Skocz do zawartości


RODO w HAKP

VII

Ślizgające sprzęgło 2,2 i-ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
861 odpowiedzi w tym temacie

#571 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:41, 26.06.2013

ze względu na okres wakacyjny nie mogę sobie pozwolić na stanie auta w warsztatach, ale wrzesień to realny termin kiedy do mnie wpadnie owe sprzęgło z Type-S 8gen. Szczególnie, że zapodam także FMIC + ponowne strojenie
Jak sprzęgło z 8gena nie da rady to wrzucam 155 na przód i będę palił laka non stop :D

Ostatnio miałem okazję objechanym być przez A4 2,7 Biturbo zrobionym na 500kunia i ponad 600Nm i tam sprzęgło daja radę.
Nie wiem czy to leniwość inżynierów Hondy czy celowy zabieg.
  • 0

#572 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:51, 26.06.2013

Przeciez sprzeglo nie jest Hondy a niemieckiego LUKa ktory jest w wielu innych autach i tam jakos daje rade nawet z wiekszym momentem. U nas nie moga/nie chca sobie dac z tym rady od 10 lat, nawet nowy silnik ma ten sam problem. Toyota ma 177km i chyba 380nm i tam nie slizga sprzeglo po 60tys km., TDI to samo.

WRC rozumiem Cie ale to chyba trzeba by non stop jezdzic na pelnym bucie aby slizgalo i zajechalo tarcze. Ruszajac z miejsca tez chwile sprzeglo sie slizga nie a jakos tarcza nie pada odrazu.
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#573 novi

novi
  • Forumowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:03, 26.06.2013

Przeciez sprzeglo nie jest Hondy a niemieckiego LUKa ktory jest w wielu innych autach i tam jakos daje rade nawet z wiekszym momentem.


Tak prawda ale nie całkiem. LUKa jest docisk-sama tarcza jest Valeo.
  • 0

„Jeśli Amerykanie kiedykolwiek pozwolą prywatnym bankom kontrolować emisję ich pieniędzy ... to banki i korporacje, które wyrosną dookoła nich, pozbawią ludzi całego majątku do czasu, aż ich dzieci obudzą się bezdomnymi na kontynencie, który zdobyli ich ojcowie” -- Thomas Jefferson /Letter to the Secretary (1802r.)


#574 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:26, 26.06.2013

A czy zestaw Sachs już ktoś zakładał?
  • 0

#575 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:21, 26.06.2013

Novy no wlasnie kiedys mowilem o tym. Mysle ze te tarcze valeo sa marnej jakosci i w polaczeniu z moze za slabym dociskiem szybko zaczynaja slizgac.
Napewno ktos Sachsa zakladal bo w intercars bylo 9szt a jest 0 :)

EDIT: Pojawila sie tarcza sprzegla do ICTDI firmy NNK... Koszt 156zl. Ciekawe co to za wyrob, jakby bylo mniej roboty u nas ze sprzeglem to mozna by ew. wymienic sama tarcze.
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#576 novi

novi
  • Forumowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:07, 26.06.2013

EDIT: Pojawila sie tarcza sprzegla do ICTDI firmy NNK... Koszt 156zl. Ciekawe co to za wyrob, jakby bylo mniej roboty u nas ze sprzeglem to mozna by ew. wymienic sama tarcze.


Ja na pewno założe każdą inną tarczę niż Valeo...a czeka mnie wymiana dwumasy to przy okazji wyp..szę to stare-nowe valeo.
ps Zaraz po zakupie kompletu pomyślałem, że jak tak kiepsko wygląda tarcza (nie wiedziałem jeszcze że to valeo, a akurat kupowałem wcześniej Aisin do avensis wiec miałem porównanie...). to już wiem dlaczego tak szybko pada ten zespół...
  • 0

„Jeśli Amerykanie kiedykolwiek pozwolą prywatnym bankom kontrolować emisję ich pieniędzy ... to banki i korporacje, które wyrosną dookoła nich, pozbawią ludzi całego majątku do czasu, aż ich dzieci obudzą się bezdomnymi na kontynencie, który zdobyli ich ojcowie” -- Thomas Jefferson /Letter to the Secretary (1802r.)


#577 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:21, 26.06.2013

No wlasnie skoro bedziesz robil dwumase to i tak wszytko trzeba od nowa rozbierac wiec mozesz podlozyc ta tarcze 150zl nie pieniadze przy paru tys za 2mase. Nic nie stracisz a bedziesz mial i zarazem my porowanie. Valeo to takie dziadostwo troche, napewno nie do Accorda z taka masa i momentem..

Zobacz na sklep.intercars.com.pl w zakladce Elementy sprzegla jest ta tarcza i sa fotki. Wyglada porzadnie.
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#578 novi

novi
  • Forumowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:07, 01.07.2013

No wlasnie skoro bedziesz robil dwumase to i tak wszytko trzeba od nowa rozbierac wiec mozesz podlozyc ta tarcze 150zl nie pieniadze przy paru tys za 2mase. Nic nie stracisz a bedziesz mial i zarazem my porowanie. Valeo to takie dziadostwo troche, napewno nie do Accorda z taka masa i momentem..

Zobacz na sklep.intercars.com.pl w zakladce Elementy sprzegla jest ta tarcza i sa fotki. Wyglada porzadnie.


Dzięki za info.
Tak zrobię.
Fotki po zakupie- a tak szybko działam.

Oczywiście Valeo to stare- ma 7mm grubości (nowy zestaw LUKa ma 9mm a ten NKK ma 8.8mm) ale w porównaniu nawet do nowego zestawu LUKa, którego tarcza Valeo składa się z kruchych i duzych farfocli to tarcza NKK jawi się solidnie, może nie jak Aisin ale OK.

Załączone pliki


  • 0

„Jeśli Amerykanie kiedykolwiek pozwolą prywatnym bankom kontrolować emisję ich pieniędzy ... to banki i korporacje, które wyrosną dookoła nich, pozbawią ludzi całego majątku do czasu, aż ich dzieci obudzą się bezdomnymi na kontynencie, który zdobyli ich ojcowie” -- Thomas Jefferson /Letter to the Secretary (1802r.)


#579 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:17, 01.07.2013

Montowal juz ktos tego sachs-a? Zostal jeden w IC wiec powoli schodza. pozdr
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#580 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:06, 01.07.2013

Ostatnio nie bylo ani luka ani sachsa wiec towar schodzi jak swieze buleczki :P Ciekawe czy w komplecie Sachs tarcza jest tez Sachs czy jakis szrot jak w LUKu...
Novy na pierwszej fotce nnk to ta ze srebrnym srodkiem?
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#581 novi

novi
  • Forumowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:51, 02.07.2013

Novy na pierwszej fotce nnk to ta ze srebrnym srodkiem?

Tak, Valeo to jest wyjęta z mojego-zajechana, zeszklona.

edit: przejechane ze 2tyś. z nowym kpl.sprzęgło-docisk i na pewno teraz przy przyspieszaniu odczuwam spowolnienie reakcji, tak jakby się "namyślał" chwilę zanim zacznie przyspieszać. Wcześniej od razu po depnięciu pedału dawał do przodu, teraz podobnie jak w benzynie Avensis z małym silnikiem 1.6, przyspiesza narastająco a nie "z kopyta" jak było.
Może faktycznie ten zestaw różnie jest zgrany (nie-dobrany) u nas i dlatego, a może te nowe kpl. inaczej , a może w serwisie inaczej teraz to zgrali-fakt, że depnę teraz a auto "zaczyna" przyspieszanie a nie wyrywa jak kiedyś.
  • 0

„Jeśli Amerykanie kiedykolwiek pozwolą prywatnym bankom kontrolować emisję ich pieniędzy ... to banki i korporacje, które wyrosną dookoła nich, pozbawią ludzi całego majątku do czasu, aż ich dzieci obudzą się bezdomnymi na kontynencie, który zdobyli ich ojcowie” -- Thomas Jefferson /Letter to the Secretary (1802r.)


#582 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:36, 03.08.2013

nie moje, ale wyglada profi i gosc mowi ze sie dobrze jezdzi bez szarpniec czy innych nie dogodnien :ok
CG motorsport 8 lopatkowe sprzegielko do aut z moce wieksza do 40%
Dołączona grafika
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#583 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:07, 03.08.2013

fajne sprzęgiełko :-D tez by mi sie takie przydało :-P
  • 0

#584 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:43, 03.08.2013

Novy na pierwszej fotce nnk to ta ze srebrnym srodkiem?

Tak, Valeo to jest wyjęta z mojego-zajechana, zeszklona.

edit: przejechane ze 2tyś. z nowym kpl.sprzęgło-docisk i na pewno teraz przy przyspieszaniu odczuwam spowolnienie reakcji, tak jakby się "namyślał" chwilę zanim zacznie przyspieszać. Wcześniej od razu po depnięciu pedału dawał do przodu, teraz podobnie jak w benzynie Avensis z małym silnikiem 1.6, przyspiesza narastająco a nie "z kopyta" jak było.
Może faktycznie ten zestaw różnie jest zgrany (nie-dobrany) u nas i dlatego, a może te nowe kpl. inaczej , a może w serwisie inaczej teraz to zgrali-fakt, że depnę teraz a auto "zaczyna" przyspieszanie a nie wyrywa jak kiedyś.


Wg. mnie opoznienie nie ma nic wspolnego ze sprzeglem. U mnie tez to wystepuje i bardzo mnie irytuje choc sprzeglo mam nie ruszane (110tys.) To opoznienie w reakcji na gaz bylo poruszane na forum i nie wiadomo skad to jest i co jest tego przyczyna. Klopot pojawia sie kiedy np. w ruchu miejskim jedziemy i sa takie sytuacje ze trzeba depnac i odjechac natychmiast, a tu jest 2 sekundy ciszy i nagle uderzenie mocy. Tylko ze czasem te 2 sekundy moga ratowac..

Btw, u mnie sprzeglo zaczelo sie znowu trzymac i nie slizga nawet na pelnym bucie..
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#585 Czuper

Czuper
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Ipswich
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 03:06, 05.08.2013

Mam nieco nietypowy problem ze sprzęgłem
Zaczyna brać przy samej podłodze. Kilkukrotne naciśniecie pedału pomaga na chwilę i sprzęgło zaczyna brać wyżej,a na następnym skrzyżowaniu znów przy samej podłodze.
Zdarza się czasami że za pierwszym wciśnięciem nie mam sprzęgła wogóle, pedał w podłodze a biegu nie da rady zapiąc.
Przy moim przebiegu (284kkm) raczej nie powinienem się dziwić że sprzęgło się skończyło. Z drugiej strony to przebieg w 80% autostradowy więc sprzęgło się nie przemęczało na trasie...
Dwumas jest raczej ok bo nie mam objawów z jego strony, gdyby tarcza już była zużyta to pompowanie pedałe m chyba by nie pomagało?
Poziom płynu hamulcowego w normie. Może to docisk lub zapowietrzony układ?
Jakieś sugestie?
  • 0
Marek





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq