Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Obniżenie VII gen

VII

Najlepsza odpowiedź mutaba , 21:31, 14.06.2014

sprężyny 700zł

założenie (tylko zamiana sprężyn) 300zł

zbieżność 50zł

             = 1050zł tak mi wyszło ok. marca 2014

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
337 odpowiedzi w tym temacie

#301 Sir-Shrek

Sir-Shrek
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:1,8
  • Wersja:HB
  • KM:180
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:EK3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:49, 14.07.2016

Kedyś pytałem o nr zaweszenia akcesoryjnego tzw showa, a że nie udało mi się dostać odpowiedzi, to poszperałem i znalazłem to: https://www.drive2.ru/l/5305984/

Zawieszene, które jest dedykowane do polftowego Type Sa 2,4 z manualną skrzyną ma oznaczenie 08W60-SEA-601B.

A tak się prezentuje:  http://imgur.com/a/GFBm4

7hcGZHu.jpg

84ASlnW.jpg

Mv6YD4b.jpg

y4yOKav.jpg

PSZR6KH.jpg

eN1JWvk.jpg

6IpyNLE.jpg

 

Co do użytkowania, to po dwóch dniach mogę tylko polecić. Auto prowadzi się sztywno i pewnie, na wybojch nie skacze, a przy tym komfort jazdy jest całkiem fajny. Wysokość samego samochodu jest wg, mnie najlepszym kompromisem między bezstresowym poruszanem się po polskich drogach i parkowaniu przy krawężnikach, a fajnym wyglądem.

Jedyny minus jaki widzę, to to, że tył jest nieco niżej niż przód. Jak by nie to, to zadowolenie ocenił bym na 100%, a tak mamy tylko 95 ;)


Użytkownik Sir-Shrek edytował ten post 19:15, 14.07.2016

  • 0

#302 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 19:29, 14.07.2016

Tez mam showa, ale wydaje mi sie ze moj jakos wyzej stoi

2_zpseqqoanho.jpg


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#303 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 13:27, 20.07.2016

ja na dniach wpadkuje eibachy i zobaczymy jak to bedzie;d


  • 0

#304 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 12:39, 02.09.2016

Panowie mam problem mianowicie, mam drugi zestaw do przelozenia z eibachami i w moich amorach jest takie przetloczenie jak na zdjeciach wyzej a w tych co sa zamienne z kayaby nie ma, a ja mam ksenony i musze przelozyc na lewy amortyzator ten uchwyt co jest do czujnika poziomowanoa i niestety siedzi on luzno a nadomiar zlego jest tam ten taki przynitowany element na ktorym opieraja sie te wolne widelki moze ktos cos podpowie?

 

https://zapodaj.net/...bc2251.png.html

chodzi mi o ten element na czerwono


Użytkownik mickry edytował ten post 14:03, 05.09.2016

  • 0

#305 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:53, 06.09.2016

dzieki za odpowiedz:)
  • 0

#306 grzes508

grzes508
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Rzeszów / Zamość
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:25, 07.09.2016

Czy ktoś próbował do seryjnych amorków i kół 225/35/19 montować sprężyny obniżające eibach?

Jaka powinna być wysokość na niezużytych amortyzatorach i sprężynach seryjnych z takimi kołami?

Mam wrażenie, że mi tył troszkę niżej siedzi i obawiam się złego efektu jak wstawię sprężyny eibacha


  • 0

#307 Damiano WLKP

Damiano WLKP
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:WLKP / DE
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:05, 12.09.2016

Siemka. Ma ktos zalozone w VII gen sprezyny -50 H&R ? Albo innej firmy -50? 


  • 0

Accord VII Sport by Damiano 25euw6s.jpg Oblookaj moją Nebeską 


#308 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:31, 13.09.2016

powie mi ktoś skąd wynika różnica w dole amortyzatora o którą pytam kilka postów wyżej? to dla mnie bardzo wazna informacja bo chce zmienić te sprężyny wkońcu i nie wiem czy mam inne amory czy co..


  • 0

#309 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:49, 13.09.2016

Różnica między amorem OEM ,a innym ?
Kayaba ma tam poprostu węższą średnice i nie ma zgrubienia
Osobiście zeszlifowałbym tą wypustkę na tyle aby przeszedł ten pierścień,a pod sam pierścień (uchwyt czujnika ksenonu) podłożyłbym cieniutką blaszkę dobraną tak aby dość ciasno wchodziła na amortyzator.Taką nie musisz dawać po całym obwodzie rury amora tylko np.połowę obwodu

W sumie jak przyszlifujesz tą przynitowaną wypustkę ustalającą na odpowiednią grubość to ten pierścień będziesz mógł wsadzić na nią ciasno i będzie akurat na odpowiedniej wysokości tylko pozycję tego ucha musisz dobrze ustalic

Użytkownik Wlodar edytował ten post 19:54, 13.09.2016

  • 0
                       

#310 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:34, 15.09.2016

tak wlasnie robilem ale balem sie stracic milimetr np ktory pozniej moze wplynac na kat. Jak w akordzie sie ustawia katy pochylenia kola? bo tu amor siedzi sztywno na zwrotnicy nie tak jak w mcp3raonie..?
  • 0

#311 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 12:10, 07.10.2016

koledzy czy eibach 11 40 008 01VA jest do 2.0? bo zrobilem jedna strona z przodu i nie widze aby siadl coskolwiek... pilne prosze o odpowiedz
  • 0

#312 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6031 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 15:40, 07.10.2016

Na 1000% do 2.0.

Tutaj masz cały katalog:

http://eibach.com/si...duktkatalog.pdf


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#313 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:51, 07.10.2016

Zawsze musisz popuścić śruby w wahaczach na których są tuleje i skręcić na opuszczonym aucie.

Inaczej nie dość że nie siądzie jak trzeba,to jeszcze szybko Ci tuleje się skończą.

Ja osobiście zawsze luzowałem śruby psikałem silikonem w spreyu,krótka przejażdżka i skręcanie. Wtedy jest pewność że wszystko się ułożyło jak trzeba.

Ale każdy robi jak uważa.


  • 0

#314 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 06:48, 11.10.2016

zmienilem i tyl i przod, wczesniej przod mial 67-68cm nie pamietam juz dokladnie po zmianie jest 64.5 natomiast tyl mial 69 i siadl ma 65.5 i nie ma motowrowki siedzi ladnie plasko wiec jestem zadowolony;) a jezdzi sie jak narazie bardzo dobrze;) wachaczy nie ruszalem bo po co? to tak samo jakby przed jazda z kompletem na pokladzie luzowac bo przeciez tez auto siada do dolu;) jest ok a auto wyglada o niebo jak nie dwa lepiej, a jazda przy 4 osobach i bagazniku raczej duzo sie nie zmienila czuc bardziej na pustym aucie ze sztywniejszy
  • 0

#315 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 08:03, 11.10.2016

Tuleje tak raczej powinno się montować.Załadowany ,a pusty samochód to minimalna różnica w wychyleniu wahacza ...ale wiszące koła ,a postawione to już duże wychylenie . Tuleje niepotrzebnie są wtedy non stop naprężone i kręcone

Użytkownik Wlodar edytował ten post 09:59, 13.10.2016

  • 0
                       





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq