Nie trzeba nic sprawdzać bo Honda już wszystko sprawdziła i jak trzeba to jest napisane w manualu ze trzeba na zapas wymienić.
Sprężynki są tylko mocno naciągane przy zakładaniu = montażu.
W czasie normalnej pracy hamulca nie.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 16:11, 02.03.2015
Nie trzeba nic sprawdzać bo Honda już wszystko sprawdziła i jak trzeba to jest napisane w manualu ze trzeba na zapas wymienić.
Sprężynki są tylko mocno naciągane przy zakładaniu = montażu.
W czasie normalnej pracy hamulca nie.
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
Napisano 16:15, 02.03.2015
Ok.. poddaje się .
Z moimi opiniami nie trzeba się zgadzać i chętnie zawsze poznam inne
stajnia:Honda Pilot 3,5 V6 AWD 2006; Honda Accord 2003 2,4 LPG ; Mitsubishi Pajero 1988 2,5TD po kilku modach ; MB C-klasa 270CDI
Napisano 16:50, 02.03.2015
no to bez zbednych dyskusji czy trzeba czy nie trzeba...to nie sa az tkie wielkie koszty a autem mam zamiar jeszcze troszke jezdzic wiec zestaw sprzeynek zamowiony....gdzie znajde jakiegos manuala zeby to wszystko ladnie poskladac?
Napisano 16:56, 02.03.2015
Hej
Manual czyli ESM (w skrócie) - jest to instrukcja serwisowa taka sama jaką mają w ASO i na podstawie której dokonują napraw (chyba, że znają już coś na pamięć)...
Jest w dziale dla Klubowiczów (po polsku dla wersji przed liftem, angielska dla wersji po lifcie, ale w tylnych hamulcach chyba nic się nie zmieniło), ew. w sieci też znajdziesz...
Pozdrawiam
Tomek
Napisano 19:57, 02.03.2015
tak tylko trzeba miec dostep do strefy klubowicza....a takowego nie posiadam...
Napisano 22:40, 02.03.2015
Tak jak napisałem, jeśli nie chcesz zostać Klubowiczem (do czego jednak namawiam), to w internecie też znajdziesz bez problemu do ściągnięcia...
Pozdrawiam
Tomek
Napisano 19:30, 04.03.2015
no wiec koledzy dotarly wszystkie czesci, klocki brembo, tarcze EBC, okladziny PAGID (tylko taki moglem dostac) i sprezynki-blaszki PAGID. W sobote czas to wszystko wymienic...czy potrzebuje jakiegos specjalnego klucza albo czegos w tym stylu
Napisano 19:33, 04.03.2015
...wszystko z innej parafi, no good.
jak czesci stare recznego hamulca beda OK to uzywaj starych oryginalnych, moje zdanie.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 19:35, 04.03.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
Napisano 19:58, 04.03.2015
dlaczego no good ? no nie wiem czy oryginalne czesci beda ok....na liczniku prawie 120 tys mil a z histori napraw zauwazylem ze tylko raz byly klocki wymieniane...wiec wydaje mi sie wymienie wszystko...
Napisano 21:07, 04.03.2015
Sprężynki do okładzin kosztują max 30 zł. Warto. Ja zakładałem tanie okładziny ABE to też nie wchodził tarczo bęben, trzeba było piłować okładzinę. Dodatkowo miały źle wykonane miejsca na sprężynki. Kolejne nacinanie kątówką. Pierwszą strone robiłem dosyć długo, druga leci już elegancko.
Napisano 15:47, 07.03.2015
mam nadzieje ze te co kupilem beda ok...w koncu nie bralem chyba tych najtanszych....
Napisano 13:20, 08.03.2015
wiec ogarnalem sie z ta wymiana w jakies niecale 2 godzinki....okladziny recznego zostaly oryginalne gdyz jak porownalem do nowych to sie okazalo ze w sumie roznia sie minialnie grubascia warstwy scierne a ze wszystko wygladalo bardzo ladnie to zostawilem jak bylo i tylko poszly nowe tarcze i klocki. Pozniej jak zgram fotki z telefonu to wrzuce kilka pokazowych jak wygladaja okladziny po prawie 120 tys mil.
Dzieki za pomoc.
Napisano 16:49, 08.03.2015
no kurde po jezdzie probnej okazalo sie ze hamulce trzymaja caly czas! no to rozbieranie....ogladanie prowadnic itd itd....ale wszystko gitara....no wiec czemu nie odbija klocek od tarczy jak wszystko niby dziala...po wnikliwym ogladnieciu starego i nowego klocka nagle jest!! okazalo sie ze stary klocek roznil sie bolcem a raczej brakiem bolca w miejscu gdzie stykal sie z tloczkiem....nowe klocki brembo mialy tam jakis wystajacy bolczyk...wiec w raczke dremelek i pilujemy...po spilowaniu i zalozeniu....wszystko smiga jak powinno! w zalaczeniu fotki...mialy byc ale sa za duze....a nie mam na razie czasu na kompresowanie...
Napisano 18:58, 08.03.2015
aha i jeszcze jedno pytanie....czy reczny sam sie jakos wyreguluje po czasie czy samemu trzeba cos podkrecic? bo jak na razie to lapie ale trzeba na sama gora zaciagnac...
Napisano 19:56, 08.03.2015
Nie pamiętam jak jest w Hondzie (dawno tam nie grzebałem), ale większość hamulców bębnowych posiada element zwany samoregulatorem. Bywa , że hamulce gdzie bęben jest tylko pomocniczym regulowany jest naciągiem linki.
Z moimi opiniami nie trzeba się zgadzać i chętnie zawsze poznam inne
stajnia:Honda Pilot 3,5 V6 AWD 2006; Honda Accord 2003 2,4 LPG ; Mitsubishi Pajero 1988 2,5TD po kilku modach ; MB C-klasa 270CDI
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych