XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#61
Napisano 17:16, 23.01.2016
Wi@S4 via Taptalk
#62
Napisano 23:59, 24.01.2016
Było by 330KM z 291,bo graty już były ale nigdy do tego nie doszło bo acco zostało sprzedane
nie wiem na jakim paliwe by bylo być 330 koni przy sprężaniu 12,5 bo jeśli na 98 to ciężka sprawa
#63
Napisano 07:58, 25.01.2016
#64
Napisano 15:06, 25.01.2016
#66
Napisano 19:55, 12.02.2017
Panowie mam pytanie, czy udało się komuś zestroić K24A3 na EcuMaster DET3?
Przygotowuje sobie analizę i wyceny, coby może trochę jeszcze pomodzić i wrzucić wałki z K24Z3, kółko VTC 45/50, może kolektor dolotowy (RRC, RSP - tutaj muszę jeszcze pomyśleć), zrobić wydech od 4-2-1 do końca i pewnie kilka mniejszych większych modów i finalnie to zestroić.
I na chwilę obecną największą zagadką jest dla mnie strojenie.
O ile mniej więcej wiem jakie są możliwości hondaty - która wymaga kompa z TSX'a i całego worka pieniędzy, to patrze na tańsze możliwości.
Będę wdzięczny za podpowiedzi w tym zakresie.
#67
Napisano 20:30, 12.02.2017
Nie ma sensu pytać tutaj, bo grono osób modzacych coś więcej niż wydech i felgi - jest bardzo niewielkie.
Dodatkowo coś tam czytałem u Ralfa, że dolina jakiś nowy sposób strojenia Accordów i ogólnie Kserii. Ma temat w naszych Accordach.
Użytkownik tarjei86 edytował ten post 20:32, 12.02.2017
#68
Napisano 20:32, 12.02.2017
Det3 jest prymitywny i jednak ubogi w funkcje i możliwości. Wiem bo miałem w civicu VIIgen 1.6. Jeśli chcesz koniecznie stroić, to już idź w emu.
Patrząc z mojego doświadczenia, jeśli nie zmieniasz wałków to strojenie nie jest koniecznością.
Tak jak kolega wyżej napisał, zagadaj do Niutona.
#69
Napisano 20:45, 12.02.2017
Albo EMU albo Hondata
Wi @ MotoX
#70
Napisano 06:29, 13.02.2017
#71
Napisano 07:13, 13.02.2017
DET3 to za mało żeby ogarnąć vtec i vtc, niestety...
Albo EMU albo Hondata
Wi @ MotoX
Dzięki za informacje
Dodatkowo coś tam czytałem u Ralfa, że dolina jakiś nowy sposób strojenia Accordów i ogólnie Kserii. Ma temat w naszych Accordach.
Jeden człowiek z forum twierdzi że uda mu się zrobić tak że wystroi auto na hondata i komputer z tsx wyciągnie to zupa przegra to nie laptopa i później wrzuci w seryjny komputer z k24 i auto będzie wystrojone. Powtarzam jego słowa nie jakieś bajki .
sledze na bieżąco temat @ralfi2000 i zobaczymy co z tego będzie. Nie mniej jednak chciałbym znać opcje jakie mogę wybrać.
Czy ktoś z was ma może info o charakterystykach krzywek wałków z K24Z3 (konkretnie ssący) i ile nimi można jeszcze ugryźć mocy/momentu?
Użytkownik FairFaX edytował ten post 07:22, 13.02.2017
#72
Napisano 09:38, 13.02.2017
U siebie mam walek k24z3. Z tego co pamietam mial wyzsze krzywki vteca o niecaly mm?? Zwyklych nie mierzylem. No i vtc jest na 50 stopni.
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#73
Napisano 12:27, 13.02.2017
#74
Napisano 13:01, 13.02.2017
Tak jak rozmawialiśmy, czekam i zgłaszam się na testy ;PJedyny problem jaki pozostal to prawidlowe wgranie mapy do seryjnego kompa z czym chwilowo jest problem sprzetowy i sum kontrolnych. Ale na pewno jest to do ogarniecia.
Wi @ MotoX
Użytkownik pawel83waski edytował ten post 13:02, 13.02.2017
#75
Napisano 14:29, 13.02.2017
Ja mam taki setup: kolektor Weapon R, reflash i szykuje się do montażu wałka z K24Z3, tylko krucho z czasem. Rzekomo teraz mam 216 czy 226KM bo tak twierdził poprzedni właściciel. Podobno ten flash, który mam ogarnie te kółko VTC50. Jeśli nie pozostaje kupno EMU i strojenie
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych