Dobrze masz. Silnik ma mieć ok 85-90stopni. 85 może zdarzyć się podczas spokojnej jazdy na trasie. Zwykle oscyluje ok 90stopni. W korku dochodzi do 100C i załącza się wentylatora i spada do ok 90stopni.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#76
Napisano 16:10, 05.09.2017
#77
Napisano 10:58, 20.11.2017
Też mam zawsze trochę niżej połowy.
#78
Napisano 22:21, 18.07.2018
hej
przejrzalem odpowiedzi, ale podobnego przypadku jak moj nie "doczytalem", zatem pokrotce go przedstawie i podziele sie moimi watpliwosciami i podejrzeniami o powod sytuacji
honda accord 2.0, VI gen, F20B6
zawsze wskaznik temperatury wskazywal troche ponizej polowy
wrocilem z wakacji ( nie wiem, czy ta trasa miala znaczenie ) po ok 270 km ( plus drugie tyle tydzien temu w "tamta" strone")
po dwoch dniach po powrociei zauwazylem, ze wskaznik zaczal dochodzic do ok 3/4 skali
po dotarciu do tych wartosci zalaczal sie wentylator i "sprowadzal" temperature do normalnej wartosci, t.j. troche ponizej polowy skali
sprawdzilem poziom plynu na wezyku od zbiorniczka wyrownawczego, byl ok 2 cm od dolu
dolalem plynu do zbiorniczka do ok polowy
pougniatalem troche gruby waz polozony najwyzej w ukladzie chlodzenia, mialem wrazenie, ze nie ma w nim plynu, dolalem zatem do chlodnicy, weszlo ok 300 ml
wlaczylem ogrzewanie, przejechalem ok 20 km
auto postalo troche, aby sie przestudzic ( ok 2 h ) przy temp zewn ok 20 st C przy otwartej masce silnika
poczekalem, az skala temp zeszla do min wartosci, odpalilem, przejechalem znow ok 20 km
przed zgaszeniem silnika sprawdzilem temp znowu, od ponizej polowy doszla do 3/4 skali, wlaczyly sie wentylatory, zeszlo do troche ponizej polowy
moje podejrzenia:
- wadliwy termostat
- brak 100 % przeplywu chlodnicy
- uszkodzony wskaznik --> moze zimny lut na desce rozdzielczej, styki kostki itp
ale przed szukaniem - pytam, moze ktos mial cos podobnego i ma gotowe rozwiazanie
pozdrawiam
#79
Napisano 06:49, 19.07.2018
załączanie się wentylatora na 3/4 skali jeśli wcześniej się tak nie działo może oznaczać albo kończący się włącznik wentylatorów albo nieodpowietrzony układ chłodzenia.
Nie masz gazu? Nie trzeba pokręcić dłużej silnikiem rano?
Bo takie objawy mogą świadczyć o przedmuchach do układu chłodzenia i początkach uszczelki pod głowicą albo jeśli masz gaz to puszczaniu gazu przez reduktor do układu chłodzenia.
Najpierw dolej płynu, pojeździj i obserwuj.
#80
Napisano 02:29, 21.07.2018
załączanie się wentylatora na 3/4 skali jeśli wcześniej się tak nie działo może oznaczać albo kończący się włącznik wentylatorów albo nieodpowietrzony układ chłodzenia.
Nie masz gazu? Nie trzeba pokręcić dłużej silnikiem rano?
Bo takie objawy mogą świadczyć o przedmuchach do układu chłodzenia i początkach uszczelki pod głowicą albo jeśli masz gaz to puszczaniu gazu przez reduktor do układu chłodzenia.
Najpierw dolej płynu, pojeździj i obserwuj.
dzieki za podpowiedz
moze byc to skutkiem nieodpowietrzonego ukladu, choc myslalem, ze sie sam odpowietrzy, dolewajac plynu do zbiorniczka i przejezdzajac paredziesiat kilometrow przy wlaczonym ogrzewaniu
to nie wstarczy?
rano, na benzynie odpala za pierwszym pociagnieciem, po pol sekundy
dzieki za zainteresownie, btw
#81
Napisano 04:54, 21.07.2018
No to czytam wątek i widzę że chyba nie potrzebnie nowy termostat kupiłem u mnie 3/7
#82
Napisano 16:25, 30.07.2018
No to czytam wątek i widzę że chyba nie potrzebnie nowy termostat kupiłem u mnie 3/7
problem rozwiązany
przyczyna był wadliwy termostat
ok 2 h spokojnej pracy,
potrzebne kombinerki, plaski srubokret, klucz 10 rurka, ok 2 l plynu na dolewke ( auto ustawić pod skosem tylem wyżej - przy uzupełnianiu plynu i odpowietrzaniu odwrotnie )
pozdrawiam
#83
Napisano 15:22, 14.09.2018
Dołącze się do wątku, wcześniej wszystko działało dokładnie tak jak jest to opisane na 1 stronie wątku, później pojawił się problem podobny do tego opisanego przez Top Gun. Z tym, że u mnie jest jest tak, że temperatura jest w porządku póki samochód jedzie i chłodzi go pęd powietrza. W momencie w którym stanę na chwilę w korku wskazówka dochodzi do 3/4 skali albo i nawet wyżej(to jak szybko się to odbywa zależy od temperatury na zewnątrz). Wentylator raz się włącza się sam, raz trzeba go zmusic np poprzez przygazowanie, jednak nie wcześniej niż przy osiągnięciu 3/4 skali. Żeby temp spadła wystarczy przejechac 100 metrow z niewielką prędkością. Mechanik podpinał kompa pod obd- nic nie wyszło ale miał dość skopany program do diagnozy więc bym się na tym nie opierał. Pozatym stwierdził, że termostat sam w sobie działa i możliwe że czujnik szaleje. Miałem zapytać na forum przy jakiej temp powinien się włączać wentylator. Poza tym może ktoś podpowie coś więcej?
Użytkownik OceanOfShadow edytował ten post 15:25, 14.09.2018
#84
Napisano 15:51, 14.09.2018
Dołącze się do wątku, wcześniej wszystko działało dokładnie tak jak jest to opisane na 1 stronie wątku, później pojawił się problem podobny do tego opisanego przez Top Gun. Z tym, że u mnie jest jest tak, że temperatura jest w porządku póki samochód jedzie i chłodzi go pęd powietrza. W momencie w którym stanę na chwilę w korku wskazówka dochodzi do 3/4 skali albo i nawet wyżej(to jak szybko się to odbywa zależy od temperatury na zewnątrz). Wentylator raz się włącza się sam, raz trzeba go zmusic np poprzez przygazowanie, jednak nie wcześniej niż przy osiągnięciu 3/4 skali. Żeby temp spadła wystarczy przejechac 100 metrow z niewielką prędkością. Mechanik podpinał kompa pod obd- nic nie wyszło ale miał dość skopany program do diagnozy więc bym się na tym nie opierał. Pozatym stwierdził, że termostat sam w sobie działa i możliwe że czujnik szaleje. Miałem zapytać na forum przy jakiej temp powinien się włączać wentylator. Poza tym może ktoś podpowie coś więcej?
Raczej na pewno poniżej 100stopni się nie włączy. Kiedyś patrzyłem na OBD na telefonie i albo załączał się przy 100 lub 105 stopniach, wydaje mi się, że przy 100.
Wygląda jak problem z termostatem, może się przycina? Na poczatek bym od tego zaczął.
#85
Napisano 16:41, 14.09.2018
U mnie temp nie rośnie dalej niż 97C.
Wentylatory włączają się przy ok 95C.
#86
Napisano 16:44, 14.09.2018
Skad mam wiedziec jaka jest wlasxiwa temp skoro wartosci liczbowe sa nie opisane?U mnie temp nie rośnie dalej niż 97C.
Wentylatory włączają się przy ok 95C.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
#87
Napisano 16:46, 14.09.2018
Jak nie masz OBD2 to słabo.
Istnieje opcja podłączenia przez złącze 3 lub 5 pinowe (ja mam 3 pinowe u siebie i z niego korzystam).
#88
Napisano 16:48, 14.09.2018
Rozumiem, ktos cos pisal wyzej o jakims programie na telefon. Rozumiem ze mozna taki kabel zakupic sxiagnac apke i bedzie to dzialac?Jak nie masz OBD2 to słabo.
Istnieje opcja podłączenia przez złącze 3 lub 5 pinowe (ja mam 3 pinowe u siebie i z niego korzystam).
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
#89
Napisano 16:52, 14.09.2018
Jak nie masz to nie będzie taka prosta sprawa. Potrzebna będzie przejściówka z gniazda ( u ciebie chyba jest 5pinowe) na OBD2. Później kabel OBD2. Program do obsługi jest na rosyjskich stronach. Teraz nie pamiętam nazwy
Wysłane z ALE-L21
#90
Napisano 16:55, 14.09.2018
Obd zwykle rozni sie czyms od obd-2? Sory za takie pytania ale nigdy sie tym wczesniej nie zajmowalem.Masz obd to kup elm327. Co kupić znajdziesz na forum.
Jak nie masz to nie będzie taka prosta sprawa. Potrzebna będzie przejściówka z gniazda ( u ciebie chyba jest 5pinowe) na OBD2. Później kabel OBD2. Program do obsługi jest na rosyjskich stronach. Teraz nie pamiętam nazwy
Wysłane z ALE-L21
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych