Panowie - czy obsługa Huntera przy wyważaniu z testem drogowym stosuje u Was pięcioramienny docisk do felgi (w miejsce śrub) zamiast docisku centralnego?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#301
Napisano 12:40, 29.07.2018
#302
Napisano 16:57, 29.07.2018
@pawlik118
Gdybyś mnie zapytał o to przed wizytą w warsztacie z Hunterem to bym się przyjrzał - teraz nie pamiętam.
Co do drgań - norma dla samochodów osobowych jest 90 Nm, u mnie w Hondzie było 25, 40, 60, 65. Jak były obie opony z 60 i 65 Nm (+jedna z nich nie była dobrze wyważona) to były drgania na kierownicy. Po założeniu 25 i 40 Nm na przód drgania zniknęły. Widocznie dla Hondy jest niższa norma .
#303
Napisano 20:38, 29.07.2018
Warto zwrócić uwagę na docisk. W mojej okolicy byłem na dwóch Hunterach - W pierwszym zakładzie (docisk centralny, elastyczny) drgania występowały. Pojechałem na drugiego huntera i po wyważeniu z dociskiem pięcioramiennym drgania niemalże nie wystepowały. Gość twierdził, że test drogowy z rolką wymagaj mocnego zamontowania koła do wyważarki, a można zrobić to tylko przez ten specjalny docisk.
Inna sprawa - gdybym nie przyłapał gościa na tym że duży kawał smaru wpadł do opony przy jej zakładaniu, to nawet najlepsze wyważanie nic by nie pomogło.
#304
Napisano 13:34, 16.08.2018
Zamówiłem nowy przegub firmy Driveshaftparts od gościa który nie zdążył wymienić przed sprzedażą auta. Mechanik rozebrał prawą półoś i okazało się, że mam wersję 34 zęby zamiast 32. Prawdopodobnie po "lepieniu" z wykorzystaniem dostępnych części, salon w którym zakupiłem wstawił ośkę od polifta. Nie wiem czy jest to w ogóle możliwe ? Mój rocznik 2005 a na szybkiego teraz u mechanika zamówiłem pasującą na papierze wersję do 2007.
#305
Napisano 20:40, 16.08.2018
masz rocznik 2005 ...a więc taki przejściowy .może już były takie jak w polifcie ?
#306
Napisano 21:58, 16.08.2018
japancars.ru - tam można sprawdzić.
Ja mam polifra w benzynie, a na gumach półosi są oznaczenia SEF (SEF-E11 chyba) - co sugeruje że są to ośki z diesla. Ośki są grube.
#307
Napisano 00:38, 17.08.2018
Powoli też mi ręcę opadają z wibrującą kierownicą.... czuje to też na fotelu i całej "budzie"
Koła wyważane, poprzekładane 3 kpl. felg/opon itd i nic.
Co najlepsze najczęściej dzieje się to gdy biorę samochód po "postoju" kilku godzinnym, między 80 a 120 na godzinę kierownica drży niezależnie czy gaz wciśnięty czy na "luzie" , Jest jakby takie głuche stukanie, jak by np jakiś "kamień" był w oponie, a tak jak napisałem dzieje się tak na wielu felgach i oponach....
Po zrobieniu 5/10 kilometrów, objawy jakby się zmniejszały, a czasami nawet i całkowicie zanikną. Ktoś ma jakiś pomysł ? przeguby? podpora półosi ?
Co ciekawe, im większe koło tym wibracje większe, między 19 a 17 calową felgą jest przepaść... na 17 chociaż mogę jakoś jeszcze jeździć.
Można w jakiś sposób sprawdzić przeguby po zdjęciu koła? czy trzeba wszystko robierać
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#308
Napisano 09:38, 17.08.2018
Nie chcę robić OT - ostatnio zniwelowełm luz na przekładni (śrubą regulacyjną) - wibracje niemal całkowicie zniknęły. W naszych Accordach na wibracje najprawdopodobniej wpływ ma wiele czynników (przeguby, luzy przekładni, tuleje gumowe, wyważenie kół itp).
#309
Napisano 09:47, 17.08.2018
Dzięki za informacje, już druga osoba piszę o tej śrubie na przekładni, dużo jest roboty? samemu bez kanału/podnośnika da się to zrobić?
Końcówki i drążki kierownicze też sprawdzane były dwa razy, zero luzów.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#310
Napisano 09:50, 17.08.2018
Powoli też mi ręcę opadają z wibrującą kierownicą.... czuje to też na fotelu i całej "budzie"
Koła wyważane, poprzekładane 3 kpl. felg/opon itd i nic.
Co najlepsze najczęściej dzieje się to gdy biorę samochód po "postoju" kilku godzinnym, między 80 a 120 na godzinę kierownica drży niezależnie czy gaz wciśnięty czy na "luzie" , Jest jakby takie głuche stukanie, jak by np jakiś "kamień" był w oponie, a tak jak napisałem dzieje się tak na wielu felgach i oponach....
Po zrobieniu 5/10 kilometrów, objawy jakby się zmniejszały, a czasami nawet i całkowicie zanikną. Ktoś ma jakiś pomysł ? przeguby? podpora półosi ?
Co ciekawe, im większe koło tym wibracje większe, między 19 a 17 calową felgą jest przepaść... na 17 chociaż mogę jakoś jeszcze jeździć.
Można w jakiś sposób sprawdzić przeguby po zdjęciu koła? czy trzeba wszystko robierać
Jak próbowałeś różnych felg, opon to zawsze zakładałeś i wyważałeś w tym samym warsztacie ?
#311
Napisano 10:21, 17.08.2018
Właśnie w różnych i nawet u dobrego znajomego w PL, oczywiście koła w DE tak wyważają że zawsze brakuję po 10/15 gram. Nie wiem jak mają te maszyny ustawione że to pokazuje 0.0
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#312
Napisano 11:44, 17.08.2018
Na nowym prawym przegubie wibracje zdecydowanie mniejsze ale dalej są ! Zmniejszyły się ok. 70-80%. Stary kielich wygląda dobrze ale krzyżak miał ślady zmęczenia. Mechanior sprawdził poduszki silnika - są OK. Ogólnie nie miał więcej pomysłu co może być dalej nie tak. Wariant bolączki od strony skrzyni oraz przeguby zewn. wykluczył. Generalnie jak u lekarza ogólnego dostałem skierowanie do firmy specjalizującej się w autach japońskich w moim mieście - na szczęście (kosztowo) nie do ASO. W weekend zrobię tysiąc km traskę i w tygodniu postaram się podjechać na dalsze konsultacje.
Użytkownik cpu edytował ten post 11:45, 17.08.2018
#313
Napisano 12:03, 17.08.2018
Właśnie w różnych i nawet u dobrego znajomego w PL, oczywiście koła w DE tak wyważają że zawsze brakuję po 10/15 gram. Nie wiem jak mają te maszyny ustawione że to pokazuje 0.0
Jak już tyle zrobiłeś to na Twoim miejscu zrobił bym ostatnie podejście i doważył koła na samochodzie.
Ja np robiłem tutaj - http://autobalans.pl/
Mi też ostatnio drżała nawet podłoga i przy doważaniu na samochodzie na KAŻDE koło trzeba było dołożyć od 5 do 20 g. W 99.99% w Accordzie drgania przy stałej prędkości to niewyważone koła. Drgania przy przyśpieszaniu to osobny temat.To już mój drugi Accord i jeśli miałem drgania przy stałej prędkości to ZAWSZE były niewyważone koła i doważanie na ucie rozwiązywało problem.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 12:45, 17.08.2018
#314
Napisano 12:29, 17.08.2018
No własnie są drgania przy stałej prędkości. Nie ma różnicy czy przyśpieszam, czy na "luzie" itp. Zablokuje tempomat, puszczę kierownicę i widać gołym okiem jak się porusza lewo/prawo. W takim razie szukam kolejnego warsztatu z dobrą wyważarką.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#315
Napisano 16:33, 17.08.2018
Dzięki za informacje, już druga osoba piszę o tej śrubie na przekładni, dużo jest roboty? samemu bez kanału/podnośnika da się to zrobić?
Końcówki i drążki kierownicze też sprawdzane były dwa razy, zero luzów.
trzeba zdjąć lewe koło, i mieć klucz "rowerowy" 40mm. Nam z kluczem zajęło to ok 30min.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, problem
VII
Mechanik →
Układ hamulcowy →
Błąd 66-01 i regeneracja pompyNapisany przez Smir , wczoraj, 20:32 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych