XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zawory, czemu w Hondzie trzeba regulować
#91
Napisano 16:29, 08.03.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#92
Napisano 16:59, 08.03.2017
Zacisniaja się to norma..Szczególnie wydechowe..
Właśnie chodzi mi o to ile wynosi ta "norma" dla takiego przebiegu na LPG. Ktoś kto wykonuje dużo regulacji ma na pewno wyrobione jakieś zdanie na ten temat.
Śruby zbieżności tył VI i VII generacja
#93
Napisano 17:07, 08.03.2017
U mnie muzyczka regulował mi po 25 tys. na gazie i praktycznie nie było co ruszać. Jeden wydechowy był lekko do regulacji. Inni zaś piszą, ze regulacja max. Co 10-15 tys. Ja reguluje co 25-30 od 8 lat w hondach i jest ok.
#94
Napisano 18:54, 08.03.2017
dużo zależy od instalacji LPG
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#95
Napisano 18:55, 08.03.2017
Nie czesto spotyka sie takie wartosci juz po 15 tus km jesli instalacja jest dobrze zestrojona.
Co nie zmienia faktu ze i tak zalecam regulacje co 15- max co 20 tys km - wlasnie z takiego powodu hak qcaj.
Sam u siebie regulowalem co 10 tys i zawsze to byla kosmetyka - tylko ze dla mnie to byla czysta przyjnosc
Ja bym sie na twoim miejscu przyjzal instalacji i jej kalibracji.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#96
Napisano 18:55, 08.03.2017
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#98
Napisano 19:04, 08.03.2017
Jesli po 15 tys km jest juz takie zaciesnienie to nie najlepiej- winna wg mnie instalacje/regulacja lpg.
Nie czesto spotyka sie takie wartosci juz po 15 tus km jesli instalacja jest dobrze zestrojona.
Co nie zmienia faktu ze i tak zalecam regulacje co 15- max co 20 tys km - wlasnie z takiego powodu hak qcaj.
Sam u siebie regulowalem co 10 tys i zawsze to byla kosmetyka - tylko ze dla mnie to byla czysta przyjnosc
Ja bym sie na twoim miejscu przyjzal instalacji i jej kalibracji.
Właśnie o taką odpowiedź mi chodziło
Pytanie zasadnicze, jak precyzyjna była poprzednia regulacja. Ustawiam sam. Ostatnio poprawki wymagały tylko zawory wydechowe na I I 3 cylindrze. Po 20 tysiącach nie wyszły poza dolną tolerancję 0,28. Ubytek 0,18 na dystansie 15 tysięcy wydaje mi się za duży. W ten sposób szybko utracisz możliwość ingerencji w luz. Chyba coś za ubogo na LPG.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Poprzednią regulację też sam robiłem dlatego wiem że było dobrze ustawione.
W takim razie będę musiał pozaglądać do LPG
Śruby zbieżności tył VI i VII generacja
#99
Napisano 23:18, 19.03.2017
Mam Hondę VII 2007 USA 2.4 z LPG BRC (przebieg 55 tyś mil). Na forum wszyscy piszą o regulacji zaworów. Kiedyś dzwoniłem do Hondy w Radomiu, to również podobnie mi doradzano. Jakiś czas później dzwoniłem do Hondy w Warszawie (Plaza), żeby dowiedzieć się o część i podawałem VIN. Przy okazji spytałem o zawory - powiedzieli mi, że przy 120 tyś. Już zgłupiałem. Nie ma określonych jasnych statndardów/zaleceń tylko jakieś widzi mi się mechanika? Pojechałem potem do mechanika w okolicy i zostawiłem mu auto do regulacji zaworów. Przy odbiorze powiedział, że zawory nie wymagają regulacji, bo wszystkie szczeliny, czy jakoś tam są książkowo zgodnie z zaleceniami Hondy. To możliwe, czy mechanik do du... ?
#100
Napisano 11:22, 20.03.2017
skoro nie wiesz kiedy były ustawiane i masz LPG to nie ma takiej opcji aby wszystkie 16 nie wymagały żadnej korekty - mechanik pewnie wcale tam nie zajrzał, albo sprawdził i stwierdził - eee tam może być
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#101
Napisano 11:00, 30.03.2017
Wlasnie wykonalem swoja pierwsza regulacje zaworow, oczywiscie z instrukcja w reku i nie obylo sie bez strat (pociete lapy no i ukrecilem nakretke jedna od pokrywy zaworow)
Coz ... bywa i tak. Nastepnym razem bedzie lepiej.
Natomiast poniewaz jestem totalnym laikiem chciabym poprosic was abyscie posluchali pracu silnika i wypowiedzieli sie czy dobrze to brzmi.
Dodam tylko, ze przed regulacja zaworow nie bylo slychac w cale i na rozgrzanym silniku troszke dluzej odpalal. Teraz zawory sa slyszalne nawet na rozgrzanym silniku i nie ma problemu z odpalaniem.
A oto krotki filmik. Bede wdzieczny za opinie.
https://youtu.be/I5sVXlPmL94
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#102
Napisano 11:06, 30.03.2017
na ucho to chłop w szpitalu umarł
jeśli dobrze ustawiłeś luzy to nie ma czego tu słuchać, sam wiesz musisz być pewien czy dobrze ustawiłes czy źle i poprawić, z filmiki nikt ci nie zagwarantuje czy dobrze czy źle
i nigdy nie sugeruj się przy regulacji zaworów pracą silnika czy klepie czy cisza czy inne...
poza tym takie nagrania bardzo zniekszatałcaja i potęgują niektóre dzwięki
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#103
Napisano 22:45, 30.03.2017
na ucho to chłop w szpitalu umarł
i nigdy nie sugeruj się przy regulacji zaworów pracą silnika czy klepie czy cisza czy inne...
x2
#104
Napisano 10:51, 31.03.2017
Sprawdze jeszcze raz dla pewnosci i troche prakryki nabiore przy okazji.
Milego weekendu
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#105
Napisano 19:12, 23.04.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, zawory, regulacja, luz zaworowy
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
VII
Mechanik →
Silniki →
Problem z zaworamiNapisany przez xKrzysiuuu , 03 lut 2024 VII, Zawory, Accord7 |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych