Przede wszystkim do K24A3 możesz kupić tylko dedykowane OEM pierścienie w ASO bo zamienniki NPR'a są dostępne tylko pod silniki USDM (K24A4/8/Z1) i mają inną grubość pierścieni olejowych.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Pierścienie olejowe
#16
Napisano 08:12, 25.06.2015
Happy Owner Never Drives Anything else.
#17
Napisano 10:40, 25.06.2015
Pejot wyprowadź mnie z błędu. To nie było czasem tak że te magiczne dedykowane OEM to bardzo często właśnie NPR-y albo Rikeny, które szły na pierwszy montaż?
#18
Napisano 14:30, 25.06.2015
Nie, NPR'y to są bdb zamienniki a na pierwszy montaż szły Riken oraz Teikoku Pistons.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#19
Napisano 18:15, 25.04.2016
Trochę odkopie temat, jak w prawie każdej Hondzie dolewam oleju ale nie ma tragedii, sprawdzam bo jestem ciekawy
Do K24A3 pierścienie olejowe maja 2.5 mm grubości i dostępne są tylko w ASO w cenie 700-900 zł za komplet ?
I jaki jest orientacyjny koszt ich wymiany z robocizną, do tego uszczelniacze zaworowe, uszczelka pod głowice z szlifowaniem i płyny bo to raczej zestaw obowiązkowy przy takiej robocie?
Dostępność części do silników serii F i H i mniejszych jest bezproblemowa w normalnych cenach, ale K24 jest bardziej problematyczny, dlatego niektórzy wymieniają całe silniki na tzw farta i liczą na mniejszy pobór oleju. Ale to chyba ich świadomy wybór spowodowany ekonomią, nie mi oceniać.
Wiem że można całość zrobić na częściach z ASO i wydać fortunę ale nie jest to zbyt rozsądne chyba że ktoś zostawia sobie Acco na zawsze, ceny K20 i K24 spadają a dobre części nadal są drogie
Dlatego stąd moje pytanie o koszt tzw. małego remontu pierścionki, uszczelniacze i wszystko co po drodze jest potrzebne bez niepotrzebnej przesady i ile może kosztować robocizna bez komplikacji?
#20
Napisano 18:52, 25.04.2016
#21
Napisano 19:51, 25.04.2016
Kolego, proszę nie zaczynaj nowego tematu o olejach. Jeden temat już istnieje.Panowie na jakich olejach jeździcie i ile wam go wciąga ☺
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#22
Napisano 20:00, 25.04.2016
Czy zmierzenie kompresji wnosi coś do tematu brania oleju ?
☺
#23
Napisano 20:05, 25.04.2016
Dokładnie tutaj Olej silnikowy - jaki zalać nowy temat.Kolego, proszę nie zaczynaj nowego tematu o olejach. Jeden temat już istnieje.
Temat jest zamknięty, ale dowiesz się z niego praktycznie wszystkiego... zużycie zależy przede wszystkim od stanu silnika, ale także od oleju i stylu jazdy...
Pozdrawiam
Tomek
#24
Napisano 20:14, 25.04.2016
A jak z ta kompresja ?
#25
Napisano 22:06, 25.04.2016
Panowie ktoś tu już wspomniał o bardzo ważnej rzeczy.Wszyscy wymieniacie pierścienie na nowe a nikt z was się nie pofatygował aby zawieźć blok do szlifierza w celu weryfikacji i pomiaru cylindrów. Wymieniacie coś na oko a później lekkie zdziwienie że efekt lepszy ale nie doskonały.Takie naprawy są poprzedzone pewną procedurą i jest nią właśnie dokładny pomiar cylindrów.
#26
Napisano 07:34, 26.04.2016
Dodam że tylko o pierścieniach gadka, a ktoś sprawdzał stan głowicy? Tj prowadnice oraz gniazda zaworów, same zawory, pomijam uszczelniacze ? Bo tamtędy też lubi olej przelatywać... Co do pierścieni, dla mnie rzeczą oczywistą jest pomiar, bez niego to nie remont a partactwo.
#27
Napisano 08:02, 26.04.2016
Trochę odkopie temat, jak w prawie każdej Hondzie dolewam oleju ale nie ma tragedii, sprawdzam bo jestem ciekawy
Do K24A3 pierścienie olejowe maja 2.5 mm grubości i dostępne są tylko w ASO w cenie 700-900 zł za komplet ?
Remont K24 to nie jest takie hop siup jak w F18B2/F20B6, nie ma zamienników pierścieni i uszczelki pod głowicę czyli już na te dwie podstawowe rzeczy wydasz ponad 1000 zł.
Przy okazji trzeba zawieźć głowicę do szlifierza na sprawdzenie prowadnic i frezowanie+szlifowanie zaworów oraz wymianę uszczelniaczy zaworowych (koszt robocizny 600 zł+części)
Pasuje też wymienić przynajmniej panewki korbowodowe, na szczęście są dobre zamienniki bo OEM kosztują majątek np. King Racing - http://jdmshop.eu/cz...racing-CR4542XP
Do tego w ok. 200 konnych silnikach różnie może być z owalem tulei i trzeba go koniecznie pomierzyć, jeżeli cylindry będą jajowate to blok pójdzie na złom bo remont będzie nieopłacalny (szlif+zakup nadwymiarowych tłoków i pierścieni).
Koszt robocizny mechanika też nie będzie niski, poniżej 1000 zeta nikt się za to nie weźmie.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#28
Napisano 11:20, 26.04.2016
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 10:56, 27.04.2016
#29
Napisano 08:49, 25.05.2016
Panowie szybkie pytanie, potrzebny dostawca części silnikowych, mianowicie potrzebuje zdobyć pierścienie tłokowe do K24. Czy zostaje tylko serwis czy istnieje jakaś firma, która ma te cholerne 2.5mm pierścienie olejowe?
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#30
Napisano 12:21, 25.05.2016
Dwa razy napisałem w tym wątku gdzie wyłącznie możesz kupić pierścienie tłokowe dla K24A3
Happy Owner Never Drives Anything else.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych