No to "cenzura". Dzwoniłem i komplet na silnik mogą załatwić za 1050zł... ehh chyba trzeba brać.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Pierścienie olejowe
#31
Napisano 12:29, 25.05.2016
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#32
Napisano 13:40, 25.05.2016
Haparts, Jarusnet nic nie mają? Mnie nawet OEM części w dobrych pieniądzach (na pewno lepszych niż ASO) załatwiali.
#33
Napisano 14:20, 23.08.2016
A te panewki korbowodowe to koniecznie wymieniać? Auto chodzi jak złoto, cicho, równo, oszczędnie. Tylko podpija olej (1L/1500km), bo wcześniejsza właścicielka je na pewno przegrzała.
#34
Napisano 14:48, 23.08.2016
Ja robiłem remont bo brał około 0,5 l/1000km i u mnie po przebiegu 280 kkm panewki były w super stanie więc ich nie wymieniałem, ale to musi ocenić mechanik po rozbiórce silnika.
#35
Napisano 14:55, 23.08.2016
Moja ma 165.000 i wiele wskazuje, że to stan faktyczny. Obejrzę je po rozbiórce czy nie są zajechane.
#36
Napisano 21:01, 23.08.2016
Panewki wymieniłem dla świętego spokoju. Podkręcam motor na ok.250KM i nie ma co oszczędzać. Koszt chyba 280zł, ACL racing. Tzn teraz to King bo King wykupił ACL
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#37
Napisano 06:53, 05.09.2016
Pasuje też wymienić przynajmniej panewki korbowodowe, na szczęście są dobre zamienniki bo OEM kosztują majątek np. King Racing - http://jdmshop.eu/cz...racing-CR4542XP
Czy są to trudno dostępne 2.5mm. szerokości pierścienie? Jak z ich jakością/trwałością, bo szukam części do remontu silnika. Pasowanie nominalne jest ok., czy loteria?
Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...
#38
Napisano 07:53, 05.09.2016
Jeśli pierścienie to tylko w serwisie. Obdzwoniłem wszystkie hurtownie mające pierścienie do japończyków. Wszyscy mają błędne dane odnośnie wysokości pierścieni olejowych. Podają 2.0 a tak naprawde potrzebne są 2.5. Mnie komplet pierścieni do K24 wyszedł 1120zł gdzie ASO dało mi chyba 5% rabatu ma spore zamówienie bo brałem troche więcej części
Mogę podać nr OEM bo najpierw ściągneli mi na 1 szlif, przez co się troche wkurzyłem bo czekałem 3 tygodnie bo pan przy stoliku nie orientował się czego tak naprawde szuka
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#39
Napisano 10:47, 07.09.2016
Jeśli pierścienie to tylko w serwisie. Obdzwoniłem wszystkie hurtownie mające pierścienie do japończyków. Wszyscy mają błędne dane odnośnie wysokości pierścieni olejowych. Podają 2.0 a tak naprawde potrzebne są 2.5. Mnie komplet pierścieni do K24 wyszedł 1120zł gdzie ASO dało mi chyba 5% rabatu ma spore zamówienie bo brałem troche więcej części
Mogę podać nr OEM bo najpierw ściągneli mi na 1 szlif, przez co się troche wkurzyłem bo czekałem 3 tygodnie bo pan przy stoliku nie orientował się czego tak naprawde szuka
Podaj nr. OEM jak można. Dzięki z góry
Jaki masz silnik? W opisie 2.0l. a K24 to przecież 2.4l.
Użytkownik LordV-TEC edytował ten post 10:49, 07.09.2016
Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...
#40
Napisano 12:19, 07.09.2016
Ja chciałbym się podpiąć z pytaniem od wymiany w marcu dolałem 1l oleju dziś znów minimum, zmieniłem 10W40 na 5W50 ale pobór taki sam auto ma 280k . Robić coś z tym czy jeździć dalej ?
#41
Napisano 13:28, 07.09.2016
auto ma 280k .
A ile auto miało w marcu?
Zużycie ocenia się względem przebiegu a nie czasu.
pzdr
#42
Napisano 17:15, 07.09.2016
A ile auto miało w marcu?
Zużycie ocenia się względem przebiegu a nie czasu.
Myślałem że napisałem 273k na 10W40 jakoś wychodziło 14k 2l oleju 2,5 więc na tym podobnie auta nie żałuję często widzi wysokie obroty .
#43
Napisano 18:00, 07.09.2016
Choć z drugiej strony myślę że Ci powinno więcej 5w łykać po zmianie z 10w. Jesteś pewien analogicznego zużycia?
Użytkownik tolakowy edytował ten post 18:31, 07.09.2016
pzdr
#44
Napisano 18:42, 07.09.2016
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#45
Napisano 18:43, 07.09.2016
Dzisiaj wyjechałem z kanału Na nowych pierścionkach i panewkach korbowodowych. Auto odpaliło jakby nie było remontu
Mam parę fotek i w wolnej chwile utworzę małą relację z moimi odczuciami.
Teraz radość z jazdy. Już po 100km docierania kulturka pracy jest super.
Użytkownik Gab edytował ten post 18:44, 07.09.2016
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych