XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#91
Napisano 18:11, 15.02.2017
#92
Napisano 00:14, 16.02.2017
Ten który mam zgrany przynajmniej, według mnie cały zakres bez VTECa mozna poprawic o kilka Nm Km poprawieniem zapłonu bo jest praktycznie nie ruszony. Ale może krążyć więcej niż jeden reflash więc kto wie co tam jest tak naprawdę
Ja będę sam modyfikował soft więc będę mogł go spersonalizować pod określone przeróbki.
Zmieniając chociażby wałek rozrządu i VTC na ten 50 stopni już mamu wymierną korzyść odpowiendiego dopasowania mapy. Oczywiście najpierw będę musiał mieć kogoś z czymś podobnym do wystrojenia Drugi sprzęt jest już w drodze bo pierwszy ma buga i źle liczy CRC przez co uwala sterownik po wgraniu przerobionego softu. Na seryjnym wstaje więc już mam progres hahahaha Tak więc najbliższy UP i ogłoszenia parafialne za około tydzień
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#93
Napisano 08:32, 16.02.2017
qrna jeśli to ogarniesz i zaoferujesz dobra cene to Panie rewolucja rewolucja .... i konkrencja będzie musiała Ciebie gonić a ja będę żałował daremnie wydanych 400 zł za przesunięcie Vteca i prawie nic wiecej . Zuch chłop
Użytkownik lakatus edytował ten post 08:43, 16.02.2017
#94
Napisano 08:54, 16.02.2017
To już wiem, że znowu będę zwiedzał Toruń w sezonie
#95
Napisano 17:43, 16.02.2017
#96
Napisano 00:14, 17.02.2017
Wlasnie panie lakatus czy czasem w Twoim acco poza refleshem nic mechanicznie nie bylo robione? Jesli nie ruszales nic z dolotem/wydechem to nie ma co liczyc ze sam reflash da jakies odczuwalne rezultaty, wiekszosc osob w tym ja (a jak dobrze pamietam korzystaliśmy z uslugi kolegi z Ukrainy w KRK) po refleshu odczuwa znaczna poprawe w osiagach ale zrobiony jest CAI i wydech, stad moje pytanie do Ciebie. Czekam w kolejce na 421 i decat i wrzuce jakies nagranie jak moj czarnuch jedzie swoja droga nowa opcja strojenia brzmi bardzo interesujaco i ciekawe jakie bede jej rezultatyqrna jeśli to ogarniesz i zaoferujesz dobra cene to Panie rewolucja rewolucja .... i konkrencja będzie musiała Ciebie gonić a ja będę żałował daremnie wydanych 400 zł za przesunięcie Vteca i prawie nic wiecej . Zuch chłop
Użytkownik TomekRaku edytował ten post 00:17, 17.02.2017
#97
Napisano 00:31, 17.02.2017
#98
Napisano 07:49, 17.02.2017
Wlasnie panie lakatus czy czasem w Twoim acco poza refleshem nic mechanicznie nie bylo robione? Jesli nie ruszales nic z dolotem/wydechem to nie ma co liczyc ze sam reflash da jakies odczuwalne rezultaty, wiekszosc osob w tym ja (a jak dobrze pamietam korzystaliśmy z uslugi kolegi z Ukrainy w KRK) po refleshu odczuwa znaczna poprawe w osiagach ale zrobiony jest CAI i wydech, stad moje pytanie do Ciebie. Czekam w kolejce na 421 i decat i wrzuce jakies nagranie jak moj czarnuch jedzie swoja droga nowa opcja strojenia brzmi bardzo interesujaco i ciekawe jakie bede jej rezultaty
Ja robiłem re-flash na totalnej serii od muzyczki. Różnica była na dzień dobry odczuwalna. Potem zrobiłem CAI, odł. ogrzewanie przepustnicy, kolektory seria i teraz nie słabnie na gorącym.
#99
Napisano 00:16, 18.02.2017
ja nie mowie ze nic sie nie zmieniło w zachowaniu auta no ale to co dostrzegłem nie zostało zmierzone i nie wiem czy reakcja na gaz to efekt zmiany krzywych momentu mocy czy tylko korekty zachowania pedału przyspieszenia było grono ludzi w KRK, częśc deklarowała że jedzie na powtórne hamowanie auta po reflash co z Wami chłopaki ? W kolejce po kolektor też stoję : miałem nie zakładać tego ustrojstwa ale sie skusiłem...i to bedzie max, jak sie nie sprawdzi taki setup odsprzedam komuś tego barana. Szkoda kasy więcej ładować w takie niedoładowane auto zabawa dla zabawy (w przypadku Hondy za bardzo duży hajs) a ja potrzebuje auta co trzaska km ( jak najbardziej komfortowo, ekonomicznie i nieawaryjnie ) a nie bolidu do qrde bicia czasów, upalania na drodze....Accord też już leciwy wartość spada a jak mam ładować z połowę jego wartości żeby ukręcić coś pod 300 koni to hmmm słaba perspektywa . Żebym jeszcze te modyfikacje mógł sam przeprowadzać mieć jakąś zabawę z grzebania przy nim i jakiejś redukcji części kosztów związanych z wdrażaniem tych modów...póki co trzymajmy kciuki za Rafiego żeby jego zamiary zostały zmaterializowane i okazały sie skuteczniejsze od tych dotychczasowych wsadów krążących w czasoprzestrzeni
Użytkownik lakatus edytował ten post 00:20, 18.02.2017
#100
Napisano 03:06, 18.02.2017
@ralfi2000
A czy z K24Z3 również sobie poradzisz? Komp: 37820-RL6-R52
#101
Napisano 09:58, 18.02.2017
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#103
Napisano 13:31, 18.02.2017
U mnie bez cai na foxach i wkładce k&n
przed;
http://www.fotosik.p...dc50260706eacd4
po;
http://www.fotosik.p...e809d98396d0833
Troche to trwało ale zaginął mi pierwszy wykresik
#104
Napisano 13:35, 18.02.2017
uff szkoda ze na jednej dupohamowni nie zrobiłeś pomiaru
#105
Napisano 13:46, 18.02.2017
pb+24,5 km lpg+15,3 km
W krakowie było taniej i bliżej,,,,,,,,,,,,a na wiosne lece na śląsk zrobić mały przeglądzik lpg to wskocze na hamownie,,,,,
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych