Skocz do zawartości


RODO w HAKP

VII

Ślizgające sprzęgło 2,2 i-ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
861 odpowiedzi w tym temacie

#601 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 12:09, 08.09.2013

No właśnie fatalnie, że Valeo wyślizguje się na gładkie lustro, inne tarcze tak się nie zużywają :-/

Może tarcza NKK wreszcie rozwiąże problem, szkoda, że kompletów dla I-CTDi nie robi FCC Japan ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#602 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1,400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:23, 08.09.2013

Tak czytam te rozważania to nie wiem czy nie dac tarczy do nabicia dobra okładziną. pozdr
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#603 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:05, 09.09.2013

Tylko kto sie podejmie wymiany okladziny, co wiecej nie ma zadnej gwarancji ze to pomoze na dluzszy czas a roboty na caly dzien. Z tego co pamietam Ty masz juz chyba cos kolo 180tys km wiec sam docisk tez moze byc juz slabszy.
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#604 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1,400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:33, 09.09.2013

Docisk dam nowy, podejmie sie tego podejrzewam kazdy warsztat, w Kozuchowie (lubuskie) byla kiedys fabryka sprzegiel (a moze i dalej jest) i sa kolesie co od lat to robia, robiem u nich regeneracje w wehikulach roznych. pozdr
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#605 Strambul

Strambul
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:07, 11.09.2013

Trzeba kupić nowy zestaw i oddać na wzmocnienie.
Innej metody nie ma.
  • 0

#606 Rolek

Rolek
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:poliftowe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:27, 11.09.2013

Ja dzisiaj oddałem auto na wymiane ślizgającego się sprzęgła a okazuje się że luzy na dwumasie. Droga impreza :/


  • 0
"żeby sztywna była furka musi w furce być rozpórka"

#607 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1,477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:53, 11.09.2013

Ja dzisiaj oddałem auto na wymiane ślizgającego się sprzęgła a okazuje się że luzy na dwumasie. Droga impreza :/

o kuzwa :shock: dobrze chyba sie to tluklo
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#608 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:17, 12.09.2013

Trzeba kupić nowy zestaw i oddać na wzmocnienie.
Innej metody nie ma.


Nikt sie tego nie podejmie, bylo omawiane i nawet jakis znany gosc od sprzegiel kiedy zobaczyl nasze cudo to sie poddal..

Rolek i nie bylo zadnych objawow takiego luzu? Nie odp, na moje pytanie jakiej firmy jest tarcza w komplecie ktory kupiles.
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#609 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1,477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:46, 12.09.2013

nie wiem po ile jest w PL jest zestaw sprzegla,ale po co kombinowac z oem i wzmacniac czy cos tam jeszcze jak sa gotowe wzmacniane zestawy, fakt ze pewni drozsze i nei na miejscu bo w UK, ale cos takiego jest, juz nei raz o tym pisalem, duzo ludzi na tym jezdzi w civicach,crv i acco i spokojnie wytrzymuje wieksze moce ;-)
Dołączona grafika

[ Dodano: 2013-09-12, 11:55 ]
od wyboru do koloru ;-)
kevlar
Dołączona grafika


za spiekow 6-cio lopatkowe, ciezko sie tym jezdzi po miesci podobno bo dziala na zasadzie on-off brak czegos takiego jak polsprzeglo ;-)
Dołączona grafika

i jak by ktos chcial zamiast DMF jest SMF
Dołączona grafika

jak u mnie zacznie sie slizgac, to napewno wpadnie jakis zestaw ;-)
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#610 pxx1

pxx1
  • Forumowicz
  • 189 postów
  • Skąd:Siemiatycze
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:192
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cn1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:39, 12.09.2013

Brodziu, jestem tego samego zdania co Ty. Na forum civica jest cały temat o sprzęgłach i ludzie tam jeżdzą na taki jak wyżej zestawach, także na jednomasie, i nic sie niedzieje, więc nie ma sensu kombinować z orginalnym zestawem. Według mnie rozwiązania są dwa:
1) jeden z zestawów pokazanych przez Brodzia,
2) przerobione sprzęgło od Type-s VIII gen i-dtec.
  • 0

#611 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1,477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:25, 12.09.2013

tylko przerobienie zesatwu z 8gen to rzezba i moze sie okazac ze kosztuje jeszcze wiecej niz zesatw od CG motorsport, a przy tym kto ci da na to gwarancje jak cos przerobisz a po paru miesiacch sprzeglo szlag trafi,a tu rok gwarancji jest wiec jak cos sprawa jest prosta ;-), ludzi co na SMF jezdza mowia ze nei odczuli jakis drastycznych zmian, ze bardzij silnik sie trzesie czy cos, ale wolalbym spotkac kogos kto to ma i sam sprawdzic, jak bede mial kupowac to postaram sie kogos ustrzelic co jezdzi na taki zestawie i samemu przetestowac ;-)
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#612 pxx1

pxx1
  • Forumowicz
  • 189 postów
  • Skąd:Siemiatycze
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:192
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cn1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:56, 12.09.2013

Przeróbka polaga jedynie na stoczeniu docisku, ale fakt gwarancje się juz traci. Brodziu znasz ceny tych zestawów? Ten kevlarowy jest chyba do dwumasy bo tarcza nie ma sprężyn. Pozostałe, ze sprężynami na tarczy to juz do sztywnego koła.
  • 0

#613 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1,477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:07, 12.09.2013

mozesz sobei skompletowac zestaw jaki chcesz ten kevlaorwy niema sprezyn bo jest cala tarcza, te inne sa lopatkowe wiec zeby zminimalizowac drgania maja sprezyny, co do cen to wszytski jest nastronie ;-)
http://www.clutch-sp...fo-which-clutch
ale ten zestaw ktory ja bym chcial jak cos czyli ten dual-friction kosztuje £318 ( tarcza i docisk)
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#614 Rolek

Rolek
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:poliftowe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:20, 12.09.2013

o kuzwa dobrze chyba sie to tluklo

wogole nie tłukło o dziwo. Luz jest na płaszczyźnie ale normalnie w strony w ktore kręci sie dwumas to minimalny luz - prawie jak na nowym.
Tak czy siak to je wymieniłem.

Rolek i nie bylo zadnych objawow takiego luzu? Nie odp, na moje pytanie jakiej firmy jest tarcza w komplecie ktory kupiles.

Luzów nie czuć w budzie było - nie telepało silnikem itp.
Kupiłem zestaw sachs - opakowanie sachsz a w kartonie LUK wytłoczony i nadruk z drukarki sachs :/

Różnica w okładzinach między nowym a starym lukiem 2mm nowy ma 1cm a zużyty 8mm
  • 0
"żeby sztywna była furka musi w furce być rozpórka"

#615 lanos1781

lanos1781
  • Forumowicz
  • 134 postów
  • Skąd:CW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:47, 12.09.2013

mozesz sobei skompletowac zestaw jaki chcesz ten kevlaorwy niema sprezyn bo jest cala tarcza, te inne sa lopatkowe wiec zeby zminimalizowac drgania maja sprezyny, co do cen to wszytski jest nastronie ;-)
http://www.clutch-sp...fo-which-clutch
ale ten zestaw ktory ja bym chcial jak cos czyli ten dual-friction kosztuje £318 ( tarcza i docisk)


Troszke pogrzebalem na tej stronie i chyba strona ma bledy (bo chyba sprzeglo w crv,acco i civicu sa takie same).
Bo do acco i crv wogole tam nie wystepuja na tej stronie do wersji 2.2 diesel.
Do civica sa i owszem.
PS. Pytanie ogolne,moglby ktos tak w opisac miej wiecej o co chodzi w kazdej specyfikacji dantego typu sprzegla?
Oraz 2pyt. ile kosztuje sprzeglo od tego type-r,ktore trzeba stoczyc?
Bo tak jak patrze na strone podana z UK,to do tarczy i docisku trzeba jeszcze u nich kupic lozysko oporowe,bo chyba w komplecie nie daja?
Pyt. bo mam crv,ktory jest ok 200kg ciezszy niz acco, chip by mu sie przypadl-jednak wizja wymiany sprzegla mnie blokuje przed tym krokiem.A wzmocnione sprzeglo,daje nadzieje,ze bedzie po chipie ok.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq