Użytkownik Ronin78 edytował ten post 19:57, 04.01.2019
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#361
Napisano 19:55, 04.01.2019
#362
Napisano 20:02, 04.01.2019
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#363
Napisano 20:11, 04.01.2019
#364
Napisano 22:20, 04.01.2019
ET55 i 7,5" to parametry felgi VIIIgen. Ż tym ET jest tak, że im mniejsze, tym koło wychodzi bardziej na zewnątrz auta. Jest to liczba podana w milimetrach. Oznacza odsunięcie płaszczyzny mocowania felgi od jej geometrycznego środka. A zatem, im większe ET, tym obręcz felgi i opona są bardziej schowane w nadkolu, im mniejsze ET, tym bardziej obręcz i opona wyjdzie na zewnątrz.
Jak jest z tym ET i szerokościami felgi to już wszystko wiem i zostało mi to bardzo dobrze wytłumaczone.
Ważna oczywiście szerokość, w moim przypadku zewnętrzne części felgi wychodzą 21mm na zewnątrz, a wewnątrz felga wychodzi jedyne 9mm. Jest tyle zmiennych, że znalezienie felgi pod gust, w jakimś tam limicie powiedzmy 1200pln, o odpowiednich parametrach wcale nie jest takie łatwe pomimo dużego wyboru na rynku. Polecam szukać na Olx, ja kupiłem tam komplet za 1150 gdzie na allegro taki sam był za 1400. Allegro łoi 10% prowizji od sprzedaży, a przy takich kwotach to rozbój w biały dzień.
Jasne, że tak, szukam tu i tu, tylko zastanawiam się jak najlepiej szukać felg, bo na olx, nie za wiele mogę podać parametrów, więc zostaje wpisać w wyszukiwarkę "Honda 17", a na allegro jak zaznaczam rozstaw śrub i otwór centrujący, to też niewiele osób je podaje w swoich aukcjach i mało też po wpisaniu pokazuje się aukcji, więc też zostaje wpisać "Honda", a Wy w jakiś inny sposób szukaliście?
Oczywiście lepiej szukać felg gdzieś w pobliżu siebie? Nie kupować felg z daleka przez wysyłkę?
Jeśli chodzi o opony, to już przejdę to innego tematu, nie będziemy tutaj robić offtopu, bo też będę miał kilka wątpliwości i pytań.
#365
Napisano 15:53, 05.01.2019
Czasami sam zakup sprężyn to dopiero początek jak masz zapieczone śruby w zawieszce, co jak wiemy zdarza się czesto w Acco.to kupuj z profilem 45:p a za 300/400 PLN znajdziesz do obniżenia sprężyny eibacha czy h^r
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
#366
Napisano 16:29, 05.01.2019
U mnie wymiana sprężyn to godzina. Każda śruba odkręciła się bez problemu.
Ostatnio przy wymianie rozrządu były odkręcane nawet sanki(wózek) cały i też wszystko się elegancko odkręciły.
Jedynie co można doliczyć do kosztów obniżenia to cambery na tył :P
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#367
Napisano 16:56, 05.01.2019
Do niedawna, opony ciął negatyw, teraz widzę, że zaczyna ciąć ET z szerokością 😂Tylko pamiętaj że im niższe ET do tego dość szeroka felga i zaczną się problemy ze ścinaniem tylnych wewnętrznych krawędzie opon
Robiłem zbieżność na ET55 i negatyw miałem plus-minus 2.5°, niedawno robiłem zbieżność na ET38 i negatyw nadal mam około 2.3°
Pozdrawiam
- Artur
#368
Napisano 17:29, 05.01.2019
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#369
Napisano 17:48, 05.01.2019
Do niedawna, opony ciął negatyw, teraz widzę, że zaczyna ciąć ET z szerokością
Robiłem zbieżność na ET55 i negatyw miałem plus-minus 2.5°, niedawno robiłem zbieżność na ET38 i negatyw nadal mam około 2.3°
Jakiś Ty mądry :P Normalnie plusika Ci dam dzisiaj
Im niższe ET i większa szerokość felgi tym NEGATYW jest większy który powoduje ścinanie opon od ich wewnętrznej strony.
Także coś źle napisałem?? Czy próbujesz się do czegoś doczepić co średnio Ci się udało haha Musisz się podszkolić co poza załadowanym "tyłem" czy obniżeniem auta wpływa na zmianę kąta pochylenia koła(negatywem) czyli wartością ujemną.
Kolejny świstek którym próbujesz coś udowodnić, też mam dwa świstki, jedne na 16 a drugi na 19 z tej samej stacji diagnostycznej i tak samo ustawionych camberach i co wyszło ?:P zupełnie inne wartości kąta pochylenia koła. Tylko nie będę tego wklejał żeby jakiemuś upierdliwemu człowiekowi coś udowodniać.
Kulawy kolega ARTcośtam z natury już tak ma że analizuje każdy mój post i na siłę próbuje mnie krytykować Co mu się średnio udaje.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#370
Napisano 18:43, 05.01.2019
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#371
Napisano 18:56, 05.01.2019
Co było niestosownego w moim ostatnim wpisie, że go usunąłeś?Nie kłócić się
To, że napisałem, że w moim przypadku, zmiana ET z 55 na 38, nie zmieniła wartości negatywu?
Pozdrawiam
- Artur
#372
Napisano 19:16, 05.01.2019
Widocznie przy zejściu w dół samego ET o 17mm przy tej samej średnicy/szerokości felgi nie powoduje powiększenia się negatywu. Co jest bardzo wiarygodne.
W moim przypadku zmiana z 17 cali na 19 cali o większej szerokości i niższym ET spowodowała zmianę kąta pochylenie koła(jeszcze większego negatywu) z 7j/ET55/17 cali na 8j/ET40/19 cali, do tego cambery były już zamontowane i ustawione przy felgach 17 cali na -1,5.
Teraz dalej będziesz udowadniał swoje racje? Czy przyjmiesz to do wiadomości? że np. obydwoje możemy mieć rację bo w twoim przypadku zmiana to raptem 17mm.
Użytkownik ślepak edytował ten post 19:18, 05.01.2019
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#373
Napisano 20:20, 05.01.2019
#374
Napisano 21:00, 05.01.2019
Szerokość felgi jak i jej odsadzenie od piasty ma znaczenie dla kąta pochylenia koła(negatywu)
Chyba nie powiesz mi że zmniejszanie wartości ET(-)czyli zwiększanie rozstawu kół, nie spowoduje zmiany kąta piasty? Przyjmijmy np. szeroką felgę 9J i ET na poziomie -15.Wszystko finalnie dają nam jeszcze większą odległość felgi od piasty,co pogłębia jeszcze efekt negatywu czy samą tendencję do powiększania się negatywu, accord to nie tico 800 kg, tylko 1520 kg masy własnej, gdzie jeszcze dodajmy np dwóch pasażerów na tylną kanapę, 3 torby do bagażnika i negatyw z każdym dodatkowym kg. mamy coraz większy. Widać to bardzo dobrze w samochodach bardzo mocno załadowanych.
Dlatego też geometrię prawidłowo wykonuję się bez pasażerów w aucie czy ciężkiego bagażu w bagażniku. A szerokie felgi o niskiej wartości ET powodują że negatyw(kąt pochylenia koła) jest coraz większy gdy za mocno odejdziemy od wartości zalecanych przez producenta, a do tego jeszcze obniżymy całe auto progresywnymi sprężynami.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#375
Napisano 21:39, 05.01.2019
To tylko moje główkowanie
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, felgi, koła
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych