2.4 skladam sobie na nowyxh rzeczach. Narazie smigam na 2.0 170km a 2.4 lezy i czeka na montaz ale chyba nie w accordziePodaj nr. OEM jak można. Dzięki z góry
Jaki masz silnik? W opisie 2.0l. a K24 to przecież 2.4l.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Pierścienie olejowe
#46
Napisano 18:44, 07.09.2016
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#47
Napisano 19:36, 07.09.2016
Czyli jak rozumiem spaliło Ci ok 2l oleju 5w30 na 7tkm? (zakładam że po zmianie oleju zalałeś max) ==> ~3l/10tkm ==> bez tragedii (zwłaszcza jeśli kręcisz wysoko) ==> jeździć, nie ruszać
Choć z drugiej strony myślę że Ci powinno więcej 5w łykać po zmianie z 10w. Jesteś pewien analogicznego zużycia?
Ja to zawsze tak piszę bez składni na poprzednim oleju Motul 10W40 od wymiany do wymiany połknął ok 2.5l oleju przejechane było ok 14tyś km . Teraz zrobił płukankę na wiosnę i zalałem valvo 5w50 tak polecił mi gość z zmień olej czy coś pytałem się tam kogoś z naszego forum, zalałem całe 4l przejechałem ok 7 tyś teraz i mam minimum, a dolałem już 1l , autem jeździłem w długie trasy na wakacjach ale często gęsto lubię wkręcić i posłuchać jak mruczy zamówiłem dziś bańkę 1l i doleje w zimę wiadomo autem się jeździ ostrożniej to przewiduję zużycie do wymiany jakieś 2l czyli mniej więcej tyle samo co na 10W40 : p . Chyba jasno teraz napisałem te 50zł w ciągu roku wolę dać na olej na razie niż pchać się w robienie jednostki .
#48
Napisano 20:33, 07.09.2016
Mam problem z doborem pierścieni. Tak wychodzi z katalogu po VIN:
Czym różnią się obie pozycje podkreślone na czerwono-producentem?
A na żółto podkreślenie-czy to pierścienie ponadwymiarowe-także dwóch producentów?
Jeżeli to tylko różnica w producencie-to które polecacie?
Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...
#49
Napisano 20:37, 07.09.2016
Polecam Riken'a, zapytaj w ASO czy indeks jest nadal aktualny bo może został zastąpiony przez inny i nie ma już wyboru producenta.
Podkreślone na żółto są ponadwymiarowe do szlifowanych cylindrów i ponadwymiarowych tłoków ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#50
Napisano 08:44, 08.09.2016
#51
Napisano 09:49, 08.09.2016
STD znaczy standard czyli rozmiary fabryczne.
#52
Napisano 11:41, 08.09.2016
Zrozumiałe chyba
#53
Napisano 07:30, 09.09.2016
Polecam Riken'a, zapytaj w ASO czy indeks jest nadal aktualny bo może został zastąpiony przez inny i nie ma już wyboru producenta.
Podkreślone na żółto są ponadwymiarowe do szlifowanych cylindrów i ponadwymiarowych tłoków ...
ASO Plaza oferuje RIKENa 13011-RBB-004 w cenie 240/netto -kpl. Czyli 1180PLN. komplet/4tłoki
OS na żółto z ang. OVER SIZE -ponadwymiarowe
Użytkownik LordV-TEC edytował ten post 15:01, 09.09.2016
Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...
#54
Napisano 08:45, 09.09.2016
ASO Plaza oferuje RIKENa 13011-RBB-004 w cenie 240/netto -kpl. Czyli 1180PLN. komplet.
No niestety Płać & Płacz, do K24 EDM nie ma zamienników za 200 zł
Happy Owner Never Drives Anything else.
#55
Napisano 19:55, 09.09.2016
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#56
Napisano 00:01, 20.01.2019
Czy ktoś zamawiał już graty z amayama? Pierścienie do k24a3 kosztują tam 135 euro za wszystkie
Pytanie czy zamawiać std...
#57
Napisano 23:47, 27.08.2020
#58
Napisano 06:59, 28.08.2020
One były cały czas w katalogach, chyba źle wcześniej było szukane. Te pierścienie dedykowane są do acury tsx 2,4 k24a2. Powinny pasować.
http://www.nprameric...NDAGASOLINE.pdf
https://jdmshop.eu/c...npr-swh30435std
Użytkownik gkill edytował ten post 07:29, 28.08.2020
#59
Napisano 09:12, 28.08.2020
możesz podpytać właściciela sklepu - chaves u nas na forum
#60
Napisano 20:17, 17.09.2020
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych