Czy przy wymianie pompy i wysprzęglika zostały wymienione o-ringi na nowe i posmarowane specjalnym smarem do hamulców. Może tam jest ta nieszczelność?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Pompa sprzęgła, wysprzęglik-wymiana?
#16
Napisano 00:29, 06.03.2016
#17
Napisano 16:05, 06.03.2016
Rocznik 2004
PÅ‚yn jest klarowny.
Zastanawiam się czy np nie zaciąga powietrza przez wężyk między zbiorniczkiem a pompą.
O-ringi nowe niczym nie smarowane
Użytkownik RudolfR edytował ten post 16:07, 06.03.2016
#18
Napisano 20:01, 01.05.2016
Czy to normalna cena pompy sprzęgła jak na TRW?
http://fims.bazarek....6920s7aa03.html
czy kupić tu?
http://www.czesciauto24.pl/trw/2210361
Skrzypi mi i "pyka" pedał sprzęgła. W ogóle jakoś bierze dziwnie sprzęgło-na długim odcinku. Czy wymieniać też sam wysprzęglik (siłownik sprzęgła)?
Jaki dokładnie typ/model wysprzęglika pasuje i gdzie kupię w rozsądnej cenie do VII gen. 2003, 2.4 Pb ?
Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...
#19
Napisano 19:39, 24.04.2017
Panowie też trochę odkopię temat... a mianowicie ostatnio czasem zazgrzytał mi 2 bieg podczas jazdy przy wbijaniu(ale tylko gdy dopiero co ruszyłem autem, po paru minutach spokój) i raz jedyny 5 bieg. Tydzień temu po odpaleniu auta nie chciał mi wejść wsteczny bieg, ale po odkręceniu zbiorniczka z płynem i zakręceniu znowu wchodził... dziś problem wrócił i wsteczny bieg już wgl nie wchodzi na zapalonym silniku, na zgaszonym wbijam bez problemu, kolegi zdaniem do wymiany lub regeneracji jest "wysprzęglik" siłownik sprzęgła, ma rację
Moja KocHanka ------> http://www.accordklubpolska.pl/index.php?/topic/51364-black-wolf-by-razor-cl7/
#20
Napisano 19:44, 24.04.2017
Możesz jeszcze spróbować podlegulować sprzęgło przy przy pedale na trzpieniu
Użytkownik Wlodar edytował ten post 19:45, 24.04.2017
#21
Napisano 19:49, 24.04.2017
A jak się je reguluje na tym trzpieniuNo ....przykręcenie zbiorniczka to raczej nie pomogło .
Możesz jeszcze spróbować podlegulować sprzęgło przy przy pedale na trzpieniu
Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Moja KocHanka ------> http://www.accordklubpolska.pl/index.php?/topic/51364-black-wolf-by-razor-cl7/
#22
Napisano 11:42, 29.06.2017
Jaki o-ring pomiędzy pompą a sztywnym przewodem? Macie jakieś numery czy dopasować coś np. z o-ringów do klimatyzacji?
Jeszcze pytanie co to za specjalny smar do hamulców żeby o-ring przesmarować? Chodzi o smar do cylinderków/tłoczków?
Użytkownik Arthur edytował ten post 11:47, 29.06.2017
#23
Napisano 20:50, 22.03.2018
Witam serdecznie,
Jestem tutaj nowy a odzywam się w związku z problemem z biegami w mojej hondzie 2.2 ctdi z 2007. Mianowicie pewnego dnia przy ruszaniu moja żona odpalając samochód na 1 z wciśniętym sprzęgłem samochód zrobił "żabkę". Szarpnęło go do przodu i zgasł, jak odpaliła w drodze do pracy miała problem z zmianą biegów. Na drugi dzień odpalając na luzie nie można wrzucić żadnego biegu, odpalając na 1 można ruszyć i na ręcznym też ciągnie i nie gaśnie. Mechanik na początku stwierdził wyprzęgnik bądź docisk sprzęgła czyli 50/50, wymienił wyprzęgnik dolał płynu, odpowietrzył. Biegi wchodzą ale 1 i wsteczny silą wrzucać trzeba. Wymienił pompę sprzęgła, nie na nowa ale z innego accorda mówiąc ze jest sprawna ( wyglądały tak samo). Biegi dalej nie wchodzą płynnie. Czasem schodząc z 2 na 1 wejdzie dobrze czasem nie, wsteczny wchodzi na chama ciągle. Dodam że w grudniu 2015 miałem wymieniane sprzęgło z dwu-masa ( Trans mech sprzęgło i dwu-mas luk). Co o tym sądzicie, czy to może być faktycznie sprzęgło?? bo samego docisku nie ma co wymieniać ze względu na robociznę lepiej wszystko.
Co sÄ…dzicie? Wesprzyjcie dobrÄ… rada
Użytkownik konrad.40 edytował ten post 20:50, 22.03.2018
#24
Napisano 21:08, 22.03.2018
jak wysoko bierze sprzęgło?
Regulował ktoś ustawienie pompy sprzęgła?
#25
Napisano 22:04, 22.03.2018
jak wysoko bierze sprzęgło?
Regulował ktoś ustawienie pompy sprzęgła?
Hej,
Wstawił dziś tylko pompę i odpowietrzył dolewając płynu. Puszczając sprzegło czuć że bierze od dołu. Dodam że czasem jak stoje na luzie z zaciągniętym ręcznym przy wciśnięciu sprzęgła i wrzuceniu 1 jakby lekko sie ruszał samochód.
#26
Napisano 08:25, 23.03.2018
to niech wyreguluje pedał sprzęgła.
Możesz też zrobić to samemu. Bodajże klucz 12 lub 13
Włazisz pod kolumnę kierowniczą i po stronie pedału sprzęgła znajdujesz trzpień wchodzący do grodzi.
Na pedale kończy się nakrętką. Luzujesz nakrętkę i wykręcasz trzpień.
Musisz zachować minimalny luz między trzpieniem a pompą więc wykręcasz do oporu i cofasz od 0,5 do 1 obrotu.
Kontrujesz nakrętkę.
Ustaw sobie tak,żeby brał w połowie.
#27
Napisano 21:25, 26.03.2018
#28
Napisano 09:20, 28.03.2018
#29
Napisano 11:29, 02.04.2018
#30
Napisano 15:08, 02.04.2018
Olej w skrzyni o odpowiedniej specyfikacji? Jak nie lub nie wiesz, zacznij od tego.
Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych