XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zawory, czemu w Hondzie trzeba regulować
#76
Napisano 16:16, 12.10.2016
Tylko kontrola szczelinomierzem.
Wysłane z mojego ALE-L21
#78
Napisano 22:25, 03.11.2016
Ktoś poleci w okolicach Sandomierza fachowca do regulacji zaworków (tak od serca)
#79
Napisano 23:00, 03.11.2016
Jeśli masz pojęcie i mechanika nie jest Ci obca to nie ma rzeczy niemożliwych i możesz to zrobić sam
#80
Napisano 09:11, 07.11.2016
Mam pytanie -czy możliwe jest zdiagnozowanie konieczności regulacji luzów zaworowych jakąś dobrą aparaturą u dobrego gazownika?
Oczywiście. Można sprawdzić czy luzy są za małe na podstawie korekt wtrysków. Jeżeli usiekają mocno na minus to się nie domykają i trzeba je szybko ustawić.
Sytuacja się komplikuje jak ktoś spartolił robotę i na jednym cylindrze zawory są za ciasne a na drugim za luźne.
W każdym razie jak systematycznie mocno spadają korekty to czas na regulacje.
Użytkownik Trigger edytował ten post 09:16, 07.11.2016
#81
Napisano 14:49, 07.11.2016
Witam.
Trochę się przestraszyłem. Kupiłem 2 tygodnie temu Accord 2.0 VII , zadbana i śmiga pięknie. Poczytałem trochę forum i szybko skontaktowałem się z poprzednią właścicielką żeby zapytać kiedy regulowała zawory. Otóż w ogóle od ponad 120 tys nie były regulowane! Oczywiście jestem umówiony w ASO na regulację ale czy mam się już bać? Auto chodzi jak zegarek, równo, nie za cicho i nie za głośno, nie dymi, spala mi po mieście około 11,5 l , zbiera się pięknie.
Czy wypalone gniazda zaworów dają jakieś oczywiste oznaki? Przebieg obecny to 248 tys
#82
Napisano 14:58, 07.11.2016
Jak chodzi dobrze to możesz oczekiwać, że będzie chodzić lepiej albo co najmniej dobrze jak teraz.
Jak są ciasno teraz zaworki to możesz się spodziewać, że silnik będzie chodził odrobinę głośniej i jest to normalna rzecz.
#84
Napisano 15:28, 07.11.2016
Dzięki. To nie panikuję.
Przy okazji w ASO wymienią mi poduszkę pasażera. Taka akcja serwisowa.
#85
Napisano 22:54, 30.11.2016
Polecam ASO w Rzeszowie, akcja serwisowa poduszek ( plus 180 zł regulacja zaworów), tak jakby delikatniej ciszej chodziła, może tylko odczucie po operacji
#87
Napisano 15:38, 29.12.2016
#88
Napisano 17:55, 29.12.2016
nie popadajmy w paranoje...ostatnio u siebie w CL7 też przy podobnej temperaturze ustawiałem i jest wszystko ok;) bez żadnych "korekt"..
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#90
Napisano 16:09, 08.03.2017
Regulowałem dzisiaj zawory u siebie po około 15tys. km i mam teraz pytanie. Luzy na wydechowych przed regulacją wynosiły 0.15 a na ssących 0.2. Regulując zawory u siebie spotykacie podobne wartości po takim przebiegu? Dodam , że mam LPG.
Śruby zbieżności tył VI i VII generacja
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, zawory, regulacja, luz zaworowy
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
VII
Mechanik →
Silniki →
Problem z zaworamiNapisany przez xKrzysiuuu , 03 lut 2024 VII, Zawory, Accord7 |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych