XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
R20A3 rzeczywiście taki straszny?
#1
Napisano 21:33, 07.09.2010
Czytałem, że powrót do jakiś starych technologi itp, a mnie interesuje tylko i wyłącznie odczucie użytkownika.
Widzę w specyfikacji, że osiągi te same co w K20, a spalanie mniejsze. Nie ma odczucia vteca, ale za to płaski moment w cały zakresie. Jeszcze sam nie prowadziłem, bo nie mogę jakoś czasu wygospodarować, ale z tego co czytam to silnik chyba daje rade?
Pytam, bo za rozsądną cenę można nowego kupić, ale tylko 2.0. 2.2 i 2.4 to ceny z kosmosu.
Porównując sedana 2.0 w manualu do mojego VII 2.4 kombi w automacie, to przynajmniej na papierze to 2.0 jest dynamiczniejsze. Z VII w sedanie stałem na kresce i wiem co i jak. Na a z tym R20 jak jest?
Przeczytałem wątek o VIII na forum, ale wątek jest martwy od kilku miesięcy, może macie już więcej doświadczeń.
kiedyś, 2.4 VII Tourer: http://www.accordklu...opic.php?t=6710
teraz: Impreza GL: http://www.accordklu...ic.php?p=546557
i E61 530d http://www.accordklu...pic.php?t=26226
#2
Napisano 22:38, 07.09.2010
#3
Napisano 12:25, 08.09.2010
--------------------------------------
Modyfikacje:
Przyciemnienie szyb - 12%
Światła dzienne/DRL - moduł QUASAR CLM02-CAN
Trzeci stop LED (HONDA part. no. 34270-SNC-A02)
#4
Napisano 12:50, 08.09.2010
co do spalania to naprawde wyniki sa bardzo zadowalajace, pilujac w miescie nie wiecej jak 12 ale wiadomo jak wyglada sprawdzanie przyspieszenia od swiatel do swiatel przyspieszanie na maxa i hamowanie. jadac powoli wieczorem rozmawialem rpzez telefon predkosc okolo 60-70 spalanie ponizej 6 ale to byl przejazd obrzezami miasta.
#5
Napisano 14:43, 08.09.2010
kiedyś, 2.4 VII Tourer: http://www.accordklu...opic.php?t=6710
teraz: Impreza GL: http://www.accordklu...ic.php?p=546557
i E61 530d http://www.accordklu...pic.php?t=26226
#6
Napisano 16:32, 08.09.2010
#7
Napisano 19:57, 08.09.2010
--------------------------------------
Modyfikacje:
Przyciemnienie szyb - 12%
Światła dzienne/DRL - moduł QUASAR CLM02-CAN
Trzeci stop LED (HONDA part. no. 34270-SNC-A02)
#8
Napisano 20:14, 08.09.2010
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:04, 09.09.2010
Sam silnik jest bardzo fajny (w każdym razie ja go tak odbieram, wyniki z hamowni mówią same za siebie) jednak całkowicie zabija go zbyt długa skrzynia.
O ile w VII generacji skrzynia przy 2.0 była krótka i dawał naprawdę szybką reakcję to tu niestety jest dokładnie odwrotnie. Dziwne to bo skrzynia jest 6 biegowa i spokojnie byłoby miejsce na 4-5 krótszych biegów i autostradowe długie badziewie nr 6.
Nie ma odczucia vteca, ale za to płaski moment w cały zakresie.
Tu jedyne odczucie to, że powyżej 4500 szybciej wchodzi na obroty (ale nie czuć takiego hop jak w VII 2.0). Do 2.4 nie ma nawet co porównywać. Moment faktycznie przybiera liniowo i jak widać na wykresach jest całkiem, całkiem w niskich obrotach ale znów przełożenia niszczą całą zabawę i nie pozwalają go w pełni wykorzystać.
I uwaga, auto ma wyjątkową skłonność do zamulania się (pewnie kwestia uczącego się ECU) - dlatego mu na to nie pozwalam
Podsumowując, dobry silnik (biorąc pod uwagę, że jest to SOHC i ma tylko eco-vtec), zabija wszystko skrzynia. Pewnie w ten sposób uzyskali niskie spalanie, ale sprawili że wrażenia nie są takie jakie powinny być.
Co by nie mówić - choć trafił mi się dobry egzemplarz - nie kupiłbym drugi raz R20A tylko K24Z....
#10
Napisano 18:46, 09.09.2010
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:04, 09.09.2010
nie wiem czy aby na pewno te biegi sa dluzsze...
Co do V i VII to ja przy V-max miałem w VII 6500-6600, tu mam przy podobnej prędkości niecałe 6000 więc spora różnica. No chyba, że coś mi się miesza. Poza tym są wyraźnie szerzej zestopniowywane biegu (np. II i III), generalnie ciężej jest trzymać go na obrotach. Ale sprawdzę jeszcze ile na dwójce idzie.
moze to chodzi o wage bo VIIIgen jest nieco ciezszy
ja mam porównanie między tourerami, a tu różnica w wadze jest niewielka. Ale fakt, tourer VII 2.0 miał krótsze biegi niż sedan (a dokładnie dłuższe 4 i 5 i krótsze przełożenie główne i ile pamiętam) więc może coś w tym jest. Np. na II mój tourer VII szedł jakieś 90-95 max.
VIIIgen bo samochod mi sie bardzo podoba szczegolnie biala perla ale silnik wolalbym swoj:) albo K24
wydaje się, że 2.4 to jedyne rozsądne wyjście w VIII. No chyba, że błotniak, ale ja raczej wolę benzynę.
Szkoda tylko tego R20A bo to naprawdę fajny silnik, a tu nie ma szans pokazać co potrafi. Może w lżejszym civicu 4D by się dobrze sprawdzał, tam 1.8 nawet lata całkiem dobrze. A do acco K24Z (np. w Japonii to chyba jedyna opcja silnikowa).
#12
Napisano 20:32, 09.09.2010
ALU VIIIgen 2,0 na kresce odstawała tak samo jak Twój obecny 2,4 w automacie to tak z porównania head to head natomiast jak jeździłem VIII gen 2,0 w sedanie to powiem tak lepiej tłumi zawieszenie , 3x lepsza praca sprzęgła ale niestety nie jedzie... zero zrywności zero zadziora którego jest namiastka w VII po tym jak przejechałem się zdrowym 2,4 VIIgen w manualu to już na pewno nie kupiłbym 2,0 tym bardziej VIIIgen bo VII jeszcze jakoś się odpycha
Reasumując żadnych klekotów tylko 2,4 może szukaj VII tak 2006-7 jaka buda
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:42, 09.09.2010
no proszę kto by przypuszczał że VII kombiak i sedan mają różne przełożenia...
zarówno skrzyni jak i główne. efekt - nie dojdziesz do 100km na II.
3x lepsza praca sprzęgła
no wiesz, co ty? W VII jest fajne sprzęgło, ostro ładnie łapie, w VIII 2.0 jest galareta!
#14
Napisano 20:59, 09.09.2010
no wiesz, co ty? W VII jest fajne sprzęgło, ostro ładnie łapie, w VIII 2.0 jest galareta!
ale szarpie :-/
#15
Napisano 21:26, 09.09.2010
malin bez sensu zeby szukal tego samego auta tylko po liftingu do tego z automatu sie przesiadl na manual. ja bym w zyciu nie zmienil na to samo auto bo to kompletna strata kasy... kolego a moze infiniti? http://otomoto.pl/in...7-C5435532.html kopa to ma na pewno wiekszego niz 2.4:) sedan tez jest wiec problemu nie ma:) choc ten tyl mi sie srednio podoba ale ogolnie samochod super.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych