A nie myśleliście o użyciu czujnika zegarowego na statywie magnetycznym do ustawiania luzu zaworowego , ponoć naj dokładniej jest tak właśnie.
Bez przesady..
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 21:32, 14.11.2019
A nie myśleliście o użyciu czujnika zegarowego na statywie magnetycznym do ustawiania luzu zaworowego , ponoć naj dokładniej jest tak właśnie.
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
Napisano 13:03, 16.11.2019
Napisano 19:34, 14.04.2020
Myślę że wielu osobom się przyda.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Napisano 16:47, 27.04.2020
pzdr
Napisano 20:48, 06.02.2021
Tutaj mamy polską wersję. Szczegółowo dokładnie, rzeczowo. Krok po kroku.
Napisano 09:16, 23.02.2021
oryginał, tym bardziej że jest w przystępnej cenie
Napisano 12:53, 23.02.2021
Oem uszczelka kosztuje 65zl, kompletnie nie ma sensu szukac zamiennikow.
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
Napisano 19:02, 23.02.2021
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
Napisano 07:25, 26.02.2021
Trafił mi się szybki termin u mojego mechanika, więc musiałem do ASO podjechać.
Ale kolejnym razem wpadnie uszczelka od Jarka i chyba będę robił sam
Mój mechanik przy okazji przejrzał łańcuch i w jego opinii wygląda jak nówka.
Zawory wszystkie były w normie, ale jestem zadowolony, że regulację zrobiłem i tak.
Napisano 08:31, 26.02.2021
Zawory wszystkie były w normie, ale jestem zadowolony, że regulację zrobiłem i tak.
ile km zrobione bez regulacji zaworow i jazda na lpg?
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
Napisano 15:46, 07.03.2021
Napisano 23:56, 30.06.2021
Ciezko bedzie z tym ustawieniem na podane wartosci Najbezpieczniej, nawet jak sie robi co 10k, jest wlozyc 0.23 na ssace, zostawic gladkie przejscie i sprawdzic, czy 0.25 ledwo wchodzi. Wydech dac na luzne 0.3 i sprawdzic, czy nie da sie wepchnac 0.33. Ma sie szczeliniomierzem. Czasem w pospiechu ustawialem, to potem rozbieralem.
Jest to (wydaje mi sie) w miare bezpieczna metoda, moze troche bardziej czasochlonna. Biorac pod uwage jazde na PB, mysle, ze chyba mozna spac spokojniej. Na LPG po 10k zawsze strona wydechowa mi sie rozjezdza, ssace byly stabilniejsze, ale mialy tendencje zaciskajace. Z reguly uzywam klucza dynamometrycznego, ale glownie dlatego, ze boje sie cos ukrecic. Pod katem uzywanych sil nie zauwazylem znaczacego wplywu na rozrzut rozregulowania przy 10k na LPG.
Im czesciej to robisz i jezdzisz na PB, to moze sie okazac, ze wytrzymaja 40 albo i wiecej.
Jako ciekawostka kolejny raz: zdarzylo mi sie raz dac 0.3 cala i 0.25 cala, silnik klikal jak dzik, ale wciaz brzmialo to zdrowo :P Nie ma sensu pytac co bedzie mialo jaki luz bo i tak leci sie po kolei. Ja sie zawsze spodziewam ciasnego wydechu i nieduzych zmian w ssaniu. Calego toku sprawdzania/regulacji nie mozna dzielic na etapy, bo po co.
Jest jeszcze mykmyk na zawory, ktory mi sie zgrywa. W aplikacji od OBD (torque) widac korekty czasow ida na grubo pod 10/-10 na jalowym to ma to chyba zwiazek, o ile zachowa sie stabilne standardy pomiaru, a takich jeszcze do konca nie posiadam
Użytkownik pepedombo edytował ten post 00:01, 01.07.2021
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
VII
Mechanik →
Silniki →
Problem z zaworamiNapisany przez xKrzysiuuu , 03 lut 2024 VII, Zawory, Accord7 |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych