Skocz do zawartości


RODO w HAKP

VII

Ślizgające sprzęgło 2,2 i-ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
861 odpowiedzi w tym temacie

#586 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1,477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:55, 05.08.2013

Poziom płynu hamulcowego w normie

nei chodzi o ten poziom, tylko o poziom plynu w zbiorniczku sprzegla, taki mniejszy zbiorniczek mniej wiecej na srodku sciany grodziowej, ale objaw wyglada na typowo zapowietrzony uklad, ja bym zaczal od odpowietrzenia i ewentualnie przy okazji wymiana plynu ;-)
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#587 Czuper

Czuper
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Ipswich
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:21, 05.08.2013

Poziom płynu hamulcowego w normie

nei chodzi o ten poziom, tylko o poziom plynu w zbiorniczku sprzegla, taki mniejszy zbiorniczek mniej wiecej na srodku sciany grodziowej,


Wybacz, źle to wyraziłem, poziom sprawdzałem we właściwym zbiorniczku, a że to też DOT 4 to napisałem że poziom płynu hamulcowego...
Dzięki Brodziu, szfagier (kowal) też mi doradził telefonicznie odpowietrzenie sprzęgła.
To teraz jeszcze trzeba znaleźć w google gdzie to sie odpowietrza, na forum znalzłem jedynie tematy dotyczące VI.
  • 0
Marek

#588 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1,477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:56, 06.08.2013

odpowietrznik jest jak popatrzysz do komory to tak jak by po drugiej stronie rozrusznika, nei wiem cvzy sie jasno wyrazilem :-P, jak by nie bylo mniej wiecej na srodku przy laczeniu skrzyni i silinka :ok
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#589 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:42, 12.08.2013

Dzięki Brodziu, szfagier (kowal) też mi doradził telefonicznie odpowietrzenie sprzęgła.


Jeszcze warto poszukać wycieków przy pompie sprzęgła i przewodach idących do wysprzęglika na skrzyni ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#590 Rolek

Rolek
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:poliftowe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:09, 05.09.2013

Ile może kosztować robocizna u mechanika - wymiana sprzęgła w ICTDI 2006r.
Jeden mechanior u którego zawsze naprawiałem auto zawołał 600zł troche dużo mi się wydaje.

Drugie pytanie:
Czy trzeba odkręcać sanki?
  • 0
"żeby sztywna była furka musi w furce być rozpórka"

#591 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:30, 05.09.2013

600 to przesada, 300zl max tyle mnie powiedzial mechanik. Z tego co wiem to niestety trzeba odkrecac. Roboty jest na caly dzien.
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#592 Rolek

Rolek
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:poliftowe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:09, 06.09.2013

Ellipsis, dzieki za info.
Ciekawostka - przyszło do mnie sprzęgło z dociskiem i co ciekawe - opakowanie sachs a zestaw wybite ma luk na docisku i sprzęgle więc to to samo co luka kupić.
  • 0
"żeby sztywna była furka musi w furce być rozpórka"

#593 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:40, 06.09.2013

Rolek rozumiem że zamawiałeś Sachs 3000954285-2143 i przyszedł LUK? Czyli kolejna pakownia i jeden wniosek, posiadacze i-CTDi skazani są na bubel a nie sprzęgło.
  • 0

#594 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1,400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:46, 06.09.2013

No to mamy jeden zestaw jak za czasow PF126p ;-)
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#595 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2,652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:24, 06.09.2013

gdzieś na forum pisali, że jest jakieś sprzęgło poprawione o symbolu 22105-pge-325, a oryginał ma symbol 22105-pge-305, wiec czemu piszecie że jeden typ sprzęgła tylko jest?
  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#596 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1,400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:31, 06.09.2013

Na innym pisali ze yeti istnieje, kazdy to wie a nikt go nie widzial, a sama rozmowa jest o zamienniku, pozdr
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#597 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:39, 06.09.2013

Tarcza Valeo wygląda jak jakiś ulep, NKK jest lepszej jakości to można jeszcze dołożyć te 150 zł żeby mieć spokój na dłużej ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#598 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:34, 07.09.2013

Rolek ale zamowiles Sachsa tego co jest np. w intercars? I co masz docisk LUK a tarcza Valeo jak w oryginalnym komplecie czy tarcza tez jest LUK?
Kolega Novi testuje obecnie tarcze NNK ciekawe jak dlugo bedzie w stanie wytrzymac. Ta 'oryginalna' tarcza valeo to wyglada jakby ja zrobili z jakies sieczki i posklejali...

Btw. jak to mozliwe ze pudelko sachs a produkt luk?
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#599 lanos1781

lanos1781
  • Forumowicz
  • 134 postów
  • Skąd:CW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:53, 07.09.2013

Rolek ale zamowiles Sachsa tego co jest np. w intercars? I co masz docisk LUK a tarcza Valeo jak w oryginalnym komplecie czy tarcza tez jest LUK?
Kolega Novi testuje obecnie tarcze NNK ciekawe jak dlugo bedzie w stanie wytrzymac. Ta 'oryginalna' tarcza valeo to wyglada jakby ja zrobili z jakies sieczki i posklejali...

Btw. jak to mozliwe ze pudelko sachs a produkt luk?


A NKK to gdzies w sieci mozna dostac,badz w hurtowni typu IC?
Bo osobiscie pierwsze slysze o takim producencie.
  • 0

#600 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:41, 08.09.2013

Taaa w intercars jest chyba za 130zl. Novi ja kupil i z tego co pisal to wykonanie oczywiscie na oko lepsze niz Valeo.. Moim zdaniem material tarcz valeo z naszych kompletow jest do bani, nie odporny na niskie temp, co wiecej moze szybko sie sciera i zaczyna slizgac. Novi pokazywal swoja tarcze to bylo lustro..
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq