XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 22:13, 21.06.2014
#2
Napisano 22:51, 22.06.2014
K20A6 można również zrobić niedużym kosztem, aby to jeździło w miarę sprawnie. Zależy, kto co rozumie oczywiście pod hasłem nieduży koszt. Zmieniłem górę, czyli głowicę na K24. Tam wsadziłem wałki z FN2 czyli Civica UFO TYPE R 05-06. Można oczywiście wcisnąć głowicę z K20A2 czyli Type R VII gen 02-05. Nie zdążyłem jeszcze wyhamować pojazdu, ale domyślam się, że będzie duużo lepiej niż po ostatnim hamowaniu - wyszło mi 164 HP po założeniu CAI K&N oraz kolektora 4-2-1 by Hammer - nie wyrywało z butów. 164 HP a 155 to już nieco więcej, ale nie za wiele.
Później dołożyłem szeroką przepustnicę 70 mm firmy S90. Silnik ładnie buczał, zrobił się bardziej nerwowy - mam na myśli in plus oczywiście, ale również szału nie było.
Wsadziłem więc ssaka RBC - rozwierciłem go do tej średnicy - było troszkę lepiej - ale również bez szału.
Dołożyłem więc przepustnicę szerszą SKUNK2 74mm. Zrobiło się jeszcze bardziej nerwowo,troszkę poprawił się dół, ale brakowało dobrej elektroniki. Pojawił się problem z błędem EGRa. Tu w PL ciężko jest go wyeliminować. Można podać spaliny z powrotem do ssaka i do komory spalania, ale to bez sensu. Na szczęście auto nie wchodzi w tryb awaryjny i tylko wkurza świecąca się lampka MIL a jeździ się normalnie,nieco żwawiej. Proszę pamiętać, że Honda blokuje mapy i ciężko je edytować.
Próbowałem pisać do Hondaty, czy ten sterownik jest hondatowalny - ale niestety nieee.Więc wpadłem na pomysł, aby zrobić małego Franka. Ściągnąłem swoją głowicę, za niewielką namową kolegi z forum Kamila - wsadziłem czapkę z K24, do tego zamontowałem wałki z CTR FN2. Wcisnąłem pompę oleju z K20A2 razem z łańcuszkiem to ważne - bo łańcuszek z fabrycznej pompy jest za krótki, wałki balansujące na łańcuch rozrządu itd zostają z K20A6, dołożyłem zawór Vteca z K20A2 ( nie wiem czy to konieczne bo pewnie zawór z K20A6 to to samo i zrobi tą samą robotę ). Całość oczywiście musi być podparta elektroniką. Do tego celu używam sterownika K20Z1 z Acury RSX Type S ( 05-06 ważne!) 210 HP. Jest różnica w stopniu sprężania. K20A6 ma 9.8 a k20Z1 lub K20A2 ma 11.0. Trzeba by zmienić tłoki,aby dojść do tego poziomu ale obecnie nie chce mi się w to bawić. Na chwilę obecną kończę zabawę z wtyczkami. Szczegóły opisane w moim profilu.
Ale oczywiście nie trzeba iść tak ekstremalnie daleko. Można się skupić na częściowo fabrycznych parametrach. Można zostawić fabryczną przepustnicę, Bo K20Z1 ma taką samą średnicę, można zostawić ssaka fabrycznego, różnica w jeździe będzie kolosalna.
Użytkownik Rumcyk27 edytował ten post 22:57, 22.06.2014
#3
Napisano 07:40, 23.06.2014
Myślę, że rozdzielenie tematów nastąpi, jak pojawi się trochę informacji i szczegółów póki co jesteś jedyny, który coś faktycznie zrobił z tym silnikiem... więc poczekajmy na rozwój wydarzeń
#4
Napisano 14:52, 23.06.2014
No to dowiedziałem się że wałki z CTR'a podejdą do mnie a miałem kiedyś tego szukać na forum.
Czekam aż teraz wypowie się ktos kto robił jakieś szersze mody N/A w K24A3.
A co myślicie aby zrobić listę modów i ich efektów w poszczególnych silnikach? np. K24A3: CAI Injen- ok. 5KM, czy np kolektor wydechowy 4-2-1 ok. 5 KM, kolektor ssący RBC ok. 5KM (hipotetyczne przykład bo nie wiem ile dodają takie mody), zdaję sobie sprawę że można znaleźć takie info na forum w rożnych tematach ale stanowiło by to swojego rodzaju poradnik i wyznacznik tego co warto kupić i w jakiej kolejności.
#5
Napisano 17:50, 23.06.2014
Jeśli można się odnieść do tego co pisałeś o modach i przyrostach - pomysł niezły, ale trzeba by zobligować wszystkich do hamowni, to będzie ciężko, po drugie nie da rady tak liczyć, ze kolektor +5HP itd, bo później ludzie wkładają graty sumują moce i liczą, że przyrost będzie właśnie taki jaki wyliczyli, a przecież wiemy, że tak nie jest, ale pomysł jest OK.
Sam mogę powiedzieć, że przy K20A6 przy założonym CAI K&N oraz kolektorze 4-2-1 wypluło 164 HP i uważam to za miarodajny wynik.
#6
Napisano 19:21, 26.08.2014
Panowie myślę nad zrobieniem CAI samemu. Zna ktoś może kąty kolanek potrzebnych do budowy?
#8
Napisano 21:10, 26.08.2014
Poproś kogoś niech pstryknie Ci dobrą fotkę, wydrukujesz, pomierzysz kąty będziesz mniej więcej wiedział - bo raczej nikt tego nie użyczy. Nie mogę Ci pomóc, mam inny kolektor ssący.
Ja robiłem na podstawie zdjęć i jakoś to wyszło. Do pełni szczęścia, aby zgubić kilka stopni, na jednym zagięciu użyłem karbowanego łącznika prostego - po kłopocie.
Użytkownik Rumcyk27 edytował ten post 21:12, 26.08.2014
#11
Napisano 20:52, 13.10.2014
Panowie czy silnik w Acurze TSX różni się jakoś znacząco od naszego 2.4?
Czy to tylko kwestia ECU? Widziałem że TSX podaje 205 KM fabrycznie.
#12
Napisano 20:59, 13.10.2014
Ma inny kolektor ssący, reszta chyba to samo.
#14
Napisano 21:09, 13.10.2014
Tego Ci już nie powiem. O tej różnicy wyczytałem na jednym z forum z USA. Tu trzeba spróbować - kupić kompa przeprogramować immo i wio.
Użytkownik Rumcyk27 edytował ten post 21:10, 13.10.2014
#15
Napisano 21:18, 13.10.2014
e to chyba wolał bym Reflash zrobić.
Rumcyk narazie to czekaja mnie poprawki nadwozia ale później chce taki kolektor ssący jak twój.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych