Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Gwint ISC - pytania i odpowiedzi przeniesione ze starych zakupów grupowych

VII isc gwint zawieszenie gwintowane

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
67 odpowiedzi w tym temacie

#16 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 22:31, 14.11.2015

no trzeba przełożyć dolne widełki amortyzatora , tego przy gwincie nie ma , przynajmniej jeśli chodzi o przód, tył wchodzi bez żadnych podmian czegokolwiek 


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#17 pizmak81

pizmak81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:piatek
  • Silnik:5.0
  • Wersja:s
  • KM:3
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:25, 11.02.2016

mam pytanie czy jesli zamontuje isc bede mogl zamontowac rozporke staffa ktora mam juz na aucie,bedzie chyba pasowac ?


  • 0

#18 emil6

emil6
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:Jędrzejów, Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 16:02, 11.02.2016

bedziesz mogł bo rozstaw ani dlugosc szpilek bedzie taka sama jak w ori 


  • 0

#19 DIXON88

DIXON88
  • Forumowicz
  • 65 postów
  • Skąd:WWA/MANCHESTER
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:223km 511nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:52, 06.03.2016

Panowie ja mam pytanie. Jakim smarem zabezpieczyc gwint i pierscienie zeby to sie nie zastało i chodzilo lekko??
  • 0

#20 KORDI

KORDI
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Pacanów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:45, 08.03.2016

Wydaje mi sie że jakim bys nie dał to i tak wymyje je woda, błoto itp..
Jedynym wyjściem byłoby uszycie takiego "kondo...yyyyy pokrowca" :diabelgrin: jak ktos na forum miał zrobione..
Nie wiem czy nioe był opisany w manualu..


  • 0

#21 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 06:54, 09.03.2016

pokrowce na gwint ISC ma w swojej ofercie, można sobie zakupić

 

ja zrobiłem to inaczej, najpierw smar, potem strecz folia na wierzch i dwie opacki, żeby sienie zsunęło, i jest ok (czywiście tylko na samą część gwintowaną)


Użytkownik krisss111 edytował ten post 06:54, 09.03.2016

  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#22 KORDI

KORDI
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Pacanów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:35, 09.03.2016

O widzisz...bardzo fajny pomysł.. :)
jak będe swój zakładał to pewnie zrobie jak Ty.. :)
A masz może jakiegos linka gdzie mają te pokrowce bo ja jakoś wogóle nie moge ogarnąc tej ich strony.. :P


  • 0

#23 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:07, 09.03.2016

Najprędzej,to trzeba do nich napisać maila z zapytaniem,albo na stronie,albo na Facebooku, albo do klemensa bezposrednio uderzyć.
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#24 DIXON88

DIXON88
  • Forumowicz
  • 65 postów
  • Skąd:WWA/MANCHESTER
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:223km 511nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:56, 10.03.2016

Pokrowce panowie 300zl za komplet :)
  • 0

#25 Fyjox

Fyjox
  • Forumowicz
  • 121 postów
  • Skąd:Dębica/Tarnów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:04, 10.03.2016

Od ręki czy na zamówienie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Użytkownik Fyjox edytował ten post 14:04, 10.03.2016

  • 0

#26 pizmak81

pizmak81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:piatek
  • Silnik:5.0
  • Wersja:s
  • KM:3
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:49, 24.03.2016

witam dzisiaj zakladam gwint,mam zarazem pytanie wedlug instrukcji w widelki wkreca sie amortyzator minimum to 30mm ,wiec auto poszlo w dol tylko troche jak dla mnie za nisko przynajmniej na nastepna zime.mozna go troche wykrecic? tylko wtedy te 30 mm nie bedzie zachowane a tam w srodku jest gwint(robi mi to mechanik ktory stosuje sie do instrukcji)mowil ze mozna scisnac sprezyne ale bedzie wtedy ograniczona amortyzacja samej sprezyny.pozdrawiam    

Juz wszystko ok mechanik juz wie jak to sie reguluje


Użytkownik pizmak81 edytował ten post 17:50, 24.03.2016

  • 0

#27 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 18:54, 24.03.2016

coś ty za mechanika znalazł :roll: 

 

a w ogóle jakąś instrukcje teraz dołączają do ISC, ja nie miałem :roll:


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#28 pizmak81

pizmak81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:piatek
  • Silnik:5.0
  • Wersja:s
  • KM:3
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:53, 24.03.2016

hehe no jest instrukcja po angielsku i chyba filipińsku:)mam pytanie do posiadaczy gwintu jaka macie ustawiona twardosc amorkow ?ja narazie mam przod  16/ tyl 15


  • 0

#29 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 460 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:32, 24.03.2016

Kondomy na gwint hand made można zobaczyć w moim temacie ;], ale najlepszym sposobem jest poprostu często nim kręcić ;p

 

witam dzisiaj zakladam gwint,mam zarazem pytanie wedlug instrukcji w widelki wkreca sie amortyzator minimum to 30mm ,wiec auto poszlo w dol tylko troche jak dla mnie za nisko przynajmniej na nastepna zime.mozna go troche wykrecic? tylko wtedy te 30 mm nie bedzie zachowane a tam w srodku jest gwint(robi mi to mechanik ktory stosuje sie do instrukcji)mowil ze mozna scisnac sprezyne ale bedzie wtedy ograniczona amortyzacja samej sprezyny.pozdrawiam    

Juz wszystko ok mechanik juz wie jak to sie reguluje

Na obudowie masz taką dziurkę, gwint minimum musi być wkręcony tak, żeby było go widać w tej dziurce ;]


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCA5</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>

#30 rhaegar

rhaegar
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Aero Kit
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:36, 24.03.2016

U mnie wszystkie na 16 ale planuję trochę zmiękczyć


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, isc, gwint, zawieszenie gwintowane

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq