XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zawory, czemu w Hondzie trzeba regulować
#106
Napisano 10:13, 24.04.2017
#108
Napisano 13:54, 12.05.2017
Przepraszam jeżeli nie w tym dziale i z góry dzięki 😉
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
#109
Napisano 18:02, 12.05.2017
Oglądnij
O to chodziło?
Jeśli tak to daj znać jak idzie bo mnie chyba czeka to samo.
#110
Napisano 19:08, 12.05.2017
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
#111
Napisano 19:41, 12.05.2017
Zależy czy masz pomysł na podtrzymanie zaworów u góry? Jest kilka sposobów na to,sam zmieniałem kilkakrotnie w civicach.( używałem króćca wkręconego w głowicę w miejsce świecy z podłączonym powietrzem)
Ale zastanów się nad tym,abyś sobie kłopotów nie narobił.
Bo skoro pytasz jak zdjąć klawiaturę,to może nie masz dość wiedzy na ten temat?
Nie piszę tego złośliwie,a tylko przestrzegam przed kłopotami.
#112
Napisano 19:57, 12.05.2017
Wymieniając 4 zawory na każdym garku obracać wałem, tak by pozostawiać tłok w górnym położeniu. Wtedy zawory nie wpadną w czeluść komory spalania. To samo robimy przy regulacji zaworów w kolejności 1, 3, 4, 2. Po wykręceniu świec i włożeniu gładkiego patyczka będziesz widział kiedy tłok jest w najwyższej pozycji. Może na podtrzymanie zaworu jakimś krzywakiem przez otwór świecy też jest patent.
Jeszcze jedno pytanie. Skąd masz pewność, że bierze Ci olej przez uszczelniacze? Ja w swoim F20B6 miałem pobór oleju przez zapieczone pierścienie. Zrobiłem sobie wymianę pierścieni, panewek, poczyściłem głowice i dotarłem gniazda, wymieniłem uszczelniacze (przy okazji). Teraz silnik chodzi jak złoto. To stara bajka w tych silnikach jesli dojdzie do przegrzania, przez jazdę na zbyt gęstym oleju lub zbyt niskim poziomie oleju.
Na 95%u Ciebie będzie to samo i wymiana uszczelniaczy wg mnie nie pomoże.
Użytkownik Gab edytował ten post 19:57, 12.05.2017
#113
Napisano 20:36, 12.05.2017
Co do potrzymania zaworów juz dorobiłem sobie redukcję ze starej świecy rurki i szybkozłączki pod powietrze.
Co do poboru oleju , wiem przeczytałem chyba już wszystkie tematy i zdaje sobie sprawę ze to mogę być zapieczone pierścionki i wymiana uszczelniacz może nie pomoc. . . Jest jedno ale...mój silnik chodzi idealnie ( według mnie ), mocy mu też nie brakuje ( jak na 1,8 oczywiście 😉) tylko bierze olej. I dla tego trochę szkoda mi podnosić głowicę.
Koszt uszczelniacz jest nie wielki wiec można zaryzykować. Jak nie pomoże, no cóż będę wiedział to z własnego doświadczenia i nie z opowieści. Do odważnych świat należy 😉
Dziękuję tez za przestroge i podpowiedzi. Tak naprawdę jedyne co mnie zastanawia (może czego się obawiam) to żeby nie zgubić klinow (zabezpieczeń) od zaworów bo nie mam zapasowych i unieruchomił bym auto na jakiś czas a mam zamiar zrobić to w jeden dzień...
Jesz jedno pytanie ( dosc istotne)do osób którzy robili głowice w tych silnikach. Ja często zdarza się że prowadnice są do wymiany? Chodzi o to czy są bardzo podatne na zużycie?
Dzięki
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Użytkownik vova777 edytował ten post 16:53, 29.05.2017
#114
Napisano 21:14, 12.05.2017
Zgadza się. Mocy mu nie brak, tak samo jak mojemu nie brakowało, ale żłopał 1L oleju na 1500km.
Pobór oleju jest przez zapieczenie oleju w tym "łańcuszku" między pierścieniami - te pierścionki z pokarbowaną blaszka miedzy nimi dwoma tworzą pierścień olejowy. tam dochodzi z zapieczenia oleju, który normalnie tamtędy cyrkuluje wylatując kilkoma małymi dziurkami do wnętrza tłoka. Te dziurki też miałem zapieczone (przynajmniej połowę z nich). Wystarczy, że zapchają się te dziurki i po dobrym przyciśnięciu na autostradzie masz zapieczenie pierścieni.
Pierścienie uszczelniające (2 górne) są odpowiedzialne za sprężanie. One są pełne więc nie kumulują oleju i nie zapiekają się. Dlatego będziesz miał moc i spalanie w pełnym porządku. Jak rozbierałem silnik to te 2 górne pierścienie też miały lekkie ślady po oleju jaki przechodził przez nie ku komorze spalania, a potem ze spalinami. Ale nie tak jak na olejowym, który nie zbierał oleju, bo zesztywniał. Nie rozpierał i nie kontaktował ze ściankami tulei.
Miałem takie same dylematy jak Ty, ale zrobiłem tak jak radzili inni i nie żałuję. Tobie radzę to samo, bo szkoda twojej fatygi na coś co nie pomoże wg mnie na bank.
#115
Napisano 21:51, 12.05.2017
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
#116
Napisano 05:33, 13.05.2017
Jesz jedno pytanie ( dosc istotne)do osób którzy robili głowice w tych silnikach. Ja często zdarza się że prowadnice są do wymiany? Chodzi o to czy są bardzo podatne na zużycie?
Dzięki
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Jak robiłem remont w swoim F20B6 to prowadnice na zaworach wydechowych były do wymiany.
Śruby zbieżności tył VI i VII generacja
#117
Napisano 06:55, 13.05.2017
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
#118
Napisano 16:49, 29.05.2017
Jestem juz po wymianie uszczelniaczy zaworowych. Wszystko poszło bez żadnych komplikacji. Jak kogoś interesują szczegółowe informacje zapraszam do swojego tematu. Pozdrawiam 😉
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
#119
Napisano 23:36, 05.09.2017
Pomożesz ? U Cb odrazu po 1 odpaleniu bylo git
#120
Napisano 07:06, 06.09.2017
Falowanie wskazuje na lewiznę.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, zawory, regulacja, luz zaworowy
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
VII
Mechanik →
Silniki →
Problem z zaworamiNapisany przez xKrzysiuuu , 03 lut 2024 VII, Zawory, Accord7 |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych