Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

ECU z 2.0 do 2.4 - poprawa osiągów?

VII zmiana ecu

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
90 odpowiedzi w tym temacie

#31 domin_lr

domin_lr
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Sport+
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:53, 17.09.2015

Jak ktos z was dojdzie kiedykolwiek do poziomu Kamila to pogadamy. Szpanujcie filmikami.

Adam, gratki swapu, wrzucaj SC bo to fajna sprawa w k24:)

Użytkownik domin_lr edytował ten post 21:55, 17.09.2015

  • 0

#32 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:01, 17.09.2015

Wniosłeś dużo do luźnej rozmowy ;-) .Pogadamy ? masz na myśli siebie czy ...?

Czy ktoś zarzuca , komuś jakiejś niewiedzy i niskiego poziomu ?  ...i może na początek sprawdź kto wrzucił pierwszy jak to ująłeś szpanujący filmik.

 

kamilsabla ma piękny wózek i nikt nie ma co do tego chyba wątpliwości....ale...

Czy to jest takie jakieś  dziwne ,że chcę i nie tylko ja jakiegokolwiek potwierdzenia ,że przy fabrycznym K24 ,fabryczne ECU z 2.0 będzie lepsze niż z 2.4 ? ...a  nawet żeby  było na równym lub bardzo podobnym poziomie ....  (na razie nie ruszamy spalania :-))


Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:16, 17.09.2015

  • 0
                       

#33 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 06:01, 18.09.2015

Hej,
Koledzy, tak na wszelki wypadek przypomnę (jakby ktoś miał się zapomnieć) - ew. dyskusja tylko merytoryczna, bez żadnych osobistych 'wycieczek'...

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0

#34 kamilsabala

kamilsabala
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:warka
  • Silnik:k24
  • Wersja:type S :)
  • KM:3..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:18, 18.09.2015

 Bo zdrowe K24 spokojnie idzie 240

behahaha . jak by spokojnie szło 240 to bym nie zakładał kompresora 


  • 0

#35 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 06:22, 18.09.2015

Licznikowe ? Sam osobiście jechałem jescze przed reflash i kolektorem
  • 0
                       

#36 kamilsabala

kamilsabala
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:warka
  • Silnik:k24
  • Wersja:type S :)
  • KM:3..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:30, 18.09.2015

proszę mi nie w mawiać że spokojnie , bo ja przerabiałem k24 na ECU 2.0 ECU 2.4 jeden z pierwszych  na tym forum miałem reflash  i wiem jak to jedzie :)


  • 0

#37 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 06:41, 18.09.2015

No to pewnie źle patrzyłem na licznik .:-)
Będę miał chwile to znajdę test z tamtych lat gdzie dziennikarz bujnął ją do licznikowych 260 i narzekał ,że nie jest tak źle :-D
  • 0
                       

#38 kamilsabala

kamilsabala
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:warka
  • Silnik:k24
  • Wersja:type S :)
  • KM:3..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:50, 18.09.2015

Chyba z giewontu :p
  • 0

#39 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 11:36, 18.09.2015

https://m.youtube.co...h?v=CxTIZEwZTJE
moje k24 na kompie od k20 jakieś pytania ?

 

 

 

moje k24 na na kompie k24 kompletna seria łącznie z oponami. jakieś pytania?  dodatkowo wszystko u mnie na 6 biegu. u Ciebie na piątce (widać gdzie masz obrotomierz przez chwile).  spadłem z Giewontu...


  • 0

#40 kamilsabala

kamilsabala
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:warka
  • Silnik:k24
  • Wersja:type S :)
  • KM:3..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:09, 18.09.2015


 
 
moje k24 na na kompie k24 kompletna seria łącznie z oponami. jakieś pytania?  dodatkowo wszystko u mnie na 6 biegu. u Ciebie na piątce (widać gdzie masz obrotomierz przez chwile).  spadłem z Giewontu...


Faktycznie 240 bez problemu :D
  • 0

#41 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:50, 18.09.2015

Faktycznie 240 bez problemu :D


To jest 6-ka ..przypomnę :-) ..i nie ma 6000 tyś jeszcze ,a w serii wiadomo tam jest dopiero to co trzeba ;-)

Użytkownik Wlodar edytował ten post 18:55, 18.09.2015

  • 0
                       

#42 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 20:15, 18.09.2015

Również przypomnę, że to jest 6 bieg i normalne koła. bez reflesha, bez CAI, bez przelotu. z dwoma osobami na pokładzie, ponad połową zbiornika, i w mniejszej temperaturze zewnętrznej - wymieniam, bo to wszystko ma już znaczenie przy tej prędkości. na piątym biegu też bym go rozbujał BEZ PROBLEMU do pełnych 240 i 7k z hakiem na obrotomierzu. tak więc Twój film mający nam udowodnić, że to rzeczywiście ma sens niczego nam nie pokazał - bo seria robi dokładnie to samo...


  • 0

#43 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:49, 18.09.2015

Chyba z giewontu :p

obiecany test

http://www.autokrata...d-24-type-s_a54

.Widać ,że redaktor nie próbował jakoś specjalnie na korzyść accorda naciągać  faktów ..bo pisze nie do końca zadowolony,że ...."wynik nie taki zły" :lol:...qtwa ..to jaki byłby dobry 280km/h ? :k

...a co do giewontu .Jaką mamy pewność ,że twoje nagranie nie jest z giewontu ? :-)

Na razie nie ma żadnych przesłanek ,ze opłaca się włożyć takie ECU .choćby linka ,że gdzie ktoś w świecie tak zrobił i ma jakieś dane ...choćby nagrania elastyczności ale podstawa to najlepiej krzywa momentu i mocy

 

a tu znowu jakieś przypominki o 260km/h (oczywiście i zapewne licznikowe ale zawsze)

http://autokult.pl/1...z-drugiej-reki

 

Oczywiście też nie twierdzę ,że to jest jakiś łatwy wynik do osiągnięcia


Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:30, 18.09.2015

  • 0
                       

#44 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:16, 19.09.2015

Ja również nie dostrzegam problemu w rozpędzeniu K24 do LICZNIKOWYCH 240km/h.

Co do ECU to prawdę mówiąc nawet jeśli na ECU z 2.0 jechało by to troszkę lepiej to wątpię aby taki zestaw jechał lepiej niż ECU z 2.4 + reflash.


  • 0

#45 Remi

Remi
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:16, 04.10.2015

zapytam z ciekawosci w jaki niby sposob komp od k20 obsluguje vtc i vtec na zaworach wydechowych kotrego nie ma w k20 ? jezdzic jezdzi bo zlozylem takiego CRV  ale zeby szal robilo to raczej slabo...


  • 0
Małopolski Klub Honda





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, zmiana ecu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq