XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#571
Napisano 09:41, 26.06.2013
Jak sprzęgło z 8gena nie da rady to wrzucam 155 na przód i będę palił laka non stop
Ostatnio miałem okazję objechanym być przez A4 2,7 Biturbo zrobionym na 500kunia i ponad 600Nm i tam sprzęgło daja radę.
Nie wiem czy to leniwość inżynierów Hondy czy celowy zabieg.
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#572
Napisano 12:51, 26.06.2013
WRC rozumiem Cie ale to chyba trzeba by non stop jezdzic na pelnym bucie aby slizgalo i zajechalo tarcze. Ruszajac z miejsca tez chwile sprzeglo sie slizga nie a jakos tarcza nie pada odrazu.
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#573
Napisano 14:03, 26.06.2013
Przeciez sprzeglo nie jest Hondy a niemieckiego LUKa ktory jest w wielu innych autach i tam jakos daje rade nawet z wiekszym momentem.
Tak prawda ale nie całkiem. LUKa jest docisk-sama tarcza jest Valeo.
„Jeśli Amerykanie kiedykolwiek pozwolą prywatnym bankom kontrolować emisję ich pieniędzy ... to banki i korporacje, które wyrosną dookoła nich, pozbawią ludzi całego majątku do czasu, aż ich dzieci obudzą się bezdomnymi na kontynencie, który zdobyli ich ojcowie” -- Thomas Jefferson /Letter to the Secretary (1802r.)
#574
Napisano 14:26, 26.06.2013
#575
Napisano 17:21, 26.06.2013
Napewno ktos Sachsa zakladal bo w intercars bylo 9szt a jest 0
EDIT: Pojawila sie tarcza sprzegla do ICTDI firmy NNK... Koszt 156zl. Ciekawe co to za wyrob, jakby bylo mniej roboty u nas ze sprzeglem to mozna by ew. wymienic sama tarcze.
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#576
Napisano 19:07, 26.06.2013
EDIT: Pojawila sie tarcza sprzegla do ICTDI firmy NNK... Koszt 156zl. Ciekawe co to za wyrob, jakby bylo mniej roboty u nas ze sprzeglem to mozna by ew. wymienic sama tarcze.
Ja na pewno założe każdą inną tarczę niż Valeo...a czeka mnie wymiana dwumasy to przy okazji wyp..szę to stare-nowe valeo.
ps Zaraz po zakupie kompletu pomyślałem, że jak tak kiepsko wygląda tarcza (nie wiedziałem jeszcze że to valeo, a akurat kupowałem wcześniej Aisin do avensis wiec miałem porównanie...). to już wiem dlaczego tak szybko pada ten zespół...
„Jeśli Amerykanie kiedykolwiek pozwolą prywatnym bankom kontrolować emisję ich pieniędzy ... to banki i korporacje, które wyrosną dookoła nich, pozbawią ludzi całego majątku do czasu, aż ich dzieci obudzą się bezdomnymi na kontynencie, który zdobyli ich ojcowie” -- Thomas Jefferson /Letter to the Secretary (1802r.)
#577
Napisano 20:21, 26.06.2013
Zobacz na sklep.intercars.com.pl w zakladce Elementy sprzegla jest ta tarcza i sa fotki. Wyglada porzadnie.
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#578
Napisano 20:07, 01.07.2013
No wlasnie skoro bedziesz robil dwumase to i tak wszytko trzeba od nowa rozbierac wiec mozesz podlozyc ta tarcze 150zl nie pieniadze przy paru tys za 2mase. Nic nie stracisz a bedziesz mial i zarazem my porowanie. Valeo to takie dziadostwo troche, napewno nie do Accorda z taka masa i momentem..
Zobacz na sklep.intercars.com.pl w zakladce Elementy sprzegla jest ta tarcza i sa fotki. Wyglada porzadnie.
Dzięki za info.
Tak zrobię.
Fotki po zakupie- a tak szybko działam.
Oczywiście Valeo to stare- ma 7mm grubości (nowy zestaw LUKa ma 9mm a ten NKK ma 8.8mm) ale w porównaniu nawet do nowego zestawu LUKa, którego tarcza Valeo składa się z kruchych i duzych farfocli to tarcza NKK jawi się solidnie, może nie jak Aisin ale OK.
Załączone pliki
„Jeśli Amerykanie kiedykolwiek pozwolą prywatnym bankom kontrolować emisję ich pieniędzy ... to banki i korporacje, które wyrosną dookoła nich, pozbawią ludzi całego majątku do czasu, aż ich dzieci obudzą się bezdomnymi na kontynencie, który zdobyli ich ojcowie” -- Thomas Jefferson /Letter to the Secretary (1802r.)
#579
Napisano 20:17, 01.07.2013
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#580
Napisano 22:06, 01.07.2013
Novy na pierwszej fotce nnk to ta ze srebrnym srodkiem?
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#581
Napisano 06:51, 02.07.2013
Tak, Valeo to jest wyjęta z mojego-zajechana, zeszklona.Novy na pierwszej fotce nnk to ta ze srebrnym srodkiem?
edit: przejechane ze 2tyś. z nowym kpl.sprzęgło-docisk i na pewno teraz przy przyspieszaniu odczuwam spowolnienie reakcji, tak jakby się "namyślał" chwilę zanim zacznie przyspieszać. Wcześniej od razu po depnięciu pedału dawał do przodu, teraz podobnie jak w benzynie Avensis z małym silnikiem 1.6, przyspiesza narastająco a nie "z kopyta" jak było.
Może faktycznie ten zestaw różnie jest zgrany (nie-dobrany) u nas i dlatego, a może te nowe kpl. inaczej , a może w serwisie inaczej teraz to zgrali-fakt, że depnę teraz a auto "zaczyna" przyspieszanie a nie wyrywa jak kiedyś.
„Jeśli Amerykanie kiedykolwiek pozwolą prywatnym bankom kontrolować emisję ich pieniędzy ... to banki i korporacje, które wyrosną dookoła nich, pozbawią ludzi całego majątku do czasu, aż ich dzieci obudzą się bezdomnymi na kontynencie, który zdobyli ich ojcowie” -- Thomas Jefferson /Letter to the Secretary (1802r.)
#582
Napisano 11:36, 03.08.2013
CG motorsport 8 lopatkowe sprzegielko do aut z moce wieksza do 40%
Tuned by Cinsoft
#583
Napisano 12:07, 03.08.2013
#584
Napisano 16:43, 03.08.2013
Tak, Valeo to jest wyjęta z mojego-zajechana, zeszklona.Novy na pierwszej fotce nnk to ta ze srebrnym srodkiem?
edit: przejechane ze 2tyś. z nowym kpl.sprzęgło-docisk i na pewno teraz przy przyspieszaniu odczuwam spowolnienie reakcji, tak jakby się "namyślał" chwilę zanim zacznie przyspieszać. Wcześniej od razu po depnięciu pedału dawał do przodu, teraz podobnie jak w benzynie Avensis z małym silnikiem 1.6, przyspiesza narastająco a nie "z kopyta" jak było.
Może faktycznie ten zestaw różnie jest zgrany (nie-dobrany) u nas i dlatego, a może te nowe kpl. inaczej , a może w serwisie inaczej teraz to zgrali-fakt, że depnę teraz a auto "zaczyna" przyspieszanie a nie wyrywa jak kiedyś.
Wg. mnie opoznienie nie ma nic wspolnego ze sprzeglem. U mnie tez to wystepuje i bardzo mnie irytuje choc sprzeglo mam nie ruszane (110tys.) To opoznienie w reakcji na gaz bylo poruszane na forum i nie wiadomo skad to jest i co jest tego przyczyna. Klopot pojawia sie kiedy np. w ruchu miejskim jedziemy i sa takie sytuacje ze trzeba depnac i odjechac natychmiast, a tu jest 2 sekundy ciszy i nagle uderzenie mocy. Tylko ze czasem te 2 sekundy moga ratowac..
Btw, u mnie sprzeglo zaczelo sie znowu trzymac i nie slizga nawet na pelnym bucie..
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#585
Napisano 03:06, 05.08.2013
Zaczyna brać przy samej podłodze. Kilkukrotne naciśniecie pedału pomaga na chwilę i sprzęgło zaczyna brać wyżej,a na następnym skrzyżowaniu znów przy samej podłodze.
Zdarza się czasami że za pierwszym wciśnięciem nie mam sprzęgła wogóle, pedał w podłodze a biegu nie da rady zapiąc.
Przy moim przebiegu (284kkm) raczej nie powinienem się dziwić że sprzęgło się skończyło. Z drugiej strony to przebieg w 80% autostradowy więc sprzęgło się nie przemęczało na trasie...
Dwumas jest raczej ok bo nie mam objawów z jego strony, gdyby tarcza już była zużyta to pompowanie pedałe m chyba by nie pomagało?
Poziom płynu hamulcowego w normie. Może to docisk lub zapowietrzony układ?
Jakieś sugestie?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych