Nie miałem już pomysłów i miejscowi mechanicy także i oddałem dziś auto do OSA Motors w Sękocinie polecanym na tym forum. Mam nadzieje że uda się rozwiązać problem.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#61
Napisano 21:30, 12.12.2017
#62
Napisano 23:16, 12.12.2017
Czekamy na rozwiązanie problemu. Daj znać czy się problem rozwiązał
#63
Napisano 17:11, 13.12.2017
Niestety przyczyny nie udało się znaleźć. Te Hondy to jednak trupy trzeba się go po prostu pozbyć bo nie mam siły walczyć z tą kupo złomu.
#64
Napisano 17:29, 13.12.2017
Ja w VII nie miałem nigdy problemów z hamulcami ..ponad 200 tyś km na oem tarczach ..Teraz też oem 10 tys i też spoko..
Pisałeś ,że miałeś OEM i też zaczęły bić
Poszedłbym w tym przypadku i po tych perypetiach w toczenie tych OEM na samochodzie
Użytkownik Wlodar edytował ten post 17:34, 13.12.2017
#65
Napisano 23:36, 13.12.2017
Nieźle
Ja w VII nie miałem nigdy problemów z hamulcami ..ponad 200 tyś km na oem tarczach ..Teraz też oem 10 tys i też spoko..
Pisałeś ,że miałeś OEM i też zaczęły bić
Poszedłbym w tym przypadku i po tych perypetiach w toczenie tych OEM na samochodzie
To nic nie da bo prawe koło za mocno hamuje i zdziera się szybciej klocek i przegrzewa tarcze. Zacisk po regeneracji i wszystko chodzi luźno. Czeski film nikt nic nie wie.
EDIT:
Widzę że ktoś miał coś podobnego co ja i okazała się pompa hamulcowa:
http://leonclub.pl/f...hp?f=42&t=35164
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 01:11, 14.12.2017
#66
Napisano 18:04, 14.12.2017
A koła z takim samym oporem się kręcą jak jest podniesiony? Widziałem temat tu na formu. Kolega walczył tak samo jak ty twierdził, że pompa padła przez nieumiejętne odpowietrzanie hamulcy.
Jemu także się grzało tylko jedno koło.
Poszukam, nie wiem wiem czy się nie wypowiadałem na ten temat poszukam to Ci podeślę.
Znalazłem....
Hehe. To Ty się wypowiadałeś. To druga honda ma takie same objawy
CytujÄ™:
Napisano 22:32, 15.01.2017
Przypomniało mi się że kiedyś miałem coś podobnego w VII gen tylko że dotyczyło do przodu. Prawa przednia tarcza zawsze była mocniej rozgrzana niż lewa.
Nie wspomnie ile razy były czyszczone i smarowane prowadnice. Tłoczek też był wymieniany na nowy. Niestety nic się nie zmieniło.
Podejrzanie padło na pompę ABS. Podobno podczas wciskania tłoczka przy wymianie klocków hamulcowych zalecane jest popuszczanie odpowietrznika ponieważ w innym przypadku może dojść do uszkodzenia jakiegoś zaworka w pompie ABS. Nie wiem ile w tym prawdy, ja sprzedałem auto zanim rozwiązałem ten problem.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 22:32, 15.01.2017
Użytkownik Kacprowy edytował ten post 18:04, 14.12.2017
#67
Napisano 20:58, 14.12.2017
Tak dokładnie w VII gen miałem dokładnie to samo i po roku walki sprzedałem trupa. O ile pamiętam to użytkownik "Wydobywczy" też miał to samo w VII gen ale jemu chyba tarcze się nie wichrowały. To samo mam w VIII gen.
#68
Napisano 21:44, 14.12.2017
Ja nie rozumiem jednego - sam miałem problem. Wrzuciłem tarcze i wywaliłem po ok 2000km.
Później siedziałem 2 dni nad polerowaniem piast żeby nie było bicia na nich.
Składałem i rozbierałem chyba ze 20 razy każdą stronę.
Na koniec wrzuciłem nowe tarcze (słynny krzywiący się Zimmerman) zahartowałem jak to kiedyś polecano - bez pier....enia się z delikatnym hamowaniem, hartowanie w deszczu z "aktywnym chłodzeniem" bo jak deptasz ze 100 czy 120 praktycznie do zera w deszczu to już na starcie powinny się pokrzywić wg tych założeń.
Bicie piast z przodu było 0,01mm na zewnętrznej średnicy tarczy było 0,04mm po założeniu, po ok 2000 km zmniejszyło się jakoś do 0,02mm.
Aktualnie nie sprawdzałem powyżej 140 ale kierownica od hamulców ani nie drgnie.
#69
Napisano 10:12, 19.12.2017
Dokładnie - hartowanie to podstawa po założeniu - dlatego jak zawsze zakładam to uczulam na hartowanie - jeszcze mi się nie zdażyło aby komukolwiek biły tarcze
A już napewno nie Zimmerman.
Polecam zakładać tylko sprawdzone tarcze - jak ktoś chce zakłądac JP, Blueprint, trw, bosch i inne g.... to niech sobie to zakłada sam - ja tego nikomu nie założę, bo potem pretensja oczywiście do kogo ? No do fachowca, że spierd... robote.
Przed każdą wymianą robi się pomiar bicia piast i tarcz!
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#70
Napisano 21:28, 01.01.2018
Teraz przetaczałem tarcze Zimmermann na samochodzie i to też bez żadnego efektu.
Nigdy nie miałem problemów z hamulcami od kiedy kupiłem Hondę to ciagle walczę z biciem przy hamowaniu czyli to już zaraz będzie 5 lat.
Kiedyś miałem mazdę 323F i hamowałem kilkukrotnie pod rząd niemal ze 180 km/h niemal do zera i zero bicia.
#71
Napisano 21:30, 01.01.2018
Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
#72
Napisano 21:33, 01.01.2018
A zwrotnice próbowałeś podmienic?
Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
Zwrotnic nie ruszałem.
#73
Napisano 21:40, 01.01.2018
Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
Użytkownik tarjei86 edytował ten post 21:41, 01.01.2018
#74
Napisano 21:52, 01.01.2018
Z tego co pamiętam sprawdzałes piasty i heble czujnikiem zegarowym..
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#75
Napisano 21:56, 01.01.2018
No to tu może być pies pogrzebany. Nie jeden Accord miał problem z krzywieniem właśnie przez zwrotnice i piasty. Spróbuj kupić jakieś używki, o ile chce Ci się jeszcze próbować... Dobrze byłoby je wcześniej jeszcze sprawdzić czy piasty w nich są ok.
Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
Wymieniając klocki to prawy przód był niemal zjechany do zera a lewy przód miał jeszcze spokojnie 50%. No nie wiem czy to może być wina zwrotnic bo one raczej nie maja wpływu na nierównomierność zużycia klocków.
Kurde ale takie rzeczy to 6genie były - chodzi mi o piasty..
Z tego co pamiętam sprawdzałes piasty i heble czujnikiem zegarowym..
Piasty były sprawdzane przeze mnie osobiście i dodatkowo sprawdzał jeszcze mechanik i bicie maksymalne to 0,01 ( norma jest do 0,02 )
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZÄ„D HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych