Olej do i-dtec z dpf ma spełniać normę C2 lub C3.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#346
Napisano 09:54, 18.12.2018
#347
Napisano 20:23, 25.01.2019
no więc w najnowszym "auto świecie" czytamy że projekt ustawy o karaniu za wycięcie dpf trafił do kosza, wygląda na to że był to tylko taki "temat zastępczy" aby skłócić ludzi między sobą, co im się jak zwykle znakomicie udało
Użytkownik Maxell edytował ten post 20:24, 25.01.2019
#348
Napisano 13:57, 08.02.2019
ciągle coś tam dłubią w przepisach, może jednak będzie kontrola wycięcia dpf i mają zaostrzą pomiar zadymienia w silnikach z dpf z 1,5 (obecnie) do 0,2 i obowiązkowo też ma być badanie spalin, ale to nie wiadomo od kiedy.
http://next.gazeta.p....html#s=BoxOpMT
Użytkownik Maxell edytował ten post 14:01, 08.02.2019
#349
Napisano 15:53, 08.02.2019
Temat powraca co jakiś czas,ja bym się nie przejmował.Musieli by mieć dokładne dane od producenta pojazdu i na tej podstawie czepiać się spalin.Wiadomo jednostka 1.5 nie będzie porównywalna do jednostki 3 litrowej.Co można zrobić to spokojnie.
#350
Napisano 20:00, 12.05.2019
#351
Napisano 21:57, 12.05.2019
Czym próbujesz to robić jakim sprzętem ?
Po zamontowaniu zregenerowanego filtra cząstek stałych, musimy mówiąc potocznie poinformować sterownik silnika że filtr DPF został wymieniony na nowy.
Programowanie takie polega na zresetowaniu wartości dotyczących filtra cząstek stałych zapamiętanych przez sterownik silnika podczas wcześniejszej eksploatacji. Zamiast wypalania pierwsze reset
#352
Napisano 22:20, 12.05.2019
#353
Napisano 23:47, 12.05.2019
Interfrejsów diagnostycznych jest co najmniej kilka , do hondy najczęściej HDS http://www.accordklu...styczne/page-46
Użytkownik triksi edytował ten post 23:48, 12.05.2019
#354
Napisano 12:53, 13.05.2019
#355
Napisano 22:02, 21.06.2019
Witam
Jak wcześniej pisałem tez miałem problem z błędem z wykrzyknikiem, Rok temu dokładnie wysłałem filtr do czyszczenia ,do firmy eurovat przed trasa do Polski. Ciekawostka przed błędami z wykrzyknikiem wyskoczył mi raz błąd bez wykrzyknika czyli jest to możliwe . Po czyszczeniu mineło rok nie miałem żadnego problemu z dpfem żadnej kontrolki nawet bez wykrzyknika. Do dziś wyskoczył od razu błąd z wykrzyknikiem i oczywiście podłączajac do 3 komputerów nie pokazało żadnego błędu dpf. Moja jazda to głównie do pracy około 20 minut, specjalnie jeździłem troszkę dłuższa trasa omijając korki i raz na dwa tygodnie jakaś trasa czasami częściej. Od czyszczenia zrobiłem około 9 tys mil. Pytanie czemu od razu wykrzyknik ? Nie miał dostatecznych warunków żeby wypalić w trasie czy jakaś usterka która powoduje zapchanie filtra? Zauważyłem ze ten błąd z wykrzyknikiem wyskakuje około przy 3 tys obrotów tak jak już parę osób na tym forum. Ogólnie nie polecam wypalania na postoju według mnie to strata czasu, mam gwarancje do lipca po tym czyszczeniu ale oczywiście za 2 tygodnie trasa do Polski. Co roku przed wyjazdem dpf także to już jak święta z kevinem
pozdrawiam
#356
Napisano 09:09, 22.06.2019
#357
Napisano 09:32, 22.06.2019
20 min do pracy? powinien Ci ktoś powiedzieć przed kupnem auta że diesel z dpf nie nadaje się do takiej jazdy, trzeba było sobie kupić 7 gen. polifta z i-ctdi bez dpf z 2007r, albo w 2009r. cr-v wychodziły jeszcze z silnikiem i-ctdi bez dpf, ja osobiście za wycinaniem filtra nie jestem bo już nieraz pisałem że auta z wyciętym dpf to jest gorsze dziadostwo niż stare diesle euro 2, i wbrew pozorom najbardziej narażeni na wdychanie tych mikrocząstek są właściciel pojazdu i jego rodzina.
#358
Napisano 15:01, 22.06.2019
Witam
Jak wcześniej pisałem tez miałem problem z błędem z wykrzyknikiem, Rok temu dokładnie wysłałem filtr do czyszczenia ,do firmy eurovat przed trasa do Polski. Ciekawostka przed błędami z wykrzyknikiem wyskoczył mi raz błąd bez wykrzyknika czyli jest to możliwe . Po czyszczeniu mineło rok nie miałem żadnego problemu z dpfem żadnej kontrolki nawet bez wykrzyknika. Do dziś wyskoczył od razu błąd z wykrzyknikiem i oczywiście podłączajac do 3 komputerów nie pokazało żadnego błędu dpf. Moja jazda to głównie do pracy około 20 minut, specjalnie jeździłem troszkę dłuższa trasa omijając korki i raz na dwa tygodnie jakaś trasa czasami częściej. Od czyszczenia zrobiłem około 9 tys mil. Pytanie czemu od razu wykrzyknik ? Nie miał dostatecznych warunków żeby wypalić w trasie czy jakaś usterka która powoduje zapchanie filtra? Zauważyłem ze ten błąd z wykrzyknikiem wyskakuje około przy 3 tys obrotów tak jak już parę osób na tym forum. Ogólnie nie polecam wypalania na postoju według mnie to strata czasu, mam gwarancje do lipca po tym czyszczeniu ale oczywiście za 2 tygodnie trasa do Polski. Co roku przed wyjazdem dpf także to już jak święta z kevinem
pozdrawiam
Wypalanie na postoju to zły pomysł ponieważ ktoś z kolegów o tym wspominał,popiołu nie wypalisz.To nie jest usterka silnika dlatego zwykły tester diagnostyczny tego nie zdiagnozuje.Styl jazdy,wymiany oleju na czas też mają znaczenie.Zawór Egr należało by sprawdzić.Sam miałem kłopot,odpukać zmieniłem styl jazdy na bardziej dynamiczny i jak na razie kłopot znikł.
#359
Napisano 15:44, 22.06.2019
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#360
Napisano 18:58, 23.06.2019
Wypalanie na postoju to zły pomysł ponieważ ktoś z kolegów o tym wspominał,popiołu nie wypalisz.To nie jest usterka silnika dlatego zwykły tester diagnostyczny tego nie zdiagnozuje.Styl jazdy,wymiany oleju na czas też mają znaczenie.Zawór Egr należało by sprawdzić.Sam miałem kłopot,odpukać zmieniłem styl jazdy na bardziej dynamiczny i jak na razie kłopot znikł.
Olej zmieniałem rok temu po wypalaniu na postoju.Zmieniłem na drivetec z ACEA C3, 'mechaniki' doradziły że to jest to samo jeśli parametry się zgadzają nie opłaca sie przepłacać. Jak mogę sprawdzić Egr ? Pytam bo jestem zielony.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, #dpf #regeneracja
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych