Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Regeneracja DPF

VIII #dpf #regeneracja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
420 odpowiedzi w tym temacie

#346 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:54, 18.12.2018

Olej do i-dtec z dpf ma spełniać normę C2 lub C3.


  • 0

#347 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:23, 25.01.2019

no więc w najnowszym "auto świecie" czytamy że projekt ustawy o karaniu za wycięcie dpf trafił do kosza, wygląda na to że był to tylko taki "temat zastępczy" aby skłócić ludzi między sobą, co im się jak zwykle znakomicie udało :)


Użytkownik Maxell edytował ten post 20:24, 25.01.2019

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#348 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 13:57, 08.02.2019

ciągle coś tam dłubią w przepisach, może jednak będzie kontrola wycięcia dpf i mają zaostrzą pomiar zadymienia w silnikach z dpf z 1,5 (obecnie) do 0,2 i obowiązkowo też ma być badanie spalin, ale to nie wiadomo od kiedy.

http://next.gazeta.p....html#s=BoxOpMT


Użytkownik Maxell edytował ten post 14:01, 08.02.2019

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#349 jendrek.pzl

jendrek.pzl
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Chełm Piaski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:53, 08.02.2019

Temat powraca co jakiś czas,ja bym się nie przejmował.Musieli by mieć dokładne dane od producenta pojazdu i na tej podstawie czepiać się spalin.Wiadomo jednostka 1.5 nie będzie porównywalna do jednostki 3 litrowej.Co można zrobić to spokojnie. :spioch:


  • 0

#350 paxstor

paxstor
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Acord VIII
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:00, 12.05.2019

Witam, jeśli można to podłączę się pod temat, mam problem z dpf-em, filtr był czyszczony w firmie, pozostał temat kontrolki z wykrzyknikiem której nie mogę wykasować, próbowałem zrobić wypalaniem, i ogólnie startuje idzie dym ale po 5 min zwalnia i wyskakuje (wypalanie przerwane) lepszy komp czy co robić?
  • 0

#351 triksi

triksi
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:Biłgoraj
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:57, 12.05.2019

Czym próbujesz to robić jakim sprzętem ?

Po zamontowaniu zregenerowanego filtra cząstek stałych, musimy mówiąc potocznie poinformować sterownik silnika że filtr DPF  został wymieniony na nowy.

Programowanie takie polega na zresetowaniu wartości dotyczących filtra cząstek stałych zapamiętanych przez sterownik silnika podczas wcześniejszej eksploatacji. Zamiast wypalania pierwsze reset


  • 1

#352 paxstor

paxstor
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Acord VIII
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:20, 12.05.2019

Tester diagnostyczny foxweel, mam tylko 2 funkcje, wypalania i programowanie czujnika początkowego dpf, nic z tych funkcji nie pomaga, jest jakiś program z kablem żeby zrobić taki reset?
  • 0

#353 triksi

triksi
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:Biłgoraj
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:47, 12.05.2019

 Interfrejsów diagnostycznych jest co najmniej kilka , do hondy najczęściej  HDS  http://www.accordklu...styczne/page-46


Użytkownik triksi edytował ten post 23:48, 12.05.2019

  • 0

#354 paxstor

paxstor
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Acord VIII
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:53, 13.05.2019

Ciekawe czy da radę zrobić tym kabelkiem reset tego dpfa, już w 2 warsztatach mnie odesłał...
  • 0

#355 lebron13

lebron13
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Redditch
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:combi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:02, 21.06.2019

Witam

 

Jak wcześniej pisałem tez miałem problem z błędem z wykrzyknikiem, Rok temu dokładnie wysłałem filtr do czyszczenia ,do firmy eurovat przed trasa do Polski. Ciekawostka przed błędami z wykrzyknikiem wyskoczył mi raz błąd bez wykrzyknika czyli jest to możliwe  :duch: . Po czyszczeniu mineło rok nie miałem żadnego problemu z dpfem żadnej kontrolki nawet bez wykrzyknika. Do dziś wyskoczył od razu błąd z wykrzyknikiem i oczywiście podłączajac do 3 komputerów nie pokazało żadnego błędu dpf. Moja jazda to głównie do pracy około 20 minut, specjalnie jeździłem troszkę dłuższa trasa omijając korki i raz na dwa tygodnie jakaś trasa czasami częściej. Od czyszczenia zrobiłem około 9 tys mil. Pytanie czemu od razu wykrzyknik ? Nie miał dostatecznych warunków żeby wypalić w trasie czy jakaś usterka która powoduje zapchanie filtra? Zauważyłem ze ten błąd z wykrzyknikiem wyskakuje około przy 3 tys obrotów tak jak już parę osób na tym forum. Ogólnie nie polecam wypalania na postoju według mnie to strata czasu, mam gwarancje do lipca po tym czyszczeniu ale oczywiście za 2 tygodnie trasa do Polski. Co roku przed wyjazdem dpf także to już jak święta z kevinem 

pozdrawiam


  • 0

#356 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:09, 22.06.2019

No cóż, pewnie gwarancji Ci nie uznają bo znajdą 100 innych powodów niż źle wykonana usługa. Niestety, jest tak jak już wielokrotnie słyszałem od bardziej doświadczonych użytkowników i mechaników. Filtr się skończył, a czyszczeni to tylko krótkie opóźnianie wyroku...
  • 0

#357 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 09:32, 22.06.2019

20 min do pracy? powinien Ci ktoś powiedzieć przed kupnem auta że diesel z dpf nie nadaje się do takiej jazdy, trzeba było sobie kupić 7 gen. polifta z i-ctdi bez dpf z 2007r, albo w 2009r. cr-v wychodziły jeszcze z silnikiem i-ctdi bez dpf, ja osobiście za wycinaniem filtra nie jestem bo już nieraz pisałem że auta z wyciętym dpf to jest gorsze dziadostwo niż stare diesle euro 2, i wbrew pozorom najbardziej narażeni na wdychanie tych mikrocząstek są właściciel pojazdu i jego rodzina.


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#358 jendrek.pzl

jendrek.pzl
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Chełm Piaski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:01, 22.06.2019

Witam

 

Jak wcześniej pisałem tez miałem problem z błędem z wykrzyknikiem, Rok temu dokładnie wysłałem filtr do czyszczenia ,do firmy eurovat przed trasa do Polski. Ciekawostka przed błędami z wykrzyknikiem wyskoczył mi raz błąd bez wykrzyknika czyli jest to możliwe  :duch: . Po czyszczeniu mineło rok nie miałem żadnego problemu z dpfem żadnej kontrolki nawet bez wykrzyknika. Do dziś wyskoczył od razu błąd z wykrzyknikiem i oczywiście podłączajac do 3 komputerów nie pokazało żadnego błędu dpf. Moja jazda to głównie do pracy około 20 minut, specjalnie jeździłem troszkę dłuższa trasa omijając korki i raz na dwa tygodnie jakaś trasa czasami częściej. Od czyszczenia zrobiłem około 9 tys mil. Pytanie czemu od razu wykrzyknik ? Nie miał dostatecznych warunków żeby wypalić w trasie czy jakaś usterka która powoduje zapchanie filtra? Zauważyłem ze ten błąd z wykrzyknikiem wyskakuje około przy 3 tys obrotów tak jak już parę osób na tym forum. Ogólnie nie polecam wypalania na postoju według mnie to strata czasu, mam gwarancje do lipca po tym czyszczeniu ale oczywiście za 2 tygodnie trasa do Polski. Co roku przed wyjazdem dpf także to już jak święta z kevinem 

pozdrawiam

Wypalanie na postoju to zły pomysł ponieważ ktoś z kolegów o tym wspominał,popiołu nie wypalisz.To nie jest usterka silnika dlatego zwykły tester diagnostyczny tego nie zdiagnozuje.Styl jazdy,wymiany oleju na czas też mają znaczenie.Zawór Egr należało by sprawdzić.Sam miałem kłopot,odpukać zmieniłem styl jazdy na bardziej dynamiczny i jak na razie kłopot znikł.


  • 0

#359 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 15:44, 22.06.2019

Święte słowa "popiołu nie wypalisz" ani też nie wypłuczesz i tu się kłania eksploatacja (nisko popiołowe oleje i termin wymiany).

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#360 lebron13

lebron13
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Redditch
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:combi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:58, 23.06.2019

Wypalanie na postoju to zły pomysł ponieważ ktoś z kolegów o tym wspominał,popiołu nie wypalisz.To nie jest usterka silnika dlatego zwykły tester diagnostyczny tego nie zdiagnozuje.Styl jazdy,wymiany oleju na czas też mają znaczenie.Zawór Egr należało by sprawdzić.Sam miałem kłopot,odpukać zmieniłem styl jazdy na bardziej dynamiczny i jak na razie kłopot znikł.

Olej zmieniałem rok temu po wypalaniu na postoju.Zmieniłem na drivetec z ACEA C3, 'mechaniki' doradziły że to jest to samo jeśli parametry się zgadzają nie opłaca sie przepłacać. Jak mogę sprawdzić Egr ? Pytam bo jestem zielony. 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, #dpf #regeneracja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq