Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Hamulce tylnej osi Accord Tourer 2006

VII hamulce tyl wymiana tarcz hamulcowych

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
63 odpowiedzi w tym temacie

#16 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 16:11, 02.03.2015

Nie trzeba nic sprawdzać bo Honda już wszystko sprawdziła i jak trzeba to jest napisane w manualu ze trzeba na zapas wymienić. :| :klnie:
 

Sprężynki są tylko mocno naciągane przy zakładaniu = montażu.
W czasie normalnej pracy hamulca nie.


  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#17 Jarod32

Jarod32
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:ZDR
  • Silnik:2,4
  • Wersja:ES
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:15, 02.03.2015

Ok.. poddaje się .


  • 0

Z moimi opiniami nie trzeba się zgadzać i chętnie zawsze poznam inne :D

stajnia:Honda Pilot 3,5 V6 AWD 2006; Honda Accord 2003 2,4 LPG ; Mitsubishi Pajero 1988 2,5TD po kilku modach ; MB C-klasa 270CDI 


#18 mushroom

mushroom
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Norwich
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:177
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:caravan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:50, 02.03.2015

no to bez zbednych dyskusji czy trzeba czy nie trzeba...to nie sa az tkie wielkie koszty a autem mam zamiar jeszcze troszke jezdzic wiec zestaw sprzeynek zamowiony....gdzie znajde jakiegos manuala zeby to wszystko ladnie poskladac?


  • 0
nigdy nie mow nigdy...

#19 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 16:56, 02.03.2015

Hej :-)

Manual czyli ESM (w skrócie) - jest to instrukcja serwisowa taka sama jaką mają w ASO i na podstawie której dokonują napraw (chyba, że znają już coś na pamięć)...

Jest w dziale dla Klubowiczów (po polsku dla wersji przed liftem, angielska dla wersji po lifcie, ale w tylnych hamulcach chyba nic się nie zmieniło), ew. w sieci też znajdziesz...

 

Pozdrawiam

Tomek


  • 0

#20 mushroom

mushroom
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Norwich
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:177
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:caravan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:57, 02.03.2015

tak tylko trzeba miec dostep do strefy klubowicza....a takowego nie posiadam...


  • 0
nigdy nie mow nigdy...

#21 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 22:40, 02.03.2015

Tak jak napisałem, jeśli nie chcesz zostać Klubowiczem (do czego jednak namawiam), to w internecie też znajdziesz bez problemu do ściągnięcia...

 

Pozdrawiam

Tomek


  • 0

#22 mushroom

mushroom
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Norwich
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:177
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:caravan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:30, 04.03.2015

no wiec koledzy dotarly wszystkie czesci, klocki brembo, tarcze EBC, okladziny PAGID (tylko taki moglem dostac) i sprezynki-blaszki PAGID. W sobote czas to wszystko wymienic...czy potrzebuje jakiegos specjalnego klucza albo czegos w tym stylu ??


  • 0
nigdy nie mow nigdy...

#23 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 19:33, 04.03.2015

...wszystko z innej parafi, no good.

 

jak czesci stare recznego hamulca beda OK to uzywaj starych oryginalnych, moje zdanie. :-)


Użytkownik Kardynal edytował ten post 19:35, 04.03.2015

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#24 mushroom

mushroom
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Norwich
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:177
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:caravan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:58, 04.03.2015

dlaczego  no good ??? no nie wiem czy oryginalne czesci beda ok....na liczniku prawie 120 tys mil a z histori napraw zauwazylem ze tylko raz byly klocki wymieniane...wiec wydaje mi sie wymienie wszystko...


  • 0
nigdy nie mow nigdy...

#25 premier

premier
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Wa - Wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:07, 04.03.2015

Sprężynki do okładzin kosztują max 30 zł. Warto. Ja zakładałem tanie okładziny ABE to też nie wchodził tarczo bęben, trzeba było piłować okładzinę. Dodatkowo miały źle wykonane miejsca na sprężynki. Kolejne nacinanie kątówką.  Pierwszą strone robiłem dosyć długo, druga leci już elegancko.


  • 0

#26 mushroom

mushroom
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Norwich
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:177
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:caravan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:47, 07.03.2015

mam nadzieje ze te co kupilem beda ok...w koncu nie bralem chyba tych najtanszych....


  • 0
nigdy nie mow nigdy...

#27 mushroom

mushroom
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Norwich
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:177
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:caravan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:20, 08.03.2015

wiec ogarnalem sie z ta wymiana w jakies niecale 2 godzinki....okladziny recznego zostaly oryginalne gdyz jak porownalem do nowych to sie okazalo ze w sumie roznia sie minialnie grubascia warstwy scierne a ze wszystko wygladalo bardzo ladnie to zostawilem jak bylo i tylko poszly nowe tarcze i klocki. Pozniej jak zgram fotki z telefonu to wrzuce kilka pokazowych jak wygladaja okladziny po prawie 120 tys mil.

Dzieki za pomoc.


  • 0
nigdy nie mow nigdy...

#28 mushroom

mushroom
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Norwich
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:177
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:caravan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:49, 08.03.2015

no kurde po jezdzie probnej okazalo sie ze hamulce trzymaja caly czas!!! no to rozbieranie....ogladanie prowadnic itd itd....ale wszystko gitara....no wiec czemu nie odbija klocek od tarczy jak wszystko niby dziala...po wnikliwym ogladnieciu starego i nowego klocka nagle jest!!!! okazalo sie ze stary klocek roznil sie bolcem a raczej brakiem bolca w miejscu gdzie stykal sie z tloczkiem....nowe klocki brembo mialy tam jakis wystajacy bolczyk...wiec w raczke dremelek i pilujemy...po spilowaniu i zalozeniu....wszystko smiga jak powinno!!! w zalaczeniu fotki...mialy byc ale sa za duze....a nie mam na razie czasu na kompresowanie...


  • 0
nigdy nie mow nigdy...

#29 mushroom

mushroom
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Norwich
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:177
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:caravan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:58, 08.03.2015

aha i jeszcze jedno pytanie....czy reczny sam sie jakos wyreguluje po czasie czy samemu trzeba cos podkrecic? bo jak na razie to lapie ale trzeba na sama gora zaciagnac...


  • 0
nigdy nie mow nigdy...

#30 Jarod32

Jarod32
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:ZDR
  • Silnik:2,4
  • Wersja:ES
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:56, 08.03.2015

Nie pamiętam jak jest w Hondzie (dawno tam nie grzebałem), ale większość hamulców bębnowych posiada element zwany samoregulatorem. Bywa , że hamulce gdzie bęben jest tylko pomocniczym regulowany jest naciągiem linki.


  • 0

Z moimi opiniami nie trzeba się zgadzać i chętnie zawsze poznam inne :D

stajnia:Honda Pilot 3,5 V6 AWD 2006; Honda Accord 2003 2,4 LPG ; Mitsubishi Pajero 1988 2,5TD po kilku modach ; MB C-klasa 270CDI 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, hamulce tyl, wymiana tarcz hamulcowych

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq