Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Podniesienie mocy k24

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
876 odpowiedzi w tym temacie

#61 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:16, 23.01.2016

Chodzi o wrzucenie slupka K24 do FR-V ;)

Wi@S4 via Taptalk
  • 0

#62 kamilsabala

kamilsabala
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:warka
  • Silnik:k24
  • Wersja:type S :)
  • KM:3..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:59, 24.01.2016

Było by 330KM :-D z 291,bo graty już były ale nigdy do tego nie doszło bo acco zostało sprzedane

nie wiem na jakim paliwe by bylo być  330 koni  przy sprężaniu 12,5  bo jeśli na 98 to ciężka sprawa 


  • 0

#63 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 07:58, 25.01.2016

Też nie wiem...tak oscylował kolega po zrobieniu tego co miał juź przygotoane do założenia
  • 0
                       

#64 kamilsabala

kamilsabala
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:warka
  • Silnik:k24
  • Wersja:type S :)
  • KM:3..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:06, 25.01.2016

W polsce bylo jedno fn2 k24 zrobione na 320 koni sprężania 12.5 walki toda E głowica po portingu wydech 3 cale , strojone przez Vita :) ja mailem takie k24złożyć nawet miałam juz graty , ale do tego nie doszło.
  • 0

#65 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 02:15, 24.10.2016

CU2 2.4 automat - da radę?
  • 0

#66 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:55, 12.02.2017

Panowie mam pytanie, czy udało się komuś zestroić K24A3 na EcuMaster DET3?

 

Przygotowuje sobie analizę i wyceny, coby może trochę jeszcze pomodzić i wrzucić wałki z K24Z3, kółko VTC 45/50, może kolektor dolotowy (RRC, RSP - tutaj muszę jeszcze pomyśleć), zrobić wydech od 4-2-1 do końca i pewnie kilka mniejszych większych modów i finalnie to zestroić.

I na chwilę obecną największą zagadką jest dla mnie strojenie.

O ile mniej więcej wiem jakie są możliwości hondaty - która wymaga kompa z TSX'a i całego worka pieniędzy, to patrze na tańsze możliwości.

Będę wdzięczny za podpowiedzi w tym zakresie.


  • 0

#67 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:30, 12.02.2017

Chyba najszybciej dopytać u kogoś kto jest w tym ogarnięty - np. Niuton, wystroimy.pl

Nie ma sensu pytać tutaj, bo grono osób modzacych coś więcej niż wydech i felgi - jest bardzo niewielkie.

Dodatkowo coś tam czytałem u Ralfa, że dolina jakiś nowy sposób strojenia Accordów i ogólnie Kserii. Ma temat w naszych Accordach.

Użytkownik tarjei86 edytował ten post 20:32, 12.02.2017

  • 0

#68 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:32, 12.02.2017

Det3 jest prymitywny i jednak ubogi w funkcje i możliwości. Wiem bo miałem w civicu VIIgen 1.6. Jeśli chcesz koniecznie stroić, to już idź w emu.

Patrząc z mojego doświadczenia, jeśli nie zmieniasz wałków to strojenie nie jest koniecznością. 

Tak jak kolega wyżej napisał, zagadaj do Niutona.


  • 0

#69 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:45, 12.02.2017

DET3 to za mało żeby ogarnąć vtec i vtc, niestety...
Albo EMU albo Hondata

Wi @ MotoX
  • 0

#70 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 06:29, 13.02.2017

Jeden człowiek z forum twierdzi że uda mu się zrobić tak że wystroi auto na hondata i komputer z tsx wyciągnie to zupa przegra to nie laptopa i później wrzuci w seryjny komputer z k24 i auto będzie wystrojone. Powtarzam jego słowa nie jakieś bajki .
  • 0

#71 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:13, 13.02.2017

DET3 to za mało żeby ogarnąć vtec i vtc, niestety...
Albo EMU albo Hondata

Wi @ MotoX

Dzięki za informacje

 

Dodatkowo coś tam czytałem u Ralfa, że dolina jakiś nowy sposób strojenia Accordów i ogólnie Kserii. Ma temat w naszych Accordach.

 

Jeden człowiek z forum twierdzi że uda mu się zrobić tak że wystroi auto na hondata i komputer z tsx wyciągnie to zupa przegra to nie laptopa i później wrzuci w seryjny komputer z k24 i auto będzie wystrojone. Powtarzam jego słowa nie jakieś bajki .

sledze na bieżąco temat @ralfi2000 i zobaczymy co z tego będzie. Nie mniej jednak chciałbym znać opcje jakie mogę wybrać.

 

Czy ktoś z was ma może info o charakterystykach krzywek wałków z K24Z3 (konkretnie ssący) i ile nimi można jeszcze ugryźć mocy/momentu?


Użytkownik FairFaX edytował ten post 07:22, 13.02.2017

  • 0

#72 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:38, 13.02.2017

No jestem w trakcie :) mapka przerobiona , w swoim reflashu juz widze opcje do poprawy mapy (bazujac na mooch strojeniach K serii) :D Jedyny problem jaki pozostal to prawidlowe wgranie mapy do seryjnego kompa z czym chwilowo jest problem sprzetowy i sum kontrolnych. Ale na pewno jest to do ogarniecia.
U siebie mam walek k24z3. Z tego co pamietam mial wyzsze krzywki vteca o niecaly mm?? Zwyklych nie mierzylem. No i vtc jest na 50 stopni.

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#73 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:27, 13.02.2017

No to szefie dzialaj dzialaj =)
  • 0

#74 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:01, 13.02.2017

Jedyny problem jaki pozostal to prawidlowe wgranie mapy do seryjnego kompa z czym chwilowo jest problem sprzetowy i sum kontrolnych. Ale na pewno jest to do ogarniecia.

Tak jak rozmawialiśmy, czekam i zgłaszam się na testy ;P

Wi @ MotoX

Użytkownik pawel83waski edytował ten post 13:02, 13.02.2017

  • 0

#75 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 14:29, 13.02.2017

Ja mam taki setup: kolektor Weapon R, reflash i szykuje się do montażu wałka z K24Z3, tylko krucho z czasem. Rzekomo teraz mam 216 czy 226KM bo tak twierdził poprzedni właściciel. Podobno ten flash, który mam ogarnie te kółko VTC50. Jeśli nie pozostaje kupno EMU i strojenie


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq