Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Podniesienie mocy k24

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
876 odpowiedzi w tym temacie

#91 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:11, 15.02.2017

No jeśli to wypali koledze to myślę że bedzie mieć dużo klientów. Sam calyczas myślę nad paroma częściami ale właśnie mnie wstrzymuje to strojenie =)
  • 0

#92 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:14, 16.02.2017

Ten który mam zgrany przynajmniej, według mnie cały zakres bez VTECa mozna poprawic o kilka Nm Km poprawieniem zapłonu bo jest praktycznie nie ruszony. Ale może krążyć więcej niż jeden reflash więc kto wie co tam jest tak naprawdę :D

Ja będę sam modyfikował soft więc będę mogł go  spersonalizować pod określone przeróbki.

Zmieniając chociażby wałek rozrządu i VTC na ten 50 stopni już mamu wymierną korzyść odpowiendiego dopasowania mapy. Oczywiście najpierw będę musiał mieć kogoś z czymś podobnym do wystrojenia :) Drugi sprzęt jest już w drodze bo pierwszy ma buga i źle liczy CRC przez co uwala sterownik po wgraniu przerobionego softu.  :ckm: Na seryjnym wstaje więc już mam progres hahahaha  :diabelgrin:  Tak więc najbliższy UP i ogłoszenia parafialne za około tydzień  :czytaj:


  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#93 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:32, 16.02.2017

qrna jeśli to ogarniesz i zaoferujesz dobra cene to Panie rewolucja rewolucja .... i konkrencja będzie musiała Ciebie gonić a ja będę żałował daremnie wydanych 400 zł za przesunięcie Vteca i prawie nic wiecej :) . Zuch chłop :)


Użytkownik lakatus edytował ten post 08:43, 16.02.2017

  • 0

#94 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:54, 16.02.2017

To już wiem, że znowu będę zwiedzał Toruń w sezonie ;)


  • 0

#95 LukasN

LukasN
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:h22
  • Wersja:ferio
  • KM:~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:eh9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 17:43, 16.02.2017

Chyba czas przesiasc sie z VI na VII:)
  • 0

#96 TomekRaku

TomekRaku
  • Młodszy Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Czestochowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:14, 17.02.2017

qrna jeśli to ogarniesz i zaoferujesz dobra cene to Panie rewolucja rewolucja .... i konkrencja będzie musiała Ciebie gonić a ja będę żałował daremnie wydanych 400 zł za przesunięcie Vteca i prawie nic wiecej :) . Zuch chłop :)

Wlasnie panie lakatus czy czasem w Twoim acco poza refleshem nic mechanicznie nie bylo robione? Jesli nie ruszales nic z dolotem/wydechem to nie ma co liczyc ze sam reflash da jakies odczuwalne rezultaty, wiekszosc osob w tym ja (a jak dobrze pamietam korzystaliśmy z uslugi kolegi z Ukrainy w KRK) po refleshu odczuwa znaczna poprawe w osiagach ale zrobiony jest CAI i wydech, stad moje pytanie do Ciebie. Czekam w kolejce na 421 i decat i wrzuce jakies nagranie jak moj czarnuch jedzie :) swoja droga nowa opcja strojenia brzmi bardzo interesujaco i ciekawe jakie bede jej rezultaty :)

Użytkownik TomekRaku edytował ten post 00:17, 17.02.2017

  • 0

#97 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 00:31, 17.02.2017

jak zawsze dla orientacyjnego rozeznania ..stary film kolegi Wydobywczy ..koła 16ki

  • 0
                       

#98 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:49, 17.02.2017

Wlasnie panie lakatus czy czasem w Twoim acco poza refleshem nic mechanicznie nie bylo robione? Jesli nie ruszales nic z dolotem/wydechem to nie ma co liczyc ze sam reflash da jakies odczuwalne rezultaty, wiekszosc osob w tym ja (a jak dobrze pamietam korzystaliśmy z uslugi kolegi z Ukrainy w KRK) po refleshu odczuwa znaczna poprawe w osiagach ale zrobiony jest CAI i wydech, stad moje pytanie do Ciebie. Czekam w kolejce na 421 i decat i wrzuce jakies nagranie jak moj czarnuch jedzie :) swoja droga nowa opcja strojenia brzmi bardzo interesujaco i ciekawe jakie bede jej rezultaty :)

 

Ja robiłem re-flash na totalnej serii od muzyczki. Różnica była na dzień dobry odczuwalna. Potem zrobiłem CAI, odł. ogrzewanie przepustnicy, kolektory seria i teraz nie słabnie na gorącym.


  • 0

#99 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:16, 18.02.2017

ja nie mowie ze nic sie nie zmieniło w zachowaniu auta no ale to co dostrzegłem nie zostało zmierzone i nie wiem czy reakcja na gaz to efekt zmiany krzywych momentu mocy czy tylko korekty zachowania pedału przyspieszenia było grono ludzi w KRK, częśc deklarowała że jedzie na powtórne hamowanie auta po reflash co z Wami chłopaki ?   :) W kolejce po kolektor też stoję : miałem nie zakładać tego ustrojstwa ale sie skusiłem...i to bedzie max, jak sie nie sprawdzi taki setup odsprzedam komuś tego barana. Szkoda kasy więcej ładować w takie niedoładowane auto zabawa dla zabawy (w przypadku Hondy za bardzo duży hajs)  a ja potrzebuje auta co trzaska km ( jak najbardziej komfortowo, ekonomicznie i nieawaryjnie ) a nie bolidu do qrde bicia czasów, upalania na drodze....Accord też już leciwy wartość spada a jak mam ładować z połowę jego wartości żeby ukręcić coś pod 300 koni to hmmm słaba perspektywa :). Żebym jeszcze te modyfikacje mógł sam przeprowadzać mieć jakąś zabawę z grzebania przy nim i jakiejś redukcji części kosztów związanych z wdrażaniem tych modów...póki co trzymajmy kciuki za Rafiego żeby jego zamiary zostały zmaterializowane i okazały sie skuteczniejsze od tych dotychczasowych wsadów krążących w czasoprzestrzeni


Użytkownik lakatus edytował ten post 00:20, 18.02.2017

  • 0

#100 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 03:06, 18.02.2017

@ralfi2000

A czy z K24Z3 również sobie poradzisz? Komp: 37820-RL6-R52


  • 0

#101 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:58, 18.02.2017

Bede mial chwile to sprawdze, a komputer to keihin czy matsushita ?

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#102 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:48, 18.02.2017

Z tego co pamiętam to Keihin, a skrzynia automatyczna 


  • 0

#103 marco30

marco30
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201+ Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:31, 18.02.2017

U mnie bez cai na foxach i wkładce k&n

przed;

http://www.fotosik.p...dc50260706eacd4

po;

http://www.fotosik.p...e809d98396d0833


Troche to trwało ale zaginął mi pierwszy wykresik  :adios:  :adios:  :adios:  :adios:


  • 0

#104 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:35, 18.02.2017

uff szkoda ze na jednej dupohamowni nie zrobiłeś pomiaru :/


  • 0

#105 marco30

marco30
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201+ Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:46, 18.02.2017

pb+24,5 km  lpg+15,3 km


W krakowie było taniej i bliżej,,,,,,,,,,,,a na wiosne lece  na śląsk zrobić mały przeglądzik lpg to wskocze na hamownie,,,,,


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq