XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 11:57, 30.04.2013
Hm, ale przy jeździe na luzie - też by były takie jaja przy hamowaniu gdyby były luzy na półosiach?
#17
Napisano 12:37, 30.04.2013
No to napisze o swoich doświadczeniach. Kierownica zaczęła telepać od ok. 2 tys. km po tym jak w aso cały tył był rozkładany na czynniki pierwsze i został na moja odpowiedzialność złożony na starych częściach (bo nowych w aso i tak nie było, do tego ich cena , i był to jak dobrze pamietam piątek a w sobotę już do Niemiec znikałem ). Bilo najbardziej w zakresie 70-40 km/h, wiec trochę nietypowo. Mimo wszystko nie łączyłem tego z tyłem, i zrobiłem kontrole miernikiem zegarowym tarcz przednich (maja przebieg ok. 20 tys. km, ate). Wyniki to 0,03 mm bicia na kolo (wynik bardzo dobry!), honda w serwisówce dopuszcza 0,09mm, ate dopuszcza podobne wartości. A wiec jednak przód ok. No to rozebrałem cały tył w garażu, i bez przyrządu widać że tylne tarcze nie są proste, maja tez ranty, generalnie sa do natychmiastowej wymiany, o czym oczywiście poinformowano mnie juz w aso. Po dotarciu klocków i dokładnym sprawdzeniu prowadnic zredukowałem jednak bicie o 75%, wiec jednak praca układu hamulcowego z tyłu nie była bezproblemowa. Obecnie przygotowuje nowe tarcze do montażu (malowanie widocznych części), i cały tył założę nowy.Może to wydawać się dziwne ale w starym acco tak miałem ,że od tylnych tarcz kiera wpadała w wibracje
Jakbym tego nie "widział" to bym nie uwierzył...
ASO też twierdzi że od tylnych tarcz moga powstawać wibracje na kierownicy, więc coś w tym jest, będę robił pomiar 4 tarcz i 4 piast. Zobaczymy co wyjdzie
Wniosek jest prosty: uszkodzony układ hamulcowy z tylu potrafi przenosić na kierownice I warsztat bez czujnika zegarowego do tego nie dojdzie. Sam czujnik mam własny, ale ze względu na odległość pewnie to nikomu nie pomoże. pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#18
Napisano 12:50, 30.04.2013
#19
Napisano 12:57, 30.04.2013
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#20
Napisano 13:02, 30.04.2013
#21
Napisano 13:11, 30.04.2013
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#22
Napisano 13:17, 30.04.2013
#23
Napisano 21:45, 30.04.2013
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
#24
Napisano 11:27, 05.05.2013
#25
Napisano 09:19, 06.05.2013
pomiar zrobiony
tarcze
przód prawy i lewy 0,15mm (nowe textar)
tył prawy 0,18mm lewy 0,07mm
w najbliższym czasie planuje zakup czujnika i zmierzę jeszcze piasty bo ostatnio brakło na to czasu
#26
Napisano 10:17, 06.05.2013
tarcze
przód prawy i lewy 0,15mm (nowe textar)
tył prawy 0,18mm lewy 0,07mm
Wszytko ponad normę i to grubo....
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#27
Napisano 10:20, 06.05.2013
#28
Napisano 10:33, 06.05.2013
Dlatego zalecamy mierzenie po montażu i jezeli wychodzi na to, że tarcza krzywa to odrazu na gwarancje...a na tył muszę kupić coś nowego tylko teraz przed zamontowaniem na stale będą badane jak krzywe to ściągam i od razu reklamuje
Smarowałeś piasty przy ostatnim montażu?
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#30
Napisano 17:15, 06.05.2013
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych