Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Zawory, czemu w Hondzie trzeba regulować

all_gen zawory regulacja luz zaworowy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
262 odpowiedzi w tym temacie

#226 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:32, 14.11.2019

A nie myśleliście o użyciu czujnika zegarowego na statywie magnetycznym do ustawiania luzu zaworowego , ponoć naj dokładniej jest tak właśnie.


Bez przesady..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#227 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:03, 16.11.2019

Wystarczy poprawnie sprawdzić/wyregulować w razie potrzeby tylko szczelinomierzem i po sprawie.
  • 0

#228 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:34, 14.04.2020

 

Myślę że wielu osobom się przyda. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#229 tolakowy

tolakowy
  • Forumowicz
  • 236 postów
  • Skąd:Nowa Dęba
  • Silnik:2,4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:47, 27.04.2020

Dlaczego od razu maniak? Lepiej jak napiszesz na dziale regionalnym, choć by może już znalazłeś chętnego do pomocy :-)
  • 0

pzdr


#230 gribu1973

gribu1973
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:dolnośląskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Honda Accord Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:48, 06.02.2021

Tutaj mamy polską wersję. Szczegółowo dokładnie, rzeczowo. Krok po kroku.


  • 0

#231 Mierzej

Mierzej
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:CIN
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2015
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:42, 23.02.2021

Panowie ja mam trochę inne pytanie.
Oddam Accorda na regulacje luzu, bo podejrzewam, że poprzedni właściciel, który niestety co 30 000km olej zmieniał, tego nie robił ani razu. ;)
Jakiej firmy uszczelkę polecacie?


  • 0

#232 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 09:16, 23.02.2021

oryginał, tym bardziej że jest w przystępnej cenie


  • 0

#233 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 12:53, 23.02.2021

Oem uszczelka kosztuje 65zl, kompletnie nie ma sensu szukac zamiennikow.


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#234 Mierzej

Mierzej
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:CIN
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2015
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:59, 23.02.2021

Jestem w szoku, że tylko tyle ;)
Do Civic 1.6 z 2004 zamiennik to grubo ponad 100.


  • 0

#235 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 19:02, 23.02.2021

Tutaj masz u naszego partnera:

https://jarusnet.pl/12341-rna-a01


  • 1

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#236 Mierzej

Mierzej
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:CIN
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2015
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:25, 26.02.2021

Trafił mi się szybki termin u mojego mechanika, więc musiałem do ASO podjechać.
Ale kolejnym razem wpadnie uszczelka od Jarka i chyba będę robił sam ;)

Mój mechanik przy okazji przejrzał łańcuch i w jego opinii wygląda jak nówka.
Zawory wszystkie były w normie, ale jestem zadowolony, że regulację zrobiłem i tak.


  • 0

#237 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 08:31, 26.02.2021

Zawory wszystkie były w normie, ale jestem zadowolony, że regulację zrobiłem i tak.

ile km zrobione bez regulacji zaworow i jazda na lpg?
 


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#238 Mierzej

Mierzej
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:CIN
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2015
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:49, 26.02.2021

Na LPG  -30 (w Poniedziałek montaż)
140 od nowości, wg mechanika nie było ruszane.


  • 0

#239 dj_muody

dj_muody
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:46, 07.03.2021

Witam, mam nietypowe pytanie odnosnie regulacji zaworow w Accord VII 2.0. Czy powiedzmy jak ustawie wydechowe na 0.32, a ssace na 0.25, to czy przy nastepnej regulacji czyli za 40 tys. km, to ssace beda mialy wiekszy luz i wydechowe tez? Czy raczej beda mialy mniejszy luz. Auto jezdzone na Pb. Czy moze ssace beda mialyniejszy luz, a wydechowe wiekszy, czy na odwrot?
  • 0

#240 pepedombo

pepedombo
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 23:56, 30.06.2021

Ciezko bedzie z tym ustawieniem na podane wartosci :) Najbezpieczniej, nawet jak sie robi co 10k, jest wlozyc 0.23 na ssace, zostawic gladkie przejscie i sprawdzic, czy 0.25 ledwo wchodzi. Wydech dac na luzne 0.3 i sprawdzic, czy nie da sie wepchnac 0.33. Ma sie szczeliniomierzem. Czasem w pospiechu ustawialem, to potem rozbieralem.

 

Jest to (wydaje mi sie) w miare bezpieczna metoda, moze troche bardziej czasochlonna. Biorac pod uwage jazde na PB, mysle, ze chyba mozna spac spokojniej. Na LPG po 10k zawsze strona wydechowa mi sie rozjezdza, ssace byly stabilniejsze, ale mialy tendencje zaciskajace. Z reguly uzywam klucza dynamometrycznego, ale glownie dlatego, ze boje sie cos ukrecic. Pod katem uzywanych sil nie zauwazylem znaczacego wplywu na rozrzut rozregulowania przy 10k na LPG.

 

Im czesciej to robisz i jezdzisz na PB, to moze sie okazac, ze wytrzymaja 40 albo i wiecej.

 

Jako ciekawostka kolejny raz: zdarzylo mi sie raz dac 0.3 cala i 0.25 cala, silnik klikal jak dzik, ale wciaz brzmialo to zdrowo :P Nie ma sensu pytac co bedzie mialo jaki luz bo i tak leci sie po kolei. Ja sie zawsze spodziewam ciasnego wydechu i nieduzych zmian w ssaniu. Calego toku sprawdzania/regulacji nie mozna dzielic na etapy, bo po co.

 

Jest jeszcze mykmyk na zawory, ktory mi sie zgrywa. W aplikacji od OBD (torque) widac korekty czasow ida na grubo pod 10/-10 na jalowym to ma to chyba zwiazek, o ile zachowa sie stabilne standardy pomiaru, a takich jeszcze do konca nie posiadam :)


Użytkownik pepedombo edytował ten post 00:01, 01.07.2021

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, zawory, regulacja, luz zaworowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq