach wyszła na plus i auto przeszło przegląd bez problemów...
  • 0

#47 Zawad

Zawad
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:C
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:39, 27.04.2019

Proszę nie polecaj w każdym możliwym temacie brc bo niestety ale nie jest tak jak piszesz. Niestety ale jakość montazystow wcale się nie poprawia a nawet powiedziałbym że pogarsza bo tną koszty i skracają czas potrzebny do zamontowania. A jak masz czasu mniej niż potrzebujesz do poprawnego montażu to niestety ale nie da się zrobić poprawnie.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

No właśnie nie jest tak, jak piszesz. Instalacje i technika też idą do przodu. Przykładowo Sequent 32 z OBD - z tego co wiem to stroi się szybciej i precyzyjniej.


  • 0

#48 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7151 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 62
Super

Napisano 21:06, 27.04.2019

Tyle tylko że nie ma jak na razie sprawdzić bo soft jest zablokowany i bez klucza nic nie zrobisz.

Jeśli osoba montujaca brc sama mówi że montaż polega na tym że jak rzucisz tak trytytkami montujesz i strojenia na drodze nie ma to wiele mówi.
Sam stroję sq24, staga, techa i porównując możliwości chętnie bym się pozbył sq ale nie chce mi się wiązki przerabiać bo jak chcesz to zrobisz mapę idealnie tak samo jak benzyny ale nie jest to strojenie w 5 minut.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#49 Zawad

Zawad
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:C
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:39, 28.04.2019

No ja wchodzę troszkę z innego założenia. Jak montuję instalację w danym warsztacie, to tam ją serwisuję i jej obsługą zajmuje się w 100% ten warsztat. Jednym słowem ja do tego się nie dotykam:)


  • 0

#50 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7151 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 62
Super

Napisano 11:43, 28.04.2019

No ja wchodzę troszkę z innego założenia. Jak montuję instalację w danym warsztacie, to tam ją serwisuję i jej obsługą zajmuje się w 100% ten warsztat. Jednym słowem ja do tego się nie dotykam:)

Tyle że jak ten warsztat spartoli robotę to później znalezienie kogoś kto poprawi będzie ciężkie.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#51 Kubix

Kubix
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:44, 28.04.2019

Czyli wniosek wysuwa się jeden z tego co piszecie. Każda instalacja jest dobra czy to BRC czy coś innego. Cała praca leży w rękach gazownika dlatego przymierzając się do montażu lepiej pierw rozeznać się kogo mamy w okolicy, a nie licytować się co zamontować.


  • 0

#52 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7151 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 62
Super

Napisano 17:46, 28.04.2019

tak, tylko kolejny raz - znajdź dobrego gazownika z BRC który jak będą problemy to ogarnie a nie wyśle do Czakramu.

Dlatego nie polecamy BRC


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#53 Zawad

Zawad
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:C
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:18, 15.05.2019

Tyle że jak ten warsztat spartoli robotę to później znalezienie kogoś kto poprawi będzie ciężkie.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Dlatego trzeba zacząć przede wszystkim od znalezienia sprawdzonego gazownika, który założy instalację profesjonalnie. Wtedy przedmiotowe brc będzie nie do zajeżdżenia.


  • 0

#54 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7151 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 62
Super

Napisano 19:24, 15.05.2019

Wiem, bo takiego znalazłem.
Moją instalke montował gość który sam jeździ accordem. Miałem kilka usterek, ale rozwiązali bez problemów.
Tyle tylko, że jak przyszło do wymiany wtrysków to wrzuciłem barracude z racji ceny bo przebiegi robią takie same a koszt całej przekładki zawarł się mniej niż w połowie ceny 2 wtrysków brc.
Jeśli chodzi o porównanie interfejsu i możliwości wprowadzania korekt do mapy w porównaniu do staga-4 nie ma porównania. 2 suwaki nie są w stanie zrobić mapy tak, aby korekty czasu wtrysku szły jednostajnie jak w przypadku staga.
Mając możliwość wyboru drugi raz bym nie szedł w brc. Tym bardziej nie w sq32.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#55 Zawad

Zawad
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:C
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:48, 19.05.2019

No widzę są różne gusta i przekonania. Ja właśnie wręcz przeciwnie, ma instalację od Brc i jestem bardzo zadowolony. Nie mam z nią praktycznie żadnych problemów. W jej soft nie wchodziłem i nie wchodzę. Wyregulował mi gazownik i wszystko jest okej. Co o wtrysków to słyszałem, że są praktycznie nie do zajechania. Ale sam t przetestuję i kiedyś sobaczmy haha:D Z tego co wiem to koszt przekładki się nie opłaca, ale ja tego nie robiłem:D


  • 0

#56 sky83

sky83
  • Klubowicz
  • 705 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:51, 22.05.2019

Wiem, bo takiego znalazłem.
Moją instalke montował gość który sam jeździ accordem. Miałem kilka usterek, ale rozwiązali bez problemów.
Tyle tylko, że jak przyszło do wymiany wtrysków to wrzuciłem barracude z racji ceny bo przebiegi robią takie same a koszt całej przekładki zawarł się mniej niż w połowie ceny 2 wtrysków brc.
Jeśli chodzi o porównanie interfejsu i możliwości wprowadzania korekt do mapy w porównaniu do staga-4 nie ma porównania. 2 suwaki nie są w stanie zrobić mapy tak, aby korekty czasu wtrysku szły jednostajnie jak w przypadku staga.
Mając możliwość wyboru drugi raz bym nie szedł w brc. Tym bardziej nie w sq32.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Dużo jest zabawy w zamontowaniu Baracud pod BRC? 


  • 0

#57 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7151 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 62
Super

Napisano 07:04, 23.05.2019

Ja się zamknąłem w 3-4h plus strojenie (chociaż w kulturze pracy i jeździe nie było różnicy).

Tyle, że miałem listwę bez czujnika temperatury / ciśnienia i montowałem nie na rozdzielaczu ale na trójnikach

 

Wywalasz listwę

Przelutowanie wtyczek wtrysków

Skracasz weżyki

Zakładasz wtryski na wężyki do kolektora (ja wtryski owinąłem taśmą bawełnianą co by nie obijały się)

Dorabiasz przewody pod zasilanie gazem 

Na ostatnim króćcu do wtrysku (tylko wejście a nie trójnik) wiercisz otwór, gwintujesz go zwykłym M6 i wkręcasz wkrętkę taką jak w kolektor się wkręca. W to miejsce zakładasz wężyk ciśnienia gazu.

 

W przypadku czujnika w listwie dochodzi założenie go na wężu tuż przy listwie. Na lpg forum jest opisane co kupić.


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq