XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 16:07, 16.03.2010
Miałem ten sam problem (pęknięty kolektor) ze spalinami w aucie, a że to mój pierwszy Diesel myślałem że to norma (każdy mówi ze diesel to śmierdziuch) i dzięki Wam Koledzy Accordeoniści dowiedziałem się w czym tkwił problem, tkwił bo bo dzisiaj odebrałem auto od dilera Hondy w Dublinie (Republic of Ireland). Nie poniosłem żadnych kosztów Totalne Freeby moje auto zarejestrowałem w Irlandii miesiąc temu (UK's import) i nadal 0 problemów, wiec jeśli Macie ten sam problem walcie do serwisów i pytajcie o akcję serwisowa (recall).
Pozdro Wszystkim.
#32
Napisano 20:35, 16.03.2010
Zastanawiam się jeszcze czy naprawiając Wam ten kolektor podali na koniec numer czy też kod tej naprawy (recall).
Zadzwoniłem dziś do nich i umówiłem się na strawdzenie... no cóż dopiero na 26-tego (Ewell, Surrey).
[ Dodano: 2010-03-26, 16:01 ]
Hej,
Dzisiaj odsatawiłem samochód na sprawdzenie i jak się okazuje kolektor wydechowy do wymiany.
Bedzie wymianiony w ramach gwarancji i ‘free of charge’, z czego się cieszę.
Ze względu na okres Wielkanocny i moją wycieczkę do Polski umówiłem się na wymianę na 16-tego kwietnia.
#33
Napisano 21:21, 13.08.2010
#34
Napisano 21:35, 13.08.2010
Generalnie ASO i HP (Honda Poland) to dwie niezależne firmy ASO zarabia wystawiając faktury HP więc każdemu pracownikowi któremu zależy na zarobu $ dla danego ASO załatwi to bez mrugnięcia okiem w HP niezależnie od tego czy dany samochód był serwisowany czy nie... taka jest prawda o geście handlowym Hondy Poland
#35
Napisano 11:15, 14.08.2010
Malin - po raz kolejny czytam tego rodzaju posty Twojego autorstwa - pochwal się wreszcie i daj poznać tego znajomego. Wówczas pomożesz komuś takim pisaniem a nie tylko nerwa szarpiesz, że Ty możesz sobie naprawić za darmochę a inni nie. Żenuaja powiem tak... poznałem kiedyś miłego pomocnego człowieka z ASO ot taki specjalista od spraw gwarancyjnych moja Honda miała tylko 2 serwisy w ASO za poprzedniego właściciela co nie stanęło na przeszkodzie żeby wymienić na FREE pompę sprzęgła po 3 latach, nowe reflektory po 4 latach, nowy przedni stabilizator po 5 latach oczywiście wszytko na koszt Honda Poland kosztowało mnie to 3 dobre flaszki dla znajomego z ASO
Generalnie ASO i HP (Honda Poland) to dwie niezależne firmy ASO zarabia wystawiając faktury HP więc każdemu pracownikowi któremu zależy na zarobu $ dla danego ASO załatwi to bez mrugnięcia okiem w HP niezależnie od tego czy dany samochód był serwisowany czy nie... taka jest prawda o geście handlowym Hondy Poland
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#36
Napisano 11:52, 14.08.2010
#37
Napisano 20:58, 14.08.2010
#38
Napisano 09:20, 15.08.2010
Sprawa ma ciąg dalszy - uprzejmy Pan z ASO zadeklarował pełne wsparcie :-> i jest dobrej myśli - za dwa tygodnie będę wiedział co i jak.
Zasugeruj że się odwdzięczysz jakąś % porozmawiaj jak człowiek z człowiekiem
#39
Napisano 09:56, 17.09.2010
#40
Napisano 17:42, 17.09.2010
Wyciągaj i spawaj - będzie dobrze. Kup tylko uszczelkę pod kolektor i między kolektor, a turbawkę.No i lipa, sprawa się rypła gdy Honda Polska zażyczyła sobie skan książki serwisowej a tam jest nieszczęsny jeden przegląd wykonany przez poprzedniego właściciela poza ASO. Aktualny koszt wymiany po rabatach ok. 1000 zł.
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#41 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:54, 19.09.2010
Wyciągaj i spawaj - będzie dobrze. Kup tylko uszczelkę pod kolektor i między kolektor, a turbawkę.No i lipa, sprawa się rypła gdy Honda Polska zażyczyła sobie skan książki serwisowej a tam jest nieszczęsny jeden przegląd wykonany przez poprzedniego właściciela poza ASO. Aktualny koszt wymiany po rabatach ok. 1000 zł.
Wyciagaj i spawaj.
W pracy kolega kupil hanie z 2.2,z peknietym kolektorem. pojechal na serwis wymienili kolektor. po 5 m-cach znow sprawa sie powtorzyla. tym razem zaspawal. jezdzi juz prawie rok i ok. u mnie po ponad 2 latach jest ok, ale jesli cos wyjdzie to i tak bede spawal.
Ponoc w hondzie dowiedzial sie ze te kolektory tak maja.
pozdrawiam.
#42 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:40, 22.09.2010
#43
Napisano 23:51, 11.10.2010
#44
Napisano 20:22, 12.10.2010
#45
Napisano 21:42, 12.10.2010
bo myslalem ze problem kolektorow nie dotyczy samochodow po lifcie, bo ta usterka miala byc poprawiona?
Jak najbardziej dotyczy, nie słyszałem żeby coś z tym poprawiali w poliftach.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych