XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 16:28, 24.04.2019
Praktycznie też przy przechodzeniu z benzyny na gaz moment jest płynny, niezauważalny oraz bez żadnego szarpnięcia silnikiem, rozpoznaje się to tylko po krótkim sygnale dźwiękowym przy przechodzeniu na gaz.
To jest niebo a ziemia w porównaniu do instalacji poprzednich generacji.
Dla mnie dodatkowo o jakości Staga świadczy też to, że już dwa razy na niemieckim przeglądzie tüv, analiza spalin przy małych i dużych obrotach wyszła na plus i auto przeszło przegląd bez problemów...
#47
Napisano 19:39, 27.04.2019
Proszę nie polecaj w każdym możliwym temacie brc bo niestety ale nie jest tak jak piszesz. Niestety ale jakość montazystow wcale się nie poprawia a nawet powiedziałbym że pogarsza bo tną koszty i skracają czas potrzebny do zamontowania. A jak masz czasu mniej niż potrzebujesz do poprawnego montażu to niestety ale nie da się zrobić poprawnie.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
No właśnie nie jest tak, jak piszesz. Instalacje i technika też idą do przodu. Przykładowo Sequent 32 z OBD - z tego co wiem to stroi się szybciej i precyzyjniej.
#48
Napisano 21:06, 27.04.2019
Jeśli osoba montujaca brc sama mówi że montaż polega na tym że jak rzucisz tak trytytkami montujesz i strojenia na drodze nie ma to wiele mówi.
Sam stroję sq24, staga, techa i porównując możliwości chętnie bym się pozbył sq ale nie chce mi się wiązki przerabiać bo jak chcesz to zrobisz mapę idealnie tak samo jak benzyny ale nie jest to strojenie w 5 minut.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#49
Napisano 09:39, 28.04.2019
No ja wchodzę troszkę z innego założenia. Jak montuję instalację w danym warsztacie, to tam ją serwisuję i jej obsługą zajmuje się w 100% ten warsztat. Jednym słowem ja do tego się nie dotykam:)
#50
Napisano 11:43, 28.04.2019
Tyle że jak ten warsztat spartoli robotę to później znalezienie kogoś kto poprawi będzie ciężkie.No ja wchodzę troszkę z innego założenia. Jak montuję instalację w danym warsztacie, to tam ją serwisuję i jej obsługą zajmuje się w 100% ten warsztat. Jednym słowem ja do tego się nie dotykam:)
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#51
Napisano 17:44, 28.04.2019
Czyli wniosek wysuwa się jeden z tego co piszecie. Każda instalacja jest dobra czy to BRC czy coś innego. Cała praca leży w rękach gazownika dlatego przymierzając się do montażu lepiej pierw rozeznać się kogo mamy w okolicy, a nie licytować się co zamontować.
#52
Napisano 17:46, 28.04.2019
tak, tylko kolejny raz - znajdź dobrego gazownika z BRC który jak będą problemy to ogarnie a nie wyśle do Czakramu.
Dlatego nie polecamy BRC
#53
Napisano 19:18, 15.05.2019
Tyle że jak ten warsztat spartoli robotę to później znalezienie kogoś kto poprawi będzie ciężkie.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Dlatego trzeba zacząć przede wszystkim od znalezienia sprawdzonego gazownika, który założy instalację profesjonalnie. Wtedy przedmiotowe brc będzie nie do zajeżdżenia.
#54
Napisano 19:24, 15.05.2019
Moją instalke montował gość który sam jeździ accordem. Miałem kilka usterek, ale rozwiązali bez problemów.
Tyle tylko, że jak przyszło do wymiany wtrysków to wrzuciłem barracude z racji ceny bo przebiegi robią takie same a koszt całej przekładki zawarł się mniej niż w połowie ceny 2 wtrysków brc.
Jeśli chodzi o porównanie interfejsu i możliwości wprowadzania korekt do mapy w porównaniu do staga-4 nie ma porównania. 2 suwaki nie są w stanie zrobić mapy tak, aby korekty czasu wtrysku szły jednostajnie jak w przypadku staga.
Mając możliwość wyboru drugi raz bym nie szedł w brc. Tym bardziej nie w sq32.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#55
Napisano 10:48, 19.05.2019
No widzę są różne gusta i przekonania. Ja właśnie wręcz przeciwnie, ma instalację od Brc i jestem bardzo zadowolony. Nie mam z nią praktycznie żadnych problemów. W jej soft nie wchodziłem i nie wchodzę. Wyregulował mi gazownik i wszystko jest okej. Co o wtrysków to słyszałem, że są praktycznie nie do zajechania. Ale sam t przetestuję i kiedyś sobaczmy haha:D Z tego co wiem to koszt przekładki się nie opłaca, ale ja tego nie robiłem:D
#56
Napisano 20:51, 22.05.2019
Wiem, bo takiego znalazłem.
Moją instalke montował gość który sam jeździ accordem. Miałem kilka usterek, ale rozwiązali bez problemów.
Tyle tylko, że jak przyszło do wymiany wtrysków to wrzuciłem barracude z racji ceny bo przebiegi robią takie same a koszt całej przekładki zawarł się mniej niż w połowie ceny 2 wtrysków brc.
Jeśli chodzi o porównanie interfejsu i możliwości wprowadzania korekt do mapy w porównaniu do staga-4 nie ma porównania. 2 suwaki nie są w stanie zrobić mapy tak, aby korekty czasu wtrysku szły jednostajnie jak w przypadku staga.
Mając możliwość wyboru drugi raz bym nie szedł w brc. Tym bardziej nie w sq32.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Dużo jest zabawy w zamontowaniu Baracud pod BRC?
#57
Napisano 07:04, 23.05.2019
Ja się zamknąłem w 3-4h plus strojenie (chociaż w kulturze pracy i jeździe nie było różnicy).
Tyle, że miałem listwę bez czujnika temperatury / ciśnienia i montowałem nie na rozdzielaczu ale na trójnikach
Wywalasz listwÄ™
Przelutowanie wtyczek wtrysków
Skracasz weżyki
Zakładasz wtryski na wężyki do kolektora (ja wtryski owinąłem taśmą bawełnianą co by nie obijały się)
Dorabiasz przewody pod zasilanie gazem
Na ostatnim króćcu do wtrysku (tylko wejście a nie trójnik) wiercisz otwór, gwintujesz go zwykłym M6 i wkręcasz wkrętkę taką jak w kolektor się wkręca. W to miejsce zakładasz wężyk ciśnienia gazu.
W przypadku czujnika w listwie dochodzi założenie go na wężu tuż przy listwie. Na lpg forum jest opisane co kupić.
#58
Napisano 22:22, 11.10.2019
No dobrze a jak to się ma do zużycia paliwa bo ponoć brc pobiera je przy wysokich obrotach silnika bynajmniej tak słyszałem by zapobiec wypalaniu cewki a stag tego paliwa nie pobiera co może wpłynąć na szybsze zużycie cewki. Jest to prawdą czy nie?
#59
Napisano 23:03, 11.10.2019
jakie wypalenie cewki, kto ci takich bzdur naopowiadał?... ogólnie zasada jest taka że jak jest dobra, wydajna instalacja to żadnych dotrysków paliwa nie trzeba bo i po co, ale jak instalacja kiepska, albo majster ma braki w wiedzy/ doświadczeniu, ewentualnie jak jest leń i się mu nie chce poprawnie wystroić instalacji, to włącza dotrysk żeby nie wypalić gniazd zaworów, czy w brc jest to zapięte na stałe czy nie - nie wiem, nie miałem z tym styczności, w polskich lpgtech czy stag można to włączyć, ale jak już pisałem jest to zbyteczne, jak widzę masz 2.0 więc bez problemów instalka gazowa go obsłuży baz dotrysków, trzeba tylko dobrać odpowiednie wtryski i reduktor, niewielu tu na forum ma włączone takie cuda jak dotrysk i jakoś nikt się nie skarży, ja też nie mam, przejechałem coś kolo 70 kkm na lpg i też problemu nie ma, zawory reguluję sam co 20k i nigdy nie miałem z nimi problemów typu podstawione, a więc nie ma problemu z ubogą mieszanką (mam starego staga 4 plus + barracuda 130 + zavoli zeta s)
podstawa to dobre komponenty i najważniejsze - poprawny montaż i bardzo precyzyjne wystrojenie bo jak nie będą te warunki spełnione to na 100% dołączysz do grona niezadowolonych userów i będziesz psy wieszał na lpg, czego ci nie życzę
aha, gazownikom radzę tak nie wierzyć szczególnie tym mało znanym, ja znam takiego ktory lokalnie był bardzo polecany, same ohy i ahy jak to zaj..cie montuje, szybko, sprawnie, dobrze i w ogóle, a jak sie później okazało wypuszczał auto po autokalibracji, no bo "komp benzynowy se poradzi i skoryguje dawkę" - auto było tu opisywane kiedyś tam, moze jego ówczesny właściciel sie odezwie, jest aktywny na forum, także jak czytam wypowiedzi typu gazownik ustawił ja się nie znam, jestem zadowolony, ale cos mi błąd składu mieszanki wyskakuje, to nie skomentuje tego, i co najważniejsze nie chce nawet słyszeć o instalacji Brak Regulacji Czegokolwiek, znaleźć dobrego majstra od tego jest naprawdę sztuką, a samemu w tym pogrzebać się nie da
Użytkownik rafisz edytował ten post 23:36, 11.10.2019
#60
Napisano 12:24, 13.11.2019
cpu
no to nie masz się czym chwalić, skoro ci wyskakuje błąd zbyt bogatej mieszanki, to znaczy że mocno ci się rozjeżdża, błąd wyskakuje gdy korekta przekracza 20% - to bardzo dużo, albo cos nie tak z silnikiem albo coś nie tak z instalką, myślę że zdajesz sobie sprawę z faktu że nie robi się to z dnia na dzień, a skoro tak - to znaczy że co najmniej połowę przebiegu jeździsz z źle wyregulowaną instalacją, dobrze że w tę stronę ci to leci, gdyby było w drugą (tzn. błąd zbyt ugogiej mieszanki) to już miałbyś głowice do naprawy
Mam bo 100 tysia przelatane od montażu i serce jak dzwon. Niestety Twoje domysły są nietrafione choć z jednym masz rację. Co do regulacji instalacji to musi się za to zabrać fachowiec z prawdziwego zdarzenia. Na takiego trafiłem kilkadziesiąt tyś km temu i do tej pory check już się nie pojawił. Instalacja chodzi jak złoto i z tego co widzę spalanie też mam w granicach minimum. Oleju nie łyka, odpala i przełącza gites. Co do wymiany filtrów to nie interwał a jakość gazu i zbiorników na stacjach ma znaczenie. Po 10 tyś filtry mogą być w bdb stanie albo równie dobrze zarąbane syfem.
Użytkownik cpu edytował ten post 12:25, 13.11.2019
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad hamulcowy →
BÅ‚Ä…d 66-01 i regeneracja pompyNapisany przez Smir , wczoraj, 20:32 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZÄ„D HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych